30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
45353425
ITbubble, spol. s r.o.
Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK
Operačný systém pre serverovú infraštruktúru
server, systém, softvér, infraštruktúra, licencia
Tovar, Služba
1. Operačný systém pre serverovú infraštruktúru
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvérové serverové licencie MS Windows Server DataCenter 2016. OS MS Windows Server 2016 je pre 1 fyzický server s 1 Processor Kit so 18 jadrami (operačný systém pre virtuálne stroje na zariadenie s celkovým počtom 18 jadier CPU). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Microsoft Windows Server 2016 (16-Core) DatacenterWinSvrDCCore LicSAPk OLP 16Lic NL Gov CoreLic Qlfd, PN: 9EA-00229 | ks | 1 | ||
2. Microsoft Windows Server 2016 (2-core) Datacenter WinSvrDCCore LicSAPk OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd, PN: 9EA-00232 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
GOV - licencie | pre štátnu a verejnú správu |
Operačný systém - jazyková verzia | anglická |
Software Assurance | 2roky |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je dodanie softvérových serverových licencií podľa funkčnej a technickej špecifikácie zmluvy (ďalej len „tovar“) vrátane dopravy na adresu sídla objednávateľa. |
2. Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nevystavovaný, nerepasovaný, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich vlastnostiach. |
4. Požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. |
5. V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia a objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, či tento ekvivalentný predmet plnenia spĺňa zadefinované požiadavky objednávateľa, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa predložiť originál potvrdenia výrobcu, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných parametroch a výbave. O akceptácii takto predloženého ekvivalentu objednávateľ bezodkladne informuje dodávateľa. |
6. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
7. Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001. |
8. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
9. Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
11. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu tovaru, že je autorizovaný/certifikovaný na jeho dodávku a predaj. |
12. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty tovaru, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru. |
13. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu tovaru do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. |
14. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkaný tovar je plne v súlade s funkčným a technickým zadaním a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak tovar nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
15. Tovar bude dodaný na základe objednávky vystavenej objednávateľom. |
16. Dodanie tovaru sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
17. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania tovaru, resp. jeho časti e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ. |
18. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane faktúry po doručení objednávky, najneskôr však do dňa 15.11.2018. |
19. Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
20. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny tovaru. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za tovar. |
21. Úhrada za dodanie tovaru bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný tovar bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
22. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
24. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
25. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
26. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať predmet zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia a to denne. |
27. Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného tovaru, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,5 % z ceny predmetu zmluvy, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
28. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvný vzťah môže okrem splnenia zaniknúť: a) písomnou dohodou zmluvných strán b) odstúpením zo strany objednávateľa v prípade, že dodávateľ poruší svoje povinnosti uvedené v zmluve. Za podstatné porušenie v zmysle tohto bodu sa považuje každé porušenie povinnosti vyplývajúce zo znenia tejto zmluvy. c) písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
09.11.2018 14:00 — 30.11.2018 12:00
2,00 ks
11 295,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2018 08:40
06.11.2018 14:00
06.11.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2018 11:48 - Vstupná ponuka | 11 239,10 | € | Cena s DPH |
05.11.2018 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 107,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: