Z201844853
OF-177702
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Zimná údržba vnútroústavných areálov-cesty,spevnené plochy a parkoviská
Odpratávanie snehu,ľadu,námrazy, posyp posypovým materiálom, posypový materiál
Služba, Tovar
1. Zimná údržba vnútroústavných areálov-cesty,spevnené plochy a parkoviská
|
|
---|---|
Funkcia |
zimná údržba v mesiacoch november až marec /odpratávanie snehu,námrazy,poľadovice,posyp posypovým materiálom, posypový materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pluhovanie alebo pluhovanie a posyp chem.materiálom alebo iba posyp chem.materiálom na komunikácií | hod | 100 | ||
Chemický posypový materiál - soľ | tona | 20 | ||
Denná pohotovosť strojov a ľudí | hod. | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1 a č.3 zahrňuje tech.špecifikácie a náklady | všetky náklady súvisiace s výkonom, príjazdom,odjazdom a použitím techniky v kalendárnych dňoch vrátane 24 hodinovej dennej pohotovostnej služby |
Položka č.2 zahrňuje náklady na posypový materiál | Množstvo a náklady použitého posypového materiálu v sypači pri zásahu |
Vlastníctvo, alebo prenájom techniky strojového vybavenia výkon strojov 75 - 120 kW, maximálna výška strojov 3,30 m | Predloží úspešný uchádzač/dod.čestné vyhlásenie o uvedenej skutočnosti |
a)min. 1 ks sypač | S pluhom šírky 200 cm s gumovým britom s možnosťou dávkovania posypového materiálu |
b)min.1 ks sypač | Sypač cestný s pluhom šírky 260 - 290 cm s gumovým britom s možnosťou dávkovania posypového materiálu |
c)min.1 ks komunálny stroj | S pluhom 2,5 - 2,6 m s gumovým britom / napr. traktor/ |
Názov |
Zmluva na dobu určitú od 11/2018 do 3/2019, alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho,ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie zimnej údržby cestnej komunikácií samostatne v dvoch vnútroústavných areáloch . Aktuálny časový rozsah bude určený na základe vyhlásených objednávok objednávateľa . |
Predpokladané množstvo zásahov zimnej údržby cca 60 x počas trvania zmluvy. Minimálny čas 1 zásahu 40 minút, maximálny čas 1 zásahu 120 minút pri strojovej techniky výkonu 75 - 120 kW. Počet zásahov závisí od poveternostných podmienok a požiadavok objednávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotlivých položiek č.1, č.2 - cena bez DPH a jednotlivú cenu s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta za každú položku č.1, č.2 v prehľadnej tabuľke. |
Dodávateľ bude garantovať rovnakú cenu jednotlivých položiek po celú dobu platnosti zmluvy. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Objednávateľ a dodávateľ si v lehote do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy vzájomne predložia podklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy a mená osôb zodpovedné pre zabezpečenie plnenia zmluvy spolu s ich kontaktmi. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom a doručených dodávateľovi. Za riadnu objednávku sa považuje aj obj. podaná telefonicky ,e-mailom a potvrdená dodávateľom. |
Dodávateľ a objednávateľ zriadia nepretržitý denný a nočný dispečing zimnej údržby. |
Určení pracovníci dispečingu zimnej údržby objednávateľa, budú priamo zadávať pokyny určeným pracovníkom dispečingu zimnej údržby dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný viesť denné záznamy vykonaných prác podľa jednotlivých činností,ktoré predloží objednávateľovi týždenne na odsúhlasenie výkonov ( miesto, dátum a čas výkonu, použitá strojová technika, množstvo posypového materiálu ). |
Objednávateľ požaduje nástup dodávateľa na výkon zimnej údržby najneskôr do 90 min. od pokynu dispečera objednávateľa. V prípade, že dodávateľ nenastúpi v stanovenom čase na výkon služby, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si uvedené služby u iného dodávateľa a od za zmluvne-ného dodávateľa požadovať náhradu oprávnených nákladov spojených so zabezpečením predmetného výkonu ako aj zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z oprávnených nákladov na výkon služby. |
Dodávateľ zabezpečí bezpečnú zjazdnosť komunikácií,spevnených plôch a parkovísk denne 24 hodín v čase kalendárnych dní v oboch areáloch objednávateľa podľa poveternostných podmienok a požiadavok dôležitosti ktorú určí objednávateľ : |
a) pluhovanie komunikácií bez posypu posypovým materiálom ( odstraňovanie komunálnou technikou súvislej vrstvy snehu na okraj vozovky hrúbky min.4 cm na šírku jedného jazdného pruhu min.2.00 m na jednej strane komunikácii.) |
b) pluhovanie komunikácií s posypovým materiálom ( odstraňovania komunálnou technikou súvislej vrstvy snehu na okraj vozovky hrúbky min.4 cm pluhovaním a posypu vozovky chem. mat. na šírku (min.2.00 m) na jednej strane komunikácií. ) |
c) strojový posyp komunikácií bez pluhovania ( posyp vozovky chemickým materiálom používaným na zimnú údržbu na šírku jedného jazdného pruhu (min.2.00m) na jednej strane komunikácií.solenie ) |
Obmedzenia - areál č.1 - parkovanie motorových vozidiel pozdĺž cestnej komunikácií. |
Obmedzenia - areál č.2 - parkovanie motorových vozidiel pozdĺž cestnej komunikácii a priechodová výška v niektorých častiach areálu 3,40 - 3,66 m. |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi vstupnú elektronickú kartu na závory na obdobie trvania zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí mechanizmy na zimnú údržbu v dobrom technickom stave, aby z nich nedochádzalo k úniku ropných látok. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za škodu, ktorú on, alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri výkone dodávanej služby a zaväzuje sa v plnom rozsahu vzniknutú škodu odstrániť, alebo uhradiť vzniknutú škodu objednávateľovi. |
Fakturácia za skutočne poskytnutú službu v členení podľa dvoch samostatných areálov sa bude realizovať 1-krát mesačne.Súčasťou faktúry budú dodacie listy podľa denných záznamov vystavený dodávateľom a potvrdený objednávateľom. |
Lehota splatnosti faktúry je do šesťdesiatich kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonné stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť z dôvodu, ak dodávateľ nenastúpi na výkon požadovanej služby podľa dohodnutých podmienok a nezabezpečí bezpečnú zjazdnosť komunikácií. |
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení zmluvy. |
Zmluvné strany sa v súlade s §525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb.OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatná. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, |
slovom : dvadsať percent, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.11.2018 08:00 — 29.03.2019 11:11
100,00 hod
8 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2018 11:14
24.10.2018 11:04
24.10.2018 11:19
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: