30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka licencií produktu CyberSafety Online Full Platform spoločnosti Kaspersky Lab
Licencia, podpora
Tovar, Služba
1. Licencia produktu CyberSafety Online Full Platform spoločnosti Kaspersky Lab
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie produktu CyberSafety Online Full Platform od spoločnosti Kaspersky Lab na dobu 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet koncových používateľov | ks | 1100 | ||
Dĺžka požadovanej platnosti licencie pre 1100 koncových používateľov | mesiac | 12 |
Názov |
1.Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie resp. certifikát oprávňujúci dodať licencie k produktom spoločnosti Kaspersky Lab na úrovni partnerstva Platinum. Predmetné potvrdenie resp. certifikát je možné preukázať aj formou zaslania oskenovaného originálu vydaného spoločnosťou Kaspersky Lab prostredníctvom elektronickej pošty objednávateľovi. . |
3. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých zabezpečuje plnenie zmluvy, komunikovali v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať licencie najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo.. |
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo. |
7. Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
8. Objednávateľ zaplatí cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
9. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákona o DPH"), resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
11. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o DPH. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto objednávky. |
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
14. Porušenie povinností v zmysle bodu 2, 3, 4, 5, 11,12, 13 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2018 09:00 — 26.11.2018 14:00
1,00 sada
29 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2018 09:00
25.10.2018 10:00
25.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2018 12:57 - Vstupná ponuka | 29 900,00 | € | Cena bez DPH |
24.10.2018 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: