42063043
Rímskokatolícka cirkev, Žilinská diecéza
Jána Kalinčiaka 3098/1, Žilina, 01001, SVK
47880775
Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO
Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK
Školský nábytok
školský nábytok, stoly, stoličky,
Tovar, Služba
1. Laboratórna žiacka stolička do učebne fyziky
|
|
---|---|
Funkcia |
Laboratórna žiacka stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laboratórna žiacka stolička do učebne fyziky | kus | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo z CPL laminátu vhodného pre laboratórne prostredie. |
2. Žiacky laboratórny 2-miestny stôl do učebňe fyziky
|
|
---|---|
Funkcia |
Žiacky laboratórny 2-miestny stôl |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Žiacky laboratórny 2-miestny stôl | kus | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Kovová konštrukcia, výškovonastaviteľná bez použitia náradia, stolová doska hrúbky 18 mm v povrchovej úprave umakart s bukovým náglejkom. Rozmer 1300 x 600 x 750 mm |
3. Žiacky stôl - Jazyková učebňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Žiacky stôl |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Žiacky stôl - Jazyková učebňa | kus | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Kovová konštrukcia, stolová doska hrúbky 18 mm v odolnej povrchovej úprave, v tvare obdĺžnika alebo lichobežníka. Rozmer základne 1000mm, hĺbka základne 550mm, výška stola 750 mm. |
4. Stolička pre žiaka - Jazyková učebňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička pre žiaka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička pre žiaka - Jazyková učebňa | kus | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Stolička s kovovou konštrukciou, výškovo nastaviteľná, sedák a operadlo z CPL laminátu. Vhodná pre laboratórne prostredie. |
5. Stolička pre knihovníka
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička pre knihovníka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička pre knihovníka | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Čalúnená stolička, pevný uhol operadla, nastaviteľná výška operadla a hĺbky sedáku, plynový piest, na kolieskach. |
6. Knihovnícky regál
|
|
---|---|
Funkcia |
Knihovnícky regál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Knihovnícky regál | kus | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Rozmer 1800 x 580 x 360mm, Materiál LDS hrúbky 18 min, s hranou ABS 2 mm. Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. |
7. Knihovnícky regál na časopisy
|
|
---|---|
Funkcia |
Knihovnícky regál na časopisy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Knihovnícky regál na časopisy | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Rozmer 1500 x 1160 x 360mm, Materiál LDS hrúbky 18 min, s hranou ABS 2 mm, Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. |
8. Knihovnícky vozík
|
|
---|---|
Funkcia |
Knihovnícky vozík |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Knihovnícky vozík | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Mobilný s možnosťou zabrzdenia koliesok. Rozmer 600 x 400 x 760mm, Materiál LDS hrúbky 18 mm, s hranou ABS 2 mm, Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. |
9. Stoly do študovne
|
|
---|---|
Funkcia |
Stoly do študovne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stoly do študovne | kus | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Rozmer 500 x 500 x 760mm, Materiál LDS hrúbky 18 min, s hranou ABS 2 mm, Farebné prevedenie podľa vzorkovníka, stoly je možné ukladať do variabilných zostáv. |
10. Stoličky do študovne
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička do študovne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička do študovne | kus | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Rokovacia čalúnená stolička, oceľový rám lakovaný na čierno (profil ovál), stohovateľná (5 ks), sedák so spodným plastovým krytom, nosnosť 100 kg. Poťah látka "C" |
11. Pracovisko učiteľa- stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovisko učiteľa- stolička | kus | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Kancelárska pracovná stolička so stredne vysokým operadlom, asynchrónnym mechanizmom, s nastavením výšky operadla, plynovým piestom, na oceľovej chrómovanej konštrukcii, s nosnosťou 130 kg. |
Požadované parametre | Povrch z látky kategórie „C”. Farebné prevedenie podľa vzorkovníka. |
12. Pracovisko učiteľa - Katedra s kontajnerom
|
|
---|---|
Funkcia |
Katedra s kontajnerom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovisko učiteľa - Katedra s kontajnerom | kus | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Katedra učiteľa je vyhotovená z pevnej kovovej konštrukcie s výškovonastaviteľnými nožičkami. Pracovná doska je z LDT hrúbky 22mm, rozmer pracovnej dosky je 1200 x 600mm, |
Požadované parametre (pokračovanie) | výška stola 800mm, hrana ABS 2 mm, stôl s aretáciou. Kontajner učiteľa - 3-zásuvkový, rozmer 400 x 500 x 600 mm, zásuvky na kvalitných výsuvoch. |
13. Stolička kovová, otočná, dielenská
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička kovová, otočná, dielenská |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička kovová, otočná, dielenská | kus | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Dielenská stolička, výška 46cm, kovová konštrukcia, sedák LDT, otočná |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky . |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
Nová Dubnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
03.12.2018 09:00 — 03.04.2019 16:00
1,00 celkom
16 305,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2018 09:16
16.11.2018 15:00
16.11.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2018 11:57 - Vstupná ponuka | 16 305,00 | € | Cena s DPH |
16.11.2018 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 299,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: