30806101
Správa účelových zariadení
Pražská 3744/7, Bratislava, 81104, SVK
36651176
MERCEDES LIMOUSINE SERVICE - MLS, s.r.o.
Ševčenkova 6 , Bratislava, 85102, SVK
Nepravidelná preprava osôb vozidlami M1, M2, M3.
autobusová preprava, preprava osôb autobusmi, mikrobusmi, preprava zahraničných delegácií, preprava diplomatických pracovníkov.
Služba
1. Nepravidelná preprava osôb vozidlami M1, M2, M3.
|
|
---|---|
Funkcia |
Nepravidelná preprava osôb vozidlami M1, M2, M3 na základe objednávok Objednávateľa. |
Preprava osôb z miesta na miesto s časovým harmonogramom na základe požiadavky objednávateľa. |
Zabezpečenie nepravidelnej prepravy osôb a batožiny vozidlami M1, M2, M3 na vysokej protokolárnej úrovni v rámci Slovenskej republiky, preprava do okolitých krajín - najmä Rakúsko, Maďarsko, Česká republika a cesty na/z letiska Schwechat. Preprava bude členená na kategórie 1 - 4. |
Kategória 1: V rámci Bratislavského samostatného kraja a na letisko Schwechat, pričom táto cena bude paušalizovaná - cena za 1 hodinu/ 1 vozidlo voľného počtu km, v piatich podkategóriách, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5. |
Podkategória 1.1: Preprava osôb a batožiny mikrobus do 9 osôb. |
Podkategória 1.2: Preprava osôb a batožiny mikrobus do 15 osôb. |
Podkategória 1.3: Preprava osôb a batožiny autobus do 28 osôb. |
Podkategória 1.4: Preprava osôb a batožiny autobus do 49 osôb. |
Podkategória 1.5: Preprava osôb a batožiny autobus LUX nad 48 osôb |
Kategória 2: V rámci Slovenskej republiky, pričom táto cena bude paušalizovaná - cena za 1 hodinu/ 1 vozidlo voľného počtu km v piatich podkategóriách, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5. |
Podkategória 2.1: Preprava osôb a batožiny mikrobus do 9 osôb. |
Podkategória 2.2: Preprava osôb a batožiny mikrobus do 15 osôb. |
Podkategória 2.3: Preprava osôb a batožiny autobus do 28 osôb. |
Podkategória 2.4: Preprava osôb a batožiny autobus do 49 osôb. |
Podkategória 2.5: Preprava osôb a batožiny autobus LUX nad 48 osôb. |
Kategória 3: Dopravné služby v zahraničí, pričom táto cena bude paušalizovaná - cena za 1 hodinu/ 1 vozidlo voľného počtu km v piatich podkategóriách, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5. |
Podkategória 3.1: Preprava osôb a batožiny mikrobus do 9 osôb. |
Podkategória 3.2: Preprava osôb a batožiny mikrobus do 15 osôb. |
Podkategória 3.3: Preprava osôb a batožiny autobus do 28 osôb. |
Podkategória 3.4: Preprava osôb a batožiny autobus do 49 osôb. |
Podkategória 3.5: Preprava osôb a batožiny autobus LUX nad 48 osôb. |
Kategória 4: Stojné - čakanie nad 1 hodinu v rámci kategórií 1 - 3 za každú začatú hodinu čakania bez ohľadu na miesto čakania vrátane súvisiacich poplatkov. |
Výsledkom kontraktačného postupu bude zmluva, ktorá má povahu rámcovej dohody, predmet zákazky bude realizovaný na základe čiastkových výziev (objednávok) vo forme e-mailov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava v podkategórii 1.1 | hodina | 100 | ||
Preprava v podkategórii 1.2 | hodina | 100 | ||
Preprava v podkategórii 1.3 | hodina | 100 | ||
Preprava v podkategórii 1.4 | hodina | 100 | ||
Preprava v podkategórii 1.5 | hodina | 100 | ||
Preprava v podkategórii 2.1 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 2.2 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 2.3 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 2.4 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 2.5 | hodina | 50 | ||
Preprava v podkategórii 3.1 | hodina | 25 | ||
Preprava v podkategórii 3.2 | hodina | 25 | ||
Preprava v podkategórii 3.3 | hodina | 25 | ||
Preprava v podkategórii 3.4 | hodina | 25 | ||
Preprava v podkategórii 3.5 | hodina | 25 | ||
Kategória 4 - stojné | hodina | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mikrobus do 9 osôb | MB Vito, MB Viano alebo ekvivalent |
Mikrobus do 15 osôb | Ford Tranzit, MB Exclusiv alebo ekvivalent |
Autobus do 28 osôb | Iveco Daily, Isuzu alebo ekvivalent |
Autobus do 49 osôb | Setra, MB alebo ekvivalent |
Autobus LUX nad 48 osôb | Setra, Evadys alebo ekvivalent |
Požiadavky na vozidlá | Všetky vozidlá musia spĺňať požiadavky stanovené zákonmi a príslušnými právnymi predpismi platnými v SR a v krajinách, v ktorých budú jazdiť v zmysle tejto zmluvy. |
Požiadavky na vozidlá | Poskytovateľ predloží objednávateľovi na vyžiadanie fotokópie TP vozidiel, ktorými bude zabezpečovať služby pre Objednávateľa |
Požiadavky na vozidlá | Poskytovateľ je povinný udržiavať vozidlá používané na plnenie predmetu zmluvy čisté, interiér povysávaný a umytý, zvonku umyté a to vždy pred prvým pristavením vozidla v deň výkonu služby |
Požiadavky na vozidlá kategórie M1,M2 | vozidlo s vodičom, rok výroby 2010 a neskorší |
Požiadavky na vozidlá kategórie M1,M2 | emisná norma EURO 5 a vyššia |
Požiadavky na vozidlá kategórie M1, M2 | klimatizácia, tónované sklá |
Požiadavky na vozidlá kategórie M1, M2 | počet sedadiel: minimálne 7 + vodič, maximálne 19 + vodič |
Požiadavky na vozidlá kategórie M1, M2 | zostávajúci batožinový priestor aj pri umiestnení maximálneho počtu pasažierov vo vozidle minimálne 500 litrov |
Požiadavky na vozidlá kategórie M1, M2 | vozidlá bez reklamných nálepiek |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | diaľkový autokar s vodičom (kategória vozidla M3, typ karosérie jednopodlažný) |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | počet sedadiel minimálne 46 + vodič, maximálne 57 + vodič |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | rok výroby 2010 a neskorší |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | emisná norma EURO 5 a vyššia |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | možnosť riadenia sklonu sedadiel, opierky na ruky, oddelené sedadlá |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | klimatizácia, tónované sklá, rádio, CD, DVD prehrávač |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | individuálne osvetlenie pre potreby čítania, mikrofón u vodiča, chladnička, pokrytie wi-fi na území SR |
Požiadavky na vozidlá kategórie M3 | vozidlá bez reklamných nálepiek (prípustné logo spoločnosti) |
Požiadavky na vodičov | vodiči sú držiteľmi vodičského oprávnenia na vedenie vozidiel kategórie M1,M2 alebo M3 |
Požiadavky na vodičov | minimálna 3 - ročná prax vo vedení vozidiel kategórie M1,M2 alebo M3 |
Požiadavky na vodičov | V prípade požiadavky objednávateľa absolvovanie preverenia zo strany bezpečnostných zložiek SR |
Požiadavky na vodičov | Vodiči sú povinní vykonávať službu v primeranom oblečení pozostávajúcom z obleku, košele a kravaty |
Kategória 4 - Stojné | čas, kedy vodič vozidla použitého na plnenie predmetu zmluvy nevykonáva prepravu, ale čaká medzi jednotlivými objednanými transfermi v rámci príslušného dňa na ďalšiu prepravu podľa objednávky |
Kategória 4 - Stojné | v cene stojného sú zahrnuté: čas čakania, poplatky za státie - parkovné, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť motorové vozidlá s vodičmi v určenom čase, mieste a v počte stanovenom v objednávke Objednávateľa |
Požiadavky na Poskytovateľa | maximálne do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť prehľadný zoznam vozidiel, ktorými bude zabezpečovať služby Objednávateľa. |
Požiadavky na Poskytovateľa | v prípade potreby zabezpečiť vodičov ovládajúcich jazdu v kolóne riadenej policajným sprievodom po trase stanovenej príslušníkmi Policajného zboru SR, ak ním bude trasa určovaná |
Požiadavky na Poskytovateľa | zabezpečiť Objednávateľovi požadovaný počet vozidiel kategórie M1,M2 alebo M3 s vodičmi na základe objednávky zaslanej Poskytovateľovi minimálne 48 hodín pred požadovaným začiatkom poskytovania služby |
Požiadavky na Poskytovateľa | vo výnimočných prípadoch zabezpečiť Objednávateľovi požadovaný počet vozidiel M1,M2,M3 s vodičmi na základe objednávky zaslanej Poskytovateľovi min. 24 hodín pred začatím výkonu služby |
Výnimočný prípad | za výnimočné a mimoriadne prípady sa považujú také prípady, v ktorých Objednávateľ nesporne, preukázateľne a nie vlastným pričinením, z objektívnych dôvodov nemohol zaslať objednávku skôr |
Názov |
Poskytovateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný položkovitý cenník za jednotlivé kategórie prepravy a služby podľa tejto zmluvy a písomne označiť číslo účtu spoločnosti, na ktoré budú poukazované platby za plnenie tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet obstarávania pri predpokladaných množstvách hodín (presná hod.) za jednotlivé služby uvedené v technickej špecifikácii zákazky. Súčet všetkých hodín (presná hod.) vynásobený jednotkovou cenou za hodinu poskytovania jednotlivých služieb uvedených v technickej špecifikácii zákazky predstavuje zmluvnú cenu. Táto cena je konečná a zahŕňa všetky náklady a výdavky súvisiace s poskytnutím uvedených služieb Objednávateľovi. |
Skutočný rozsah využitia všetkých vozidiel závisí od objednávok Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný objednať celý predpokladaný rozsah využitia vozidiel počas trvania zmluvy uvedený v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Predpokladaný rozsah využitia všetkých vozidiel je uvedený v technickej špecifikácií tohto formulára, skutočný rozsah využitia všetkých vozidiel závisí od potrieb a jednotlivých objednávok Objednávateľa počas trvania zmluvy. |
Periodicita zasielania čiastkových výziev(objednávok) na plnenie počas platnosti zmluvy je závislá od potrieb Objednávateľa. |
Poskytovateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu elektronickou poštou zašle Objednávateľ a ktorá má byť doručená Poskytovateľovi v primeranom časovom predstihu uvedenom v technickej špecifikácii tohto formulára , prihliadajúc vždy na dni pracovného voľna a pracovného pokoja, vypracuje a zašle Objednávateľovi predbežnú cenovú ponuku o odhadovaných nákladoch prepravy. |
Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Poskytovateľa o prijatí objednávky adresovaného Objednávateľovi. Poskytovateľ je povinný doručiť elektronické doručenie o prijatí objednávky podľa tohto bodu vzápätí po zaslaní Objednávateľom. |
Poskytovateľ v zmysle potvrdenej objednávky Objednávateľa a následnej záväznej ponuky Poskytovateľa písomne potvrdenej Objednávateľom zabezpečí prepravu fyzických osôb určených Objednávateľom, a to najmä členov zahraničných delegácií počas ich pobytu v SR, zamestnancov Objednávateľa, respektíve pracovníkov diplomatického zboru. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo stornovať (zrušiť) objednávku najneskôr 24 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy písomne zaslaním elektronickou poštou a túto skutočnosť oznámi bez zbytočného odkladu kontaktnej osobe aj telefonicky. Pri stornovaní objednávky v uvedenej lehote Poskytovateľ nie je oprávnený fakturovať danú službu. |
Objednávateľ môže vo výnimočných prípadoch stornovať (zrušiť) objednávku najneskôr 16 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy telefonicky, alebo iným spôsobom na základe dohody zmluvných strán. Pri stornovaní objednávky v uvedenej lehote Poskytovateľ nie je oprávnený fakturovať danú službu. |
Poskytovateľ nesmie postúpiť svoje práva zo Zmluvy, alebo uzatvoriť zmluvu o subdodávke v rozpore s podmienkami elektronického trhoviska a všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
Poskytovateľ aj Objednávateľ sa zaväzujú vzájomne si písomne oznámiť kontaktné údaje osôb zabezpečujúcich vzájomnú komunikáciu - meno, priezvisko, telefónny kontakt, e-mailovú adresu do dvoch dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný byť poistený pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú cestujúcim a tretím osobám. Objednávateľ požaduje od Poskytovateľa povinnosť mať po celú dobu platnosti zmluvy uzatvorené platné úrazové poistenie osôb vo vozidle, poistenie pre prípad škody na zdraví, ujme na zdraví, respektíve usmrtení pri výkone objednanej prepravy. |
Poistenie hradí Poskytovateľ. Kópie platných poistných zmlúv musia byť súčasťou zmluvy. Poskytovateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predloží kópie predmetných poistných zmlúv, ktoré budú súčasťou zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený objednať služby v rozsahu minimálne jednotkovej položky jednotlivej kategórie uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Poskytovateľovi za riadne plnenie, poskytnuté na základe čiastkovej výzvy (objednávky) cenu zodpovedajúcu splnenému rozsahu plnenia. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Poskytovateľovi cenu za prepravu vykonanú každým vozidlom použitým na plnenie predmetu zmluvy podľa faktúr v súlade s cenníkom, ktorý bude tvoriť súčasť zmluvy. |
Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté čiastkové plnenie počas predchádzajúceho kalendárneho mesiaca na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude protokol o poskytnutí služby, podpísaný oprávnenou osobou za Poskytovateľa a Objednávateľa. |
Cena za hodinu prepravy uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky zahŕňa úhradu všetkých nákladov spojených s prepravou osôb, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, diaľničné poplatky, mýta a ostatné poplatky v súvislosti s výkonom služby. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť vozidlo na celom území SR, bez nároku na výdavky spojené s prepravou neobsadeného vozidla na miesto určené ako začiatok akcie. Cena za pristavenie neobsadeného vozidla mimo BA bude zahrnutá v cene jednotlivých služieb.Objednávateľ neznáša náklady Dodávateľa za pristavenie vozidla so začiatkom akcie mimo BA. Tento výdaj je zahrnutý v cene služieb v jednotlivých kategóriach prepravy. |
Poskytovateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa doložiť ku každej faktúre vytlačenú e-mailovú objednávku Objednávateľa spolu so záväznou ponukou Poskytovateľa o odhadovaných nákladoch prepravy, ktorá bola Objednávateľom písomne potvrdená. V prípade nepredpokladaných zmien v plnení objednávky (predĺženie, skrátenie doby trvania objednávky), je Poskytovateľ na požiadanie Objednávateľa povinný preukázať vzájomne dohodnutou a akceptovanou formou kontroly faktúr relevantnosť a oprávnenosť nároku fakturovať danú službu. |
Cena za všetky kategórie prepravy a za stojné uvedená v cenníku je považovaná ako konečná za celý rozsah požadovaných služieb, bez možnosti jej navýšenia. |
Poskytovateľ vyhotoví faktúru za realizované služby raz mesačne, pričom faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia do podateľne Objednávateľa. |
Prílohou faktúry je zoznam objednávok za príslušný mesiac, v ktorom boli poskytnuté služby, potvrdený Objednávateľom a informácia o poskytnutom plnení v rámci jednotlivých objednávok. |
V prípade, ak faktúra nespĺňa požadované kritériá, je Objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru Poskytovateľovi na prepracovanie v lehote splatnosti faktúry. V prípade vrátenia faktúry na prepracovanie plynie Objednávateľovi nová lehota splatnosti až dňom doručenia prepracovanej faktúry podľa usmernenia Objednávateľa. |
V prípade poruchy, alebo akejkoľvek závady na vozidle (prípadne zásahu vyššej moci) je Poskytovateľ povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo spĺňajúce požiadavky podľa zmluvy spolu s náhradným vodičom. Ak Poskytovateľ nezabezpečí náhradu v termíne stanovenom Objednávateľom, má Objednávateľ právo zabezpečiť náhradnú dopravu na náklady Poskytovateľa. |
Objednávateľ je prostredníctvom poverenej osoby oprávnený odmietnuť (telefonicky alebo osobne) pridelené vozidlo, alebo vodiča, ak akýmkoľvek spôsobom vozidlo, respektíve vodič nespĺňajú požiadavky tejto zmluvy. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo, alebo vodiča. Ak Poskytovateľ nezabezpečí náhradu v termíne stanovenom Objednávateľom, má Objednávateľ právo zabezpečiť náhradnú dopravu na náklady Poskytovateľa. |
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za škodu spôsobenú nekvalitným poskytovaním služby, omeškaním a porušením povinností pri výkone služby. |
Na Poskytovateľa sa pri plnení predmetu zmluvy vzťahuje zodpovednosť za škodu spôsobenú prevádzkou dopravných prostriedkov v súlade s Občianskym zákonníkom v platnom a účinnom znení, a to najmä v prípade, ak prepravovaným osobám vznikne ujma na zdraví alebo škoda na batožinách prepravovaných spoločne s nimi, alebo na veciach, ktoré mali takéto osoby pri sebe |
Ak Poskytovateľ poruší povinnosť poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (VZP OPET) |
V prípade poskytnutia služieb v rozpore s požiadavkami Objednávateľa a uplatnenej reklamácie s prihliadnutím na obsah reklamácie, si je Objednávateľ oprávnený uplatniť aj primeranú zľavu zo zmluvnej ceny podľa 12.5 písm. e) VZP OPET a to až do 80% z ceny konkrétnej poskytnutej služby. |
Reklamáciu na kvalitu, nezabezpečenie služby včas (maximálna doba meškania 10 minút), alebo akékoľvek iné závažné porušenie zmluvných podmienok Objednávateľ písomne uplatní u Poskytovateľa ihneď po skončení výkonu danej služby, najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa, kedy sa výkon danej služby uskutočnil. |
V prípade poškodenia Objednávateľa v súvislosti s nekvalitným poskytnutím služby si je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú sankciu podľa 13.1 alebo 13.2 VZP OPET. |
Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia zmluvou, OPET a primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy a osobitných požiadaviek na plnenie podľa podmienok uvedených v zmluve je považované za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy, vymáhať náhradu škody a udeliť Poskytovateľovi negatívnu referenciu. |
Hlboká cesta č.2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
975,00 hodina
39 550,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2018 14:01
25.10.2018 14:30
25.10.2018 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2018 14:24 - Vstupná ponuka | 39 550,00 | € | Cena bez DPH |
25.10.2018 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 999,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: