• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2018 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2018 10:50

Detail zákazky Z201845528

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2018 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.10.2018 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2018 10:50

Základné údaje

Z201845528

OF-177139

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3729036

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka licencií produktu CyberSafety Online Full Platform spoločnosti Kaspersky Lab

Licencia, podpora

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia produktu CyberSafety Online Full Platform spoločnosti Kaspersky Lab
Funkcia
Licencie produktu CyberSafety Online Full Platform od spoločnosti Kaspersky Lab na dobu 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet koncových používateľov ks 1100
Dĺžka požadovanej platnosti licencie pre 1100 koncových používateľov mesiac 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie resp. certifikát oprávňujúci  dodať  licencie k produktom spoločnosti Kaspersky Lab na úrovni partnerstva Platinum. Predmetné potvrdenie resp. certifikát je možné preukázať aj formou zaslania oskenovaného originálu vydaného spoločnosťou Kaspersky Lab prostredníctvom elektronickej pošty objednávateľovi. .
3. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých zabezpečuje plnenie zmluvy, komunikovali v slovenskom alebo českom jazyku.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať licencie najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ  je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo..
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo.
7. Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
8. Objednávateľ zaplatí cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy.
9. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa.
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákona o DPH"), resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi.
11. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o DPH.
12. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto objednávky.
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať.
14. Porušenie povinností v zmysle bodu 2, 3, 4, 5, 11,12, 13 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.11.2018 09:00 — 26.11.2018 14:00

1,00 sada

29 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2018 09:00

25.10.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 540
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2018 12:57 - Vstupná ponuka 29 900,00 € Cena bez DPH
24.10.2018 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 29 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS