30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31418171
KODRETA Štefanov spoločnosť s ručením obmedzeným skrátene: KODRETA Štefanov s.r.o.
Štefanov 372, Štefanov , 90645, SVK
Kontrola a oprava prenosných a pojazdných HP
hasiace prístroje
Služba
1. Kontrola a oprava prenosných a pojazdných HP
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava prenosných HP |
OPRAVA pojazdných HP |
KONTROLA prenosných HP |
KONTROLA pojazdných HP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava prenosných HP- P6TE KODRETA | ks | 10 | 16 | |
Oprava prenosných HP- V9Ti KODRETA | ks | 35 | ||
Oprava prenosných HP- KT05 KOVOSLUŽBA | ks | 2 | ||
Oprava prenosných HP- 6PKT KOVOSLUŽBA | ks | 18 | 23 | |
Oprava prenosných HP-P2F ETS | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP-P2ČE ČERVINKA | ks | 5 | ||
Oprava prenosných HP-PR2TE KODRETA | ks | 9 | ||
Oprava prenosných HP-5CO2 HASPO | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP- CA2LE TEPOSTOP | ks | 5 | ||
Oprava prenosných HP- T2FE ESTOCHEB | ks | 5 | ||
Oprava prenosných HP-T4FE ESTOCHEB | ks | 6 | ||
Oprava prenosných HP- V9SM Pyroservis | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP-P6S6 GlÓRIA | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP- S5 KODRETA | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP- S5KT KODRETA | ks | 4 | ||
Oprava prenosných HP- S2KT KODRETA | ks | 3 | ||
Oprava prenosných HP- P1ČE ČERVINKA | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP-PR2TE TEPOSTOP | ks | 3 | ||
Oprava prenosných HP-PR1TE KODRETA | ks | 1 | ||
Oprava prenosných HP- PR2FX PYROSERVIS | ks | 2 | ||
Oprava prenosných HP-6P HASPO | ks | 2 | ||
Oprava prenosných HP-6PTE KODRETA | ks | 2 | ||
OPRAVA pojazdných HP-P50 KODRETA, 2xS30 KODRETA, 2xS30 HASPO, 2xS10 KODRETA | ks | 7 | 22 | |
KONTROLA prenosných HP- 6PKT KOVOSLUŽBA | ks | 1 | ||
KONTROLA prenosných HP- V9Ti KODRETA | ks | 4 | ||
KONTROLA prenosných HP- 6PKT KODRETA | ks | 2 | ||
KONTROLA prenosných HP- P6TE KODRETA | ks | 5 | ||
KONTROLA prenosných HP - PGF/S Vítkovice | ks | 5 | ||
KONTROLA prenosných HP-PR1-e Kodreta | ks | 1 | ||
KONTROLA pojazdných HP-2x S30 KODRETA | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Termín na dodanie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 po telefonickom dohovore s odberateľom |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
Dodávateľ je povinný vystaviť protokol o vykonaní opráv a tlakových skúšok a kontrol (revízne protokoly). |
Potvrdený dodací list a faktúra bude vystavený v 3 výtlačkoch, . Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Faktúru potrebujem zvlášť vystaviť na kontrolu prenosných a pojazdných (revíziu) HP a zvlášť na opravu (tlakovú skúšku) prenosných a pojazdných HP |
Faktúra bude zaslaná na adresu miesta plnenia |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Súčasťou faktúry bude aj protokol, v ktorom budú uvedené množstvá a druhy skontrolovaných alebo opravených hasiacich prístrojov. |
Všetky náklady poskytovateľa, vrátane nákladov na dopravu, musia byť zahrnuté v cene jednotlivých úkonov. Nemôžu byť fakturované osobitne. |
kpt. Nálepku 1, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
26.10.2018 10:30 — 02.11.2018 12:30
153,00 ks
2 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2018 09:45
25.10.2018 10:10
25.10.2018 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2018 10:34 - Vstupná ponuka | 2 592,00 | € | Cena s DPH |
22.10.2018 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: