37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Obstaranie All-in-one počítačov vrátane príslušenstva a softvéru
počítač, all in one, klávesnica, myš, softvér, Office,
Tovar, Služba
1. Počítač All in one
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolový počítač All in one vrátane OS Windows 10 PRO / Windows 7 PRO a Office 2016 Bussines (pre podnikateľov SK/CZ), klávesnica a myš. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítač All in one | ks | 20 | ||
Uhlopriečka | palcov | 23 | ||
Celková kapacita diskov | GB | 1000 | ||
Výstup HDMI | ks | 1 | ||
Procesor | ks | i5 | ||
Operačná pamäť | GB | 4 | ||
USB vstup | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bluetooth | Áno |
Wifi | Áno |
Web kamera | Áno |
LAN sieť RJ 45 | áno – vstavaný / USB redukcia |
Čítačka pamäťových kariet | Áno |
Napájací kábel | Áno |
Klávesnica a myš | Áno |
Office 2016 Business SK / CZ | Áno |
Windows 10 PRO / Windows 7 PRO (SK / CZ) | Áno |
USB vstup | minimálne 1x USB 3.0 / 3.1 |
Názov |
• Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom. |
• Požadované plnenie až od momentu doručenia kladného výsledku z vykonanej kontroly VO zo strany RO/SO, avšak najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výsledku z kontroly dodávateľovi prostredníctvom e-mailu. |
• Objednávať si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
• Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. |
• Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
• Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky / plnenia nový, nesmie byť používaný alebo opotrebovaný. |
• Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
• Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. |
• Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky – počítače All in one s naištalovaným sofvérom (Win 10 / 7 Preofesional, Office 2016 Business) . |
• Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov alebo iných postupov. |
• Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky, pred jeho dodaním na miesto plnenia. |
• Objednávateľ požaduje, aby súčasťou rozpočtu a faktúry, bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
• Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a detailnú obrazovú ukážku každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou – opisom technických vlastností, do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
• Objednávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa. |
• Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len tejto poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
• Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne / presné. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
31.10.2018 10:08 — 31.12.2018 10:08
1,00 súbor
19 575,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2018 09:10
24.10.2018 09:08
24.10.2018 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2018 10:40 - Vstupná ponuka | 19 575,12 | € | Cena s DPH |
23.10.2018 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 575,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: