00634905
Dolnooravská nemocnica s poliklinikou MUDr. L. Nádaši Jégého Dolný Kubín
Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, 02601, SVK
00615803
R A D I X spol. s r.o.
Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK
Operačný stôl
Operačný stôl, elektrický
Tovar, Služba
1. Operačný stôl mobilný, elektrický
|
|
---|---|
Funkcia |
Polohovanie pacienta pri operačných zákrokoch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet segmentov | ks | 5 | ||
Dĺžka pracovnej plochy stola | mm | 2100 | ||
Šírka pracovnej plochy stola bez eurolíšt | mm | 600 | ||
Hrúbka matracov | mm | 65 | ||
Nosnosť stola | kg | 220 | ||
Zdvih pracovnej dosky stola v rozsahu min. | mm | 595-890 | ||
Nastavenie Trendelenburg, antitrendelenburg v rozsahu min. | ° | -26; +26 | ||
Bočný náklon na obe strany | ° | 0-20 | ||
Nastavenie chrbtového segmentu | ° | -30; +70 | ||
Nastavenie delených nožných segmentov | ° | -80; +20 | ||
Nastavenie hlavového segmentu | ° | -45; +45 | ||
Poloha Flex | ° | 220 | ||
Poloha Reflex | ° | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pojazdný elektrický stôl | zdvojené pojazdné kolieska, centrálna brzda |
Pracovná plocha | modulárna |
Automatická nulová pozícia | áno |
Stôl ovládaný batériou s integrovanou nabíjačkou/transformátorom, možnosť použitia pri zapojení do elektrickej siete | áno |
Ovládanie elektrické | zdvih, bočný náklon, trendelenburg a chrbtový segment |
Ovládanie mechanické | hlavový a nožné segmenty |
Typy ovládačov, možnosti | ručný drôtový, nožný |
Ovládací panel na nohe stola | áno |
Delený nožný segment | áno |
Príslušenstvo : | |
Ručný ovládač | 1 ks |
Opierka pod ruku k chrbtovému segmentu s odnímateľnými ramennými segmentami | 1 ks |
Úpinky zápästia | 1 pár |
Upevňovací pás pacienta pre chrbtový segment s odnímateľnými ramennými segmentami | 1 ks |
Bočné opierky | 1 pár |
Anestéziologický rámik | 1 ks |
Gynekologické opierky nôh | 1 pár |
Ponúkaný stôl musí spĺňať všetky požadované technické parametre a vlastnosti, ktoré sú nevyhnutné pre požadovaný účel použitia stola | áno |
Výrobok musí byť označený CE značkou a výrobca musí mať systém riadenia kvality v súlade s EÚ smernicami pre lekárske prístroje. Certifikát DNV v súlade s ISO 9001 : 2008 a ISO 13485; 2003 a ISO 14001:2004 | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia a zaškolenia personálu min. 3 osoby max. 1 hodiny |
Prístroj musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Požaduje sa záručná lehota minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej lehoty dodávateľ vykoná bezplatne preventívne prehliadky predmetu zmluvy vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu. |
Nástup na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom. |
Lehota dodania je maximálne 8 týždňov odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska (ET). |
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevadzkovaní predmetu zmluvy, po zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky/zmluvy sa požaduje predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa : |
Prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe, alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický popis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
CE certifikát a Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
Vyhlásenie o zhode. |
Potvrdenie, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa o dodaní predmetu zmluvy. |
Dodaním predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať návod na použitie v slovenskom alebo českom jazyku, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nie je Dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy alebo bol vymazaný z Registra partnerov verejného sektora v dobe trvania zmluvy. |
Ukončenie zmluvy, podmienky ukončenia, forma a dôvody ukončenia zmluvy Objednávateľom : |
a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Objednávateľ v bode XX. Osobitých požiadaviek na plnenie, |
b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 19. a) a b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
V prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie-ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenia o odstúpení od zmluvy, tak ako to stanovujú podmienky OPET-u, VZP OPET-u. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
a) vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy písomne v listinnej forme, |
b) aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín/dátum ukončenia zmluvy. |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dňu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
a) dôvody ukončenia zmluvy, |
b) termín/dátum ukončenia zmluvy, |
c) platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy, |
d) vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy. |
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej, najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Nemocničná 1944/10, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika
25.10.2018 10:00 — 10.12.2018 11:00
1,00 kus
29 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2018 11:50
23.10.2018 09:00
23.10.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2018 12:28 - Vstupná ponuka | 28 990,00 | € | Cena bez DPH |
22.10.2018 23:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: