00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Stolové kalendáre na rok 2019 bez potlače
kalendár
Tovar
1. Stolové kalendáre na rok 2019 bez potlače
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Stolové kalendáre na rok 2019 bez potlače. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolový kalendár na rok 2019 bez potlače | ks | 1 070 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kalendár stolový bez obrázkov, bez potlače, rozmer listov: šírka min. 300 mm, výška min.120 mm , väzba: špirálová, vyplnené pevné dno, slovenské týždenné stĺpcové kalendárium so slovenskými menami, s hodinovým delením, so štátnymi sviatkami v SR , s trojmesačným prehľadom pri každom týždni. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
1.2. špecifikáciu ponúkaného tovaru, |
1.3. vyobrazenie ponúkaného tovaru. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či: |
2.1. predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / iný návrh ponúkaného kalendára a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo neponúkne druh kalendára , ktorý vyhovuje estetickým požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru na pracoviská uvedené v objednávkach. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste. |
7. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať. |
9. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. V zmysle ustanovení obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu , ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah objednaného tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr.A.Hlinku 1, Dražovská č.2, Slančíkovej 1, Štefánikova 67, Kraskova 1,Nábrežie mládeže 91,Hodžova 1, Dražovská 4, Hospodárska 88, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
2
1,00 súbor
1 091,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2018 08:21
26.10.2018 10:00
26.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2018 08:43 - Vstupná ponuka | 1 091,40 | € | Cena s DPH |
23.10.2018 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 089,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: