00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Multifunkčná tlačiareň
tlač, kopírovanie, skenovanie, faxovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčná tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčná tlačiareň print/scan/copy (Samsung SL-M2675FN alebo ekvivalent) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčná tlačiareň print/scan/copy (HP LaserJet Pro M227sdn alebo ekvivalent) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | Laser čiernobiela |
Kvalita výtlačku čiernej (najlepšia) | min. 600DPI |
Podporované veľkosti médií | min. A4, A5, obálky |
Typy médií | min. papier bežný kancelársky, obálky, fólie, štítky, pohľadnice |
Konektivita, štandard | min. USB |
Typ skenera | min. Plochý skener, ADF výhodou |
Rozlíšenie skenera | min. 1200 DPI |
Formát súboru skenovaného dokumentu | min. PDF, JPG |
Požadovaný operačný systém pre prevádzku zariadenia s originálnymi ovládačmi od výrobcu | min. podpora ovládačov pre WINDOWS 10 NUTNÁ |
Výkonový cyklus (mesačne, A4) | min. 5000 strán |
Vstupný zásobník | min.200 listov |
Toner | Výťažnosť min. 1000 strán |
Rýchlosť tlače | min. 20str/min. |
Displej | Informačný/segmentový |
Názov |
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ. |
Dodané zariadenie musí byť nové, nerepasované, nepoužívané, s aktuálnym rokom výroby. |
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Požaduje sa min. 24-mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe §7 zákona o DPH. Registráciou podľa §7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH. |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod. vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Piešťany |
Nábrežie I.Krasku č.4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
05.11.2018 10:45 — 05.11.2018 14:00
1,00 ks
240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2018 10:51
29.10.2018 11:00
29.10.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2018 19:31 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
29.10.2018 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 239,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: