30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
46989064
Next Form, spol. s r.o.
Priehradná 3, Bratislava, 82107, SVK
Obálkovací a tlačový systém na výrobu GRID kariet
obálkovací systém, obálkovací stroj,
Tovar, Služba
1. Zostava obálkovacieho a tlačového systému (ďalej len OaTS) na výrobu bezpečnostného predmetu - GRID kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodanie zostavy OaTS na výrobu GRID kariet a nasledovné služby súvisiace s jej dodaním. |
1.1. Základnými komponentmi tvoriacimi zostavu OaTS sú: |
a) laserová tlačiareň s komunikačným protokolom s Postscript filtrom a prístupovým modulom |
b) obálkovacie zariadenie s komunikačným protokolom s Postscript filtrom a prístupovým modulom |
c) PostScript filter s prístupovým modulom |
d) systémový podstavec s nastaviteľnou výškou a koľajnicovým systémom odsúvania tlačiarne. |
2.1. Súvisiace služby s dodaním zostavy OaTS: |
a) doprava všetkých komponentov OaTS a vykládka na miesto inštalácie |
b) kompletizácia všetkých komponentov zostavy OaTS a príprava inštalácie, |
c) inštalácia dodanej zostavy OaTS, |
d) nastavenie zostavy OaTS, |
e) uvedenie zostavy OaTS do prevádzky, |
f) skúšobná prevádzka zostavy OaTS, |
g) zaškolenie 3 zamestnancov objednávateľa, poverených obsluhou zostavy OaTS pred odovzdaním OaTS do prevádzky v rozsahu minimálne 6 hodín s výstupmi v podobe podpísaných prezenčných listín a dokumentov obsahujúcich písomné tézy s odbornou problematikou, ktorá bola predmetom školenia, |
h) upratanie miest inštalácie, |
i) odvoz zostatkového materiálu a odpadu z miest inštalácie, |
j) zhodnotenie, resp. zneškodnenie odpadov vzniknutých pri inštalácii zostavy OaTS v súlade s ustanoveniami zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 223/2001 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
k) dodanie prevádzkovej dokumentácie k zostave OaTS: |
k1) certifikát inštalovanej zostavy OaTS v súlade s platnými normami, |
k2) návod na obsluhu a údržbu všetkých častí zostavy OaTS v slovenskom jazyku, |
k3) pokyny na obsluhu zostavy OaTS v slovenskom jazyku, |
k4) doklad o overení zhody vlastností použitých výrobkov s technickými predpismi a normami, |
l) bezplatný záručný servis vo forme pravidelných servisných prehliadok (ďalej len „PSP“) a opráv vzniknutých poruchových stavov na dodanom zariadení, vykonávanom podľa bodov B a C uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, časti Technické vlastnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet zostáv OaTS | ks | 1 | ||
Rýchlosť skladu formulárov | ks/minúta | 12 | ||
Pracovný cyklus | ks/mesiac | 15000 | ||
typ skladov | typ | Z | ||
celkový požadovaný objem nosičov bezpečnostného predmetu | ks/rok | 15000 | ||
záručný servis | mesiac | 24 | ||
pravidelné servisné prehliadky (PSP) v periodicite najmenej 1 x za 3 mesiace | ks | 8 | ||
školenie obsluhy zostavy OaTS pred odovzdaním zostavy OaTS do prevádzky | hodina | 6 | ||
školenie obsluhy zostavy OaTS pred odovzdaním zostavy OaTS do prevádzky | osoba | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A: Zostava OaTS na výrobu GRID kariet musí disponovať: | |
a) riadeným prístupom Pressure Seal na spracovanie GRID kariet, | |
b) komplexným riešením tlače a obálkovania GRID kariet aplikované - na softvérové podmienky objednávateľa a aplikované | SW podmienky: súčasné používané aplikačno-programové vybavenie objednávateľa je generátor pseudonáhodných kódov GRID kariet doplnený postscriptovým spoolerom pracujúcim v jazyku Java |
- na typ formulára používaného objednávateľom | vzor formulára GRID kariet - viď príloha |
c) systémovým zariadením na spracovanie GRID kariet objednávateľa na viacvrstvovom papierovom formulári vo formáte A4 s masivitou 100 g / m2 a Z – skladom výsledného vyhotoveného formulára | |
d) online prepojením tlačiarne s obálkovacím zariadením neumožňujúcim náhľad do spracovávaných dokumentov | |
e) zabezpečeným prístupom (vstupný kód, riadený prístup) | |
f) interným tlačovým spoolerom a filtrom PostScriptu | |
g) mechanicky uzamykateľným bezpečnostným zariadením a stolom so zabudovanou aretáciou. | |
B: Pravidelné servisné prehliadky (ďalej len "PSP") dodanej zostavy OaTS: | |
1. Po dodaní, inštalácii OaTS a jej uvedení do prevádzky dodávateľ zabezpečí v období nasledujúcich 24 mesiacov bezplatný záručný servis vo forme PSP a opráv vzniknutých poruchových stavov na dodanom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou bezplatného záručného servisu sú aj: a. dopravné náklady, b. odvoz a likvidácia zostatkového materiálu z vykonaných PSP a opráv vzniknutých poruchových stavov, c. ďalšie náklady dodávateľa vzniknuté pri realizácii predmetu zmluvy vo vzťahu k bezplatnému záručnému servisu. | |
2. Dodávateľ zabezpečí výkon PSP dodaného zariadenia najneskôr do 6 pracovných dní odo dňa doručenia požiadavky objednávateľa uplatnenej prostredníctvom elektronickej pošty v periodicite najmenej 1 x 3 mesiace (pozn.: počas obdobia poskytovania bezplatného záručného servisu realizuje dodávateľ minimálne 8 PSP). | |
3. Požadovaný rozsah PSP: | |
a) základná diagnostika, | |
b) profylaxia a nastavenie podávacích častí systému, tlaku valcov a optických senzorov, | |
c) vyčistenie transportného mechanizmu, | |
d) kontrola komunikačného systému, | |
e) dodávka nosiča bezpečnostného predmetu na výrobu GRID kariet (pozn.: celkový požadovaný objem nosičov bezpečnostného predmetu predstavuje 15 000 ks za obdobie jedného kalendárneho roku), | |
4. Prevzatie PSP dodaného zariadenia, bude realizované prostredníctvom preberacích protokolov, resp. dodacích listov potvrdených zodpovednými zamestnancami oboch zmluvných strán. Preberací protokol, resp. dodací list musí byť vyhotovený v dvoch rovnopisoch (t. j. po jednom vyhotovení pre objednávateľa a dodávateľa ), ktoré budú obsahovať nasledujúce údaje: | |
a) podrobný popis vykonaných servisných činností | |
b) výsledok overenia funkčnosti zariadenia, | |
c) miesto, dátum a čas realizácie. | |
C: Oprava zostavy OaTS počas trvania bezplatného záručného servisu | |
1. Dodávateľ zabezpečí počas bezplatného záručného servisu (24 mesiacov) opravu zostavu OaTS s nástupom na opravu do 3 pracovných dní od nahlásenia poruchy e-mailom resp. telefonicky objednávateľom (zamestnanec objednávateľa poverený obsluhou OaTS); vykonanie opravy zariadenia dodávateľ zabezpečí najneskôr do 60 kalendárnych dní od nahlásenia poruchy | |
2. Dodávateľ zabezpečí poskytnutie náhradného off line OaTS počas realizácie úkonov súvisiacich s opravou zariadenia v prípade, ak predpokladaný čas potrebný na odstránenie vzniknutého poruchového stavu presiahne 6 pracovných dní. | |
3. Prevzatie uskutočnenej opravy (v rámci bezplatného záručného servisu) dodaného zariadenia bude realizované prostredníctvom preberacích protokolov, resp. dodacích listov potvrdených zodpovednými zamestnancami oboch zmluvných strán. Preberací protokol, resp. dodací list musí byť vyhotovený v dvoch rovnopisoch (t. j. po jednom vyhotovení pre objednávateľa a dodávateľa ), ktoré budú obsahovať nasledujúce údaje: a. druh a rozsah vykonanej opravy, b. typ a počet použitých náhradných dielov, c. výsledok overenia funkčnosti zariadenia. |
Názov |
I. CENA |
1. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, kompletizácia, inštalácia, nastavenie zostavy OaTS, uvedenie do prevádzky, skúšobná prevádzka, zaškolenie obsluhy, upratanie miest inštalácie, odvoz a likvidácia odpadu, dodanie prevádzkovej dokumentácie, zaškolenie obsluhy, záručný servis minimálne 24 mesiacov vo forme pravidelných servisných prehliadok - v periodicite najmenej 1 x za 3 mesiace, ktoré sa budú vykonávať do 6 pracovných dní |
od doručenia požiadavky objednávateľa - a vykonania záručných opráv (s nástupom na opravu do 3 pracovných dní od nahlásenia poruchy, s vykonaním opravy zariadenia najneskôr do 60 kalendárnych dní od nahlásenia poruchy a s poskytnutím náhradného off line OaTS počas opravy OaTS v prípade, ak predpokladaný čas potrebný na odstránenie vzniknutého poruchového stavu presiahne 6 pracovných dní) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailovú adresu a telefónne číslo na doručovanie požiadaviek objednávateľa na 24 mesačný záručný servis dodaného zariadenia - OaTS, t.j. na výkon PSP a nahlasovanie porúch (požiadaviek na opravy) OaTS. |
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi špecifikáciu ponúkaného zariadenia na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
3. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy kontaktné údaje zodpovednej osoby objednávateľa za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno, tel. číslo a e-mailová adresa a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných dokladov a dokumentov v tejto zmluve. |
4. Miestom plnenia je adresa sídla objednávateľa (Bratislava). |
5. Lehota dodania zostavy OaTS a uskutočnenia súvisiacich služieb s jej dodaním podľa bodu 2.1. písm. a) až k) uvedeným vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu je do 30 dní od účinnosti zmluvy. Plnenie sa uskutoční postupne, a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (kontaktná osoba podľa bodu 3 tohto článku zmluvy, časť Osobitné požiadavky na plnenie). V prípade neoznámenia termínu dodávky OaTS, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
7. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať bezplatný záručný servis vo forme pravidelných servisných prehliadok (ďalej len „PSP“) a opráv vzniknutých poruchových stavov na dodanom zariadení (OaTS) počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby. |
9. Nahlasovanie požiadaviek na záručný servis/nahlasovanie poruchy (PSP/opravu OaTS) objednávateľom bude v režime 8x5, tzn. počas pracovných dní a v pracovnom čase objednávateľa. |
10. Dodávateľ potvrdí obratom (najneskôr do 1 pracovného dňa) prijatie nahlásenej požiadavky na záručný servis/nahlásenia poruchy (PSP/opravu OaTS) objednávateľom formou e-mailu na e-mailovú adresu objednávateľa podľa bodu 3 tohto článku zmluvy, časť Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ vykoná bezplatný záručný servis v lehote a spôsobom uvedeným vo funkčnej a technickej špecifikácie predmetu. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie jednorazovej faktúry podpísaním preberacieho protokolu o dodávke, inštalácií, nastavení a uvedení zostavy OaTS do prevádzky a zaškolení obsluhy. Súčasťou preberacieho protokolu budú prezenčné listiny o zaškolení obsluhy a dokumenty obsahujúce písomné tézy s odbornou problematikou, ktorá bola predmetom školenia a prevádzková dokumentáciu zostavy OaTS podľa bodu 2.1.k) funkčnej a technickej špecifikácie. Protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí |
predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek vyššie uvedenú zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek vyššie uvedené ustanovenia v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
19.11.2018 08:00 — 07.12.2018 14:00
1,00 cena celkom
54 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 11:09
06.11.2018 10:00
06.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2018 10:25 - Vstupná ponuka | 54 238,80 | € | Cena s DPH |
05.11.2018 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 238,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: