Z201844799
OF-172970
zrušená
00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
Obväz sadrový, obväz polstrovací, obväz hadicový pletený
obväz, ovínadlo, sadrový, sadra, polstrovací, výstelkový, hadicový, pletený
Tovar, Služba
1. Obväz sadrový
|
|
---|---|
Funkcia |
Pevná fixácia a vytvorenie stabilizačných obväzov častí tela po zraneniach a zlomeninách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obväz sadrový | ks | 1 825 | ||
Rozmer | cm x m | 6 x 2 | 6 x 3 | |
Rozmer | cm x m | 10 x 3 | ||
Rozmer | cm x m | 12 x 3 | ||
Rozmer | cm x m | 14 x 3 | 15 x 3 | |
Rozmer | cm x m | 20 x 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | vrstva sadry na textilnom podklade (gázový, bavlnený) |
Teplota vody pri namáčaní | cca 20 °C |
Doba namáčania | 4 - 8 sekúnd |
Doba modelácie | 2 - 4 minúty |
Doba tuhnutia | 3 - 5 minút |
Zaťažovanie | po 30 - 40 minútach |
Balenie | 1 - 2 ks v balení |
2. Obväz polstrovací
|
|
---|---|
Funkcia |
Mäkká medzivrstva pod pevné sadrové obväzy. |
Podkladová výplň na ochranu kĺbov pri sadrovacích technikách a kompresívnej terapii. |
Prepúšťa vzduch a sekréty. |
Pôsobí na vyrovnanie teplotných rozdielov. |
Odvádza vlhkosť, a tým bráni vzniku otlakov a stvrdnutých miest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obväz polstrovací | ks | 1 105 | ||
Rozmer | cm x m | 6 x 3 | ||
Rozmer | cm x m | 10 x 3 | ||
Rozmer | cm x m | 15 x 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | syntetická vata zo zvlnených nesavých polyesterových vlákien s miernou elasticitou |
Farba | biela |
Priestupný pre RTG žiarenie | áno |
Hypoalergénny | áno |
Nesterilný | áno |
Spôsob zabalenia | jednotlivo rolované v papierovom obale |
3. Obväz hadicový pletený
|
|
---|---|
Funkcia |
Fixačný obväz všetkých druhov. Časovo úsporná fixácia obväzov na ťažkých miestach (hlava, trup, prst, končatiny). |
Výstuha pod sadru a dlahu. Mierna kompresia a fixácia polstrovacieho materiálu. |
Spevňujúci obväz. |
Podvlek a návlek zinkoglejových a sadrových obväzov. |
Obalenie dláh a vatových inlejí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obväz hadicový pletený | ks | 9 | ||
Dĺžka | m | 15 | 20 | |
Prvá veľkosť (ruka, predkolenie, detská noha) - šírka | cm | 5,5 | 6 | |
Druhá veľkosť (ruka, noha, detská hlava) - šírka | cm | 7 | 8 | |
Tretia veľkosť (podpazušie, noha-stehno, hlava) - šírka | cm | 8,5 | 10 | |
Štvrtá veľkosť (veľká noha-stehno, veľká hlava, detský trup) - šírka | cm | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | viskóza a bavlna |
Vlastnosti | hadicový obväz pletený bez švov; vysoko elastický priečne aj pozdĺžne; prispôsobuje sa tvaru tela, neškrtí, netvorí záhyby, neobmedzuje pohyb kĺbov; prepúšťa vzduch |
Spôsob zabalenia | jednotlivo rolované a zabalené v krabičke alebo PE obale |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 2 originálne balenia v rozmere 12 cm x 3 m z položky č. 1, 1 originálne balenie v rozmere 6 cm x 3 m a 1 originálne balenie v rozmere 15 cm x 3 m z položky č. 2 a 1 originálne balenie prvej a štvrtej veľkosti z položky č. 3. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
- ES Vyhlásenie o zhode |
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE |
- Potvrdenie o pridelení ŠUKL kódu (ak je to relevantné) |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo nepožadovať od dodávateľa vzorky v prípade, ak dodávateľ už predmet zákazky v minulosti objednávateľovi dodával. V takomto prípade doručí dodávateľ na adresu objednávateľa čestné vyhlásenie, v ktorom deklaruje, že predmet zákazky, ktorý v minulosti dodával, je totožný s predmetom zákazky z tejto RD. |
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
5. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
6. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
7. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 6 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
9. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru. |
10. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, katalógové číslo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky. |
11. Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
12. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
14. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
15. Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
6
2 939,00 ks
1 608,53
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2018 08:27
26.10.2018 10:15
26.10.2018 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2018 09:13 - Vstupná ponuka | 1,00 | € | Cena bez DPH |
26.10.2018 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 1,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: