Z201846316
OF-179445
zrušená
00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
Oprava a údržba hydraulických zdvíhacích zariadení
oprava, údržba, hydraulické zdvíhacie zariadenia
Služba
1. Oprava, údržba a servis hydraulických zdvíhacích zariadení v objekte objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie všetkých úkonov a činností súvisiacich s údržbou, servisom a opravou, tzn. odstraňovanie závad, porúch zistených z revízií, vrátane dopravy a vypracovania sprievodnej dokumentácie (protokol o odstránených závadach) hydraulických zdvíhacích zariadení (viď. nižšie "Technické vlastnosti": položky č. 1 - č. 3) v priestoroch Objednávateľa v období od roku 2018 do roku 2022, v súlade s platnou legislatívou – „Zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci“, „Vyhláška MPSVaR č. 508/2009 Z. z. na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci“. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hydraulický zdvihák automobilový - HZ 5 (Výrobca/rok výroby: Kovopodnik, České Budějovice/1975), max. nosnosť 5000 kg, výška zdvihu 1500 mm, elektrohydraulický druh pohonu. | ks | 1 | ||
2. Hydraulický zdvihák plošinový – HZP 3 (Výrobca/rok výroby: Kovopodnik, České Budějovice/1974), max. nosnosť 2500 kg, výška zdvihu 800 mm, elektrohydraulický druh pohonu. | ks | 1 | ||
3. Hydraulický pojazdný dielenský žeriav (Výrobca/rok výroby: Kovo Cheb/1975), max. nosnosť 630 kg, výška zdvihu 1600 mm, hydraulický druh pohonu. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odstraňovanie závad (opravy, údržba, servis) z revízií hydraulických zdvíhacích zariadení a vypracovanie protokolu o odstránených závadach, poruchách a pod. | EUR bez DPH/hodinová sadzba |
Názov |
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný najneskôr v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť jednotkovú cenu v EUR bez/s DPH a sadzbu DPH hydraulických zdvíhacích zariadení. Zmluvná cena je hodinová sadzba v € bez DPH, vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s plnením Zmluvy. |
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť platné a overené fotokópie oprávnení: Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu podľa predmetu zmluvy (napr.: Výpis z OR, ŽR). Dodávateľ je zároveň povinný postupovať podľa platnej legislatívy a noriem. |
3. Objekty, v ktorých sa vykoná služba, musia byť pri ich vstupe ešte pred začatím prác, označené spolu s termínom. Kontaktné osoby a presné termíny vykonania služby si dohodne Dodávateľ s Objednávateľom elektronickou komunikáciou (e-mailom), resp. telefonicky, na základe čoho budú následne vystavené objednávky. |
4. Dodávateľ musí Objednávateľovi bezodkladne oznámiť každú udalosť, ktorá bráni, alebo sťažuje realizovanie služby. |
5. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za prípadné škody na jeho majetku, alebo na zdraví jeho zamestnancov, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy. |
6. Objednávateľ bude do plnenia Zmluvy, posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky elektronicky (e-mailom), prípadne poštou alebo osobne. Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán. |
7. Po dokončení požadovanej služby Dodávateľ potvrdí Objednávateľovi odstránenie závad zistených z revízií hydraulických zdvíhacích zariadení priamo do revíznych správ, prípadne vystaví samostatné potvrdenie o odstránení závad, ktoré podpíšu obidve zmluvné strany. |
8. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po prebratí a potvrdení protokolu o odstránení zistených závad Objednávateľom. |
9. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia Objednávateľom. |
10. Fakturácia sa bude vykonávať na základe skutočne vykonaných služieb. |
11. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre objednávku, aj Preberací protokol o vykonanej službe. |
12. Objednávka a protokol budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť prílohy každej faktúry. |
13. V prípade reklamácie je Objednávateľ povinný bezodkladne oznámiť Dodávateľovi všetky zistené závady písomne. V prípade odôvodnenej reklamácie má Objednávateľ právo na jej odstránenie. |
14. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete Zmluvy. |
15. Dodávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, v prípade, že Objednávateľ z neopodstatneného dôvodu marí jeho riadne plnenie si povinností vyplývajúce zo Zmluvy. |
16. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení, bude Zmluva považovaná za ukončenú. |
17. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31. 12. 2022, resp. do vyčerpania celkového finančného limitu Objednávateľa, t. j. 49 999,00 € bez DPH. |
Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2022 11:00
3,00 kus
49 999,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 09:36
31.10.2018 13:40
31.10.2018 13:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: