30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola zdravotníckych prístrojov ZOLL.
Prístroj, pravidelná, bezpečnostná, kontrola, zdravotnícky, prenosný, pľúcny, ventilátor, automatický, defibrilátor.
Služba
1. Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - prenosný pľúcny ventilátor ZOLL EMV+.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - prenosný pľúcny ventilátor ZOLL EMV+ podľa výrobcom predpísaných postupov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - prenosný pľúcny ventilátor ZOLL EMV+. | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - prenosný pľúcny ventilátor ZOLL EMV+. | Pravidelná bezpečnostno technická kontrola a funkčná skúška podľa výrobcom predpísaných postupov. |
2. Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - monitor/defibrilátor ZOLL X Series.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - monitor/defibrilátor ZOLL X Series. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - monitor/defibrilátor ZOLL X Series. | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelná bezpečnostno technická kontrola - monitor/defibrilátor ZOLL X Series. | Pravidelná bezpečnostno technická kontrola a funkčná skúška podľa výrobcom predpísaných postupov. |
Názov |
Požaduje sa aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu. |
Objednávateľ požaduje po vykonaní pravidelnej bezpečnostno technickej kontroly vystaviť na každý prístroj podľa typu a výrobného čísla protokol o kontrole. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaní služby a vystavení faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi |
Názov | Upresnenie |
Protokol o kontrole musí obsahovať: | typ, rok výroby, výrobné číslo prístroja, popis pravidelnej bezpečnostno technickej kontroly |
Protokol o kontrole musí obsahovať: | určenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný |
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: | diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou |
Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
07.11.2018 08:00 — 30.11.2018 11:00
1,00 súbor položiek podľa popisu v kúpnej zmluve
6 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 11:07
31.10.2018 09:00
31.10.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2018 15:14 - Vstupná ponuka | 6 240,00 | € | Cena s DPH |
31.10.2018 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 230,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: