• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2018 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2018 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2018 11:15

Detail zákazky Z201846143

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2018 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2018 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2018 11:15

Základné údaje

Z201846143

OF-177266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3742379

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre, diáre a novoročné pozdravy na rok 2019

kalendár, diár, pohľadnice

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 22817000-0 - Diáre alebo osobné organizéry
  • 22320000-9 - Tlačené pohľadnice s pozdravmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalendár stolový pracovný 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5551
rozsah počet strán 56
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát 295 mm x 138 mm (+/- 10 mm)
kalendárium týždňové, stĺpcové, slovenské a české mená
bez obrázku
dno plné
väzba špirála
miesta dodania - počet stolových pracovných kalendárov v ks:
Bratislava a) - 646 ks, Bratislava b) - 1419 ks, Trnava - 175 ks, Dunajská Streda - 81 ks, Galanta - 100 ks, Senica - 96 ks, Trenčín - 153 ks, Považská Bystrica - 135 ks, Prievidza - 104 ks, Nitra - 156 ks, Komárno - 74 ks, Levice - 85 ks, Nové Zámky - 90 ks, Topoľčany - 110 ks, Žilina - 157 ks, Čadca - 86 ks, Dolný Kubín - 85 ks, Liptovský Mikuláš - 90 ks, Martin - 86 ks, Banská Bystrica - 154 ks, Lučenec - 74 ks, Rimavská Sobota - 58 ks, Veľký Krtíš - 33 ks, Zvolen - 80 ks, Žiar nad Hronom - 75 ks, Prešov - 155 ks, Bardejov - 58 ks, Humenné - 90 ks, Poprad - 133 ks, Stará Ľubovňa - 58 ks,
Svidník - 48 ks, Vranov nad Topľou - 55 ks, Košice - 242 ks, Michalovce - 86 ks, Rožňava - 61 ks, Spišská Nová Ves - 107 ks, Trebišov - 56 ks; spolu: 5551 ks
 2. Kalendár stolový 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 440
rozsah počet strán 56
šírka mm 165 300
výška mm 130 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozloženie 50 % (+/- 10%) strany obrázok, zvyšná časť strany kalendárium
obrázok na výber z rôznych motívov: hrady a zámky, zdravie, príroda, mestá, kuchárske recepty a pod.
kalendárium slovenské, týždňové, riadkové, resp. stĺpcové, minimálne slovenské mená,
dno plné
väzba špirála
presah na potlač 30 mm (+/- 10%)
miesta dodania - počet kalendárov stolových v ks:
Bratislava b) - 440 ks
 3. Diár týždenný 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 274
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát B5
rozsah 128 strán (+/- 10%)
obal koženkový; jemne štruktúrovaný lesklý, resp. matný s tmavou razbou letopočtu
farba obalu modrá, čierna
väzba šitá
papier pergamenový odtieň
tlač tlmenou farbou
miesta dodania - počet diárov týždenných v ks:
Bratislava a) - 40 ks, Bratislava b) - 99 ks, Trnava - 12 ks, Dunajská Streda - 9 ks, Galanta - 10 ks, Trenčín - 8 ks, Prievidza - 11 ks, Komárno - 7 ks, Topoľčany - 2 ks, Žilina - 7 ks, Liptovský Mikuláš - 5 ks, Banská Bystrica - 1 ks, Lučenec - 9 ks, Rimavská Sobota - 1 ks, Zvolen - 1 ks, Žiar nad Hronom - 6 ks, Humenné - 1 ks, Poprad - 4 ks, Stará Ľubovňa - 9 ks, Svidník - 7 ks, Vranov nad Topľou - 6 ks, Košice - 7 ks, Rožňava - 5 ks, Trebišov - 7 ks; spolu: 274 ks
 4. Diár denný 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 345
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
denný diár s hodinovým delením
formát A5
rozsah 352 - 366 strán
obal koženkový; jemne štruktúrovaný lesklý, resp. matný s tmavou razbou letopočtu
farba obalu modrá, čierna
väzba šitá
papier pergamenový odtieň
tlač tlmenou farbou
miesta dodania - počet diárov denných v ks:
Bratislava b) - 118 ks, Galanta - 10 ks, Senica - 8 ks, Trenčín - 6 ks, Považská Bystrica - 12 ks, Prievidza - 2 ks, Nitra - 12 ks, Levice - 10 ks, Nové Zámky - 9 ks, Topoľčany - 7 ks, Žilina - 8 ks, Čadca - 12 ks, Liptovský Mikuláš - 6 ks, Martin - 9 ks, Banská Bystrica - 15 ks, Rimavská Sobota - 7 ks, Veľký Krtíš - 5 ks, Zvolen - 7 ks, Žiar nad Hronom - 2 ks, Prešov - 10 ks, Bardejov - 6 ks, Humenné - 8 ks, Poprad - 9 ks, Stará Ľubovňa - 1 ks, Košice - 14 ks, Michalovce - 10 ks,
Rožňava - 9 ks, Spišská Nová Ves - 12 ks, Trebišov - 1 ks; spolu: 345 ks
 5. Kalendár nástenný 2019
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 244
rozsah počet listov 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bez obrázku
rozmer 315 mm x 450 mm (+/- 20 mm)
kalendárium slovenské menné trojmesačné so sviatkami európskych štátov
farba nerozhoduje
miesta dodania - počet nástenných kalendárov v ks:
Bratislava a) - 40 ks, Bratislava b) - 55 ks, Trnava - 1 ks, Dunajská Streda - 9 ks, Galanta - 1 ks, Senica - 1 ks, Trenčín - 2 ks, Považská Bystrica - 1 ks, Prievidza - 17 ks, Nitra - 12 ks, Komárno - 1 ks, Topoľčany - 8 ks, Žilina - 2 ks, Dolný Kubín - 10 ks, Martin - 2 ks, Banská Bystrica - 1 ks, Lučenec - 10 ks, Veľký Krtíš - 1 ks, Zvolen - 8 ks, Žiar nad Hronom - 1 ks, Prešov - 15 ks, Bardejov - 6 ks, Humenné - 3 ks, Poprad - 3 ks, Stará Ľubovňa - 9 ks, Košice - 8 ks, Michalovce - 10 ks, Rožňava - 3 ks,
Spišská Nová Ves - 2 ks, Trebišov - 2 ks; spolu: 244 ks
 6. Novoročné pozdravy
Funkcia
novoročné pozdravy s obálkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1625
šírka mm 100 210
výška mm 90 170
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bez uvedenia roku
vrátane obálky
na výber s potlačou alebo bez potlače textu
otváracia karta jednoduchá alebo zložená – na výber
jemne štruktúrovaný papier
potlač farebná, resp. reliéfna
motívy rôzne typy - na výber
miesta dodania - počet novoročných pozdravom v ks:
Bratislava a) - 20 ks, Bratislava b) - 470 ks, Dunajská Streda - 30 ks, Galanta - 30 ks, Senica - 50 ks, Trenčín - 65 ks, Považská Bystrica - 30 ks, Prievidza - 40 ks, Nitra - 50 ks, Komárno - 30 ks, Levice - 20 ks, Nové Zámky - 30 ks, Topoľčany - 30 ks, Čadca - 30 ks, Dolný Kubín - 15 ks, Liptovský Mikuláš - 30 ks, Martin - 50 ks, Banská Bystrica - 40 ks, Lučenec - 30 ks, Rimavská Sobota - 50 ks, Veľký Krtíš - 20 ks, Prešov - 50 ks, Bardejov - 50 ks, Humenné - 30 ks, Poprad - 30 ks, Stará Ľubovňa - 25 ks, Svidník - 30 ks, Vranov nad Topľou - 30 ks,
Košice - 40 ks, Michalovce - 50 ks, Rožňava - 70 ks, Spišská Nová Ves - 20 ks, Trebišov - 40 ks; spolu: 1625 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky č. 1 až 6 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu (tlač, doprava na miesta plnenia a vykládka) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
2. Objednávateľ požaduje predložiť vzory rôznych motívov novoročných pozdravov do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v čiastkových dodávkach do 10 dní od uzatvorenia zmluvy.
4. Miestami dodania sú: Bardejov, Banská Bystrica, Bratislava (2), Čadca, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Galanta, Humenné, Komárno, Košice, Levice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Prievidza, Rožňava, Rimavská Sobota, Senica, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Svidník, Trebišov, Trnava, Trenčín, Topoľčany, Veľký Krtíš, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žiar nad Hronom a Žilina; presné adresy s kontaktnými osobami objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy.
5. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h).
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo, po splnení predmetu zákazky, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12.11.2018 08:00 — 16.11.2018 14:00

1,00 cena celkom

16 575,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2018 13:31

06.11.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 550
 162
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2018 15:46 - Vstupná ponuka 16 575,00 € Cena s DPH
05.11.2018 07:25 - Najvýhodnejšia ponuka 16 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS