30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46912843
BALÁŽIK-SK s.r.o.
189, Urmince, 95602, SVK
oprava plynového horáka
oprava plynového horáka
Služba, Tovar, Stavebná práca
1. Na plynovom kotly typ PGV 100 je nutné vykonať opravu - výmenu nefunkčného plynového horáka PHD 18 PZ za nový typ.
|
|
---|---|
Funkcia |
Za účelom opravy plynového horáka je potrebné demontovať nasledovné diely - plynového potrubie, medzipríruby, otvorenie dverí kotla. Po vykonaní opravy budú pôvodné diely spätne namontované. Za účelom správneho namontovania dielov na nový plynový horák budú použité medzikusy plynového potrubia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž horáka PHD 18 PZ | kus | 1,00 | ||
Dodávka + Montáž Plynového horáka APH-M 16 PZ s medziprírubou (vstupný pretlak paliva 20-50 kPa; Tepelný výkon pri nulovom pretlaku – 1600 kW; Pri max. pretlaku 1000 kW; Max. pretlak v spaľovacom priestore 1000 kPa) | kus | 1,00 | ||
Demontáž + spätná montáž automatiky MA -2P | súbor | 1,00 | ||
Demontáž + spätná montáž plynového potrubia, medziprírub a otvorenie dverí kotla | súbor | 1,00 | ||
Dodávka + montáž doplnenia-medzikusov plynového potrubia | súbor | 1,00 | ||
Skúška spaľovacieho zariadenia, zabezpečovacích prvkov | kus | 1,00 | ||
Skúšky spaľovacích pomerov a meranie analyzátorov spalín | kus | 1,00 | ||
Vystavenie protokolov a o skúškach zariadení | kus | 1,00 | ||
Likvidácia odpadu, odvoz odpadu a uloženie na skládku | súbor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie podľa §15 a § 16 zákona č.124/2006 Z. z. na opravu na VTZ plynové a v rozsahu Ah podľa prílohy č.1) časť IV) Vyhláška č. 508/2009 Z. z. |
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenia podľa §16 zákona č.124/2006 Z. z. na prácu na VTZ plynových a v rozsahu Ah podľa prílohy č.1) časť IV) Vyhláška č. 508/2009 Z. z. - vydané na osobu. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi požadované Oprávnenia alebo Osvedčenie na VTZ plynové skupiny Ah do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
Miesto vykonania diela: Sereď |
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kasárenská , Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
07.11.2018 07:00 — 28.11.2018 15:00
1,00 celok
4 999,76
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2018 09:14
31.10.2018 08:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2018 09:46 - Vstupná ponuka | 4 999,20 | € | Cena s DPH |
31.10.2018 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: