30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35787546
ANECT a.s.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Dodávka licencií LogRhythm System Monitor Lite Standard agent
Licencia, podpora
Tovar, Služba
1. Licencia LogRhythm System Monitor Lite Standard agent
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie LogRhythm System Monitor Lite Standard agent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencií LogRhythm System Monitor Lite Standard agent | ks | 100 |
2. Technická podpora výrobcu
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora výrobcu pre 100 ks licencií LogRhythm System Monitor Lite Standard agent do 31.01.2020 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať licencie najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť na dodané licencie technickú podporu výrobcu (Maintenance) na obdobie odo dňa dodania licencií do 31.1.2020. |
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie, že je licencovaným predajcom spoločnosti LogRhythm, t. j. má podpísanú partnerskú zmluvu (Reseller agreement) so spoločnosťou LogRhythm (výrobca SIEM riešenia) a to len v prípade, ak takéto partnerstvo nie je dohľadateľné na webovej adrese spoločnosti LogRhythm. |
4. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých zabezpečuje plnenie zmluvy, komunikovali v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku. |
5. Dodávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo. |
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo. |
7. Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
8. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom dodaní licencií objednávateľovi. |
9. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech dodávateľa. |
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
11. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o DPH. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto objednávky. |
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
14. Porušenie povinností v zmysle bodu 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, 13 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.10.2018 09:00 — 23.11.2018 15:00
1,00 sada
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2018 14:20
23.10.2018 10:00
23.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2018 10:03 - Vstupná ponuka | 14 900,00 | € | Cena bez DPH |
23.10.2018 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 463,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: