00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36177083
ERIK, s.r.o.
Pri Krásnej 3, Košice, 04012, SVK
Mäsové výrobky
mäsové výrobky, klobása, párky, jaternice, slanina, saláma, šunka, tlačenka, údené
Tovar, Služba
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mäsové výrobky určené osobám na priamu konzumáciu a prípravu pokrmov v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 83/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o mäsových výrobkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Masť bravčová | kg | 2000 | ||
2. Šunka morčacia | kg | 1200 | ||
3. Šunka pražská | kg | 1200 | ||
4. Klobása bravčová | kg | 2000 | ||
5. Párky Debrecínske | kg | 1200 | ||
6. Párky obyčajné | kg | 2000 | ||
7. Saláma Nitran | kg | 2000 | ||
8. Saláma Jemná/mäkká/šalátová | kg | 3700 | ||
9. Slanina oravská | kg | 600 | ||
10. Tlačenka gazdovská | kg | 1000 | ||
11. Koleno údené bravčové bez kosti | kg | 1000 | ||
12. Krkovička údená bravčová bez kosti | kg | 1000 | ||
13. Saláma šunková | kg | 1200 | ||
14. Saláma Inovecká/strážovská/čingovská | kg | 2000 | ||
15. Jaternica domáca | kg | 300 | ||
16. Šunková pena-črievko, 100 g balenie | ks | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
17. Iný nešpecifikovaný tovar nepresahujúci 10% hodnoty zmluvy, ak vznikne potreba jeho nákupu (cena podľa cenníka dodávateľa platného ku dňu uzavretia zmluvy). | áno |
Kvalita predmetu zákazky/uvedených mäsových výrobkov | čerstvé, chladené |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky (ďalej len "PZ") v pracovných dňoch v čase od 08:00 - do 14:00 hod. v meste Košice. Frekvencia čiastkových objednávok sa predpokladá priemerne 1 až 2 krát do týždňa. PZ nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie PZ priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. |
3. Všetky položky PZ musia byť dodávané v chladenom, nie mrazenom stave. Pôvod mäsa musí byť preukázateľný podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. Objednávateľ požaduje dodávku takého PZ, u ktorého z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%, čo dodávateľ sa zaväzuje dodržať počas celej zmluvnej lehoty. |
4. Mäsové výrobok ako PZ nesmie byť považovaný za falšovaný v zmysle ustanovenia § 16 Výnosu MP SR a MZ SR č. 84/2005, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky, aj v súvislosti s nariadením rady (EHS) č.2081/92 a nariadením Rady (EHS) č.2082/92. PZ musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p. a Výnosu MP SR a MZ SR č. 84/2005, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky. Nesplnenie týchto osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. PZ musí spĺňať ustanovenia vyhlášky č.423/2012 MPRV SR o mäse jatočných zvierat, požiadavky zákona č.152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov a hmotnosť výrobku, obchodné meno výrobcu, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Celková cena zahŕňa dodanie PZ uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky a ich množstva v závislosti od počtu stravovaných a iných možných dôvodov a tiež všetky vedľajšie náklady na dodanie PZ, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
7. Ceny jednotlivých položiek PZ platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
8. Preprava PZ musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, je hygienicky spôsobilé na prepravu živočíšneho tovaru v zmysle platnej právnej legislatívy. |
9. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti PZ uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra/dodací list musí mať podrobne rozpísané jednotlivé položky, množstvá, jednotkové ceny. |
10. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien jednotlivých položiek (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom);-názov a sídlo subdodávateľa, alebo uvedie, že subdodávateľov nemá;-cenník všetkých ponúkaných mäsových produktov ku dňu predloženia ponuky. |
10.1 Porušenie povinnosti uvedenej v bode 10. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. V zmysle ustanovení VZP OPETu, sa objednávateľ nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých položiek/druhov PZ je uvedené len ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas zmluvnej lehoty, prípadne objednanie nešpecifikovanej 17. položky PZ v zmysle cenníka podľa 10.bodu, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
12. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného PZ do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve PZ, pri akútnej potrebe vráteného PZ si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého PZ u iného dodávateľa. |
13. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS. Odstúpenie od zmluvy je možné aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, pričom podstatným porušením zmluvy sa rozumie aj nedodržanie záväzku dodať PZ v rozsahu a kvalite uvedenej v objednávke podľa tejto zmluvy. |
14. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať PZ za nim uvedené ceny. To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, 15. bod osobitných požiadaviek). V takom prípade zmluvná strana povinná túto zákonnú skutočnosť písomne druhej zmluvnej strane preukázať do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby zmeny zmluvnej ceny, v opačnom prípade bude žiadosť posúdená ako neopodstatnená s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
15. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký PZ poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním PZ podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2018 08:00 — 30.09.2019 15:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
76 556,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2018 14:07
26.10.2018 11:45
26.10.2018 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2018 14:41 - Vstupná ponuka | 76 238,40 | € | Cena s DPH |
24.10.2018 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 104,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: