00607363
Stredná zdravotnícka škola Celestíny Šimurkovej, Veľkomoravská 14, Trenčín
Veľkomoravská 14, Trenčín, 91134, SVK
47387882
Školská technika s.r.o.
Ul. svornosti 50, Bratislava, 82106, SVK
Nákup notebookov
notebooky, učebné pomôcky
Tovar, Služba
1. Nákup notebookov
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne notebooky zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Notebooky sú v originálnych baleniach neporušené a nepoškodené. |
Výpočtová technika pre účely vyučovania všetkých predmetov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebooky | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ PC: | Notebook |
Procesor | Intel Core i5 |
Operačný systém | Predinštalovaný OS Win 10/64 bit |
Typ pamäte | DDR3 |
Pamäť [GB] | 8 |
Celkový úložný priestor | 256 GB |
Typ pevného disku | SSD |
Optická mechanika | DVD - RW |
Veľkosť dipleja | 15.6" |
Typ displeja | Matný |
Rozlíšenie displeja | 1920 x 1080/FHD LED |
WiFi | Áno |
Bluetooth | Áno |
DisplayPort | Áno |
Redukciu z Display port na HDMI | Áno |
VGA 15-pin (D-SUB) | Áno |
Integrovaná Web kamera | Áno |
FingerPrint | Áno |
USB: | USB 3.0 |
LAN (RJ-45) | 10/100/1000 Wake on LAN |
Sériový port | Áno |
Čítačka pamäťových kariet | Áno |
Docking Station konektor | Áno |
Klávesnica | S numerickou časťou |
Lokalizácia klávesnice: | SZ/CZ/UK |
Záruka zákazník s IČO/Konečný spotrebiteľ: | predĺžená - 3 roky |
Obal: | Taška |
Názov |
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
-lehota dodania tovaru je do 48 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
- vrátane dopravy na miesto plnenia v náležitom obale, |
- vrátane inštalácie na mieste plnenia, |
- len v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod do 14:00 hod, |
- so servisnou dokumentáciou, záručnými listami, preberacím protokolom, |
- do 1. pracovného dňa od nadobudnutia účinnosti zmluvy zadávateľ dodá dodávateľovi licenčné kľúče potrebné k inštalácii OS |
- s predinštalovaným operačným systémom Windows 10. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Požadujeme vykonať servis do 12 hod. od nahlásenia poruchy na mieste plnenia, ak nebude závada odstránená namieste, požadujeme náhradný počítač v rovnakej konfigurácii, ďalej: |
- bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby, |
- vykonávanie záručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami, |
- v prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, aby dodávateľ znášal všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Dodávateľ je povinný do 24 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári a nepredloženia požadovaných certifikátov sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Veľkomoravská 14, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.10.2018 10:52
30,00 ks
14 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2018 10:53
24.10.2018 10:42
24.10.2018 10:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2018 09:01 - Vstupná ponuka | 14 989,99 | € | Cena s DPH |
24.10.2018 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 989,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: