• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2018 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2018 14:04
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2018 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2018 14:55

Detail zákazky Z201844652

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2018 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2018 14:04
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2018 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2018 14:55

Základné údaje

Z201844652

OF-177077

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3719619

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

45868212

ProScience Tech s. r. o.

Dobšinského 20, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Primery

oligonukleotidy, primery

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Primery
Funkcia
Syntéza oligonukleotidov potrebných pre PCR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pol 1. Primer 5 nmol; do 30 báz; bal 10
pol. 2. Primer 10 nmol; do 30 báz; bal 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifické, obvykle umelo pripravené krátke oligonukleotidy dĺžky 18-30 báz bez modifikácií v množstve 5 nmol (cca 0.8-1.5 OD), purifikovaný odsolením gélovou filtráciou (GSF), komplementárny s vláknom DNA ktoré sú odvodené z koncových sekvencií DNA používané v PCR na amplifikáciu (zmnoženie) úsekov detegovanej DNA. pol 1. Primer 5 nmol; do 30 báz;
Špecifické, obvykle umelo pripravené krátke oligonukleotidy dĺžky 18-30 báz bez modifikácií v množstve 10 nmol (cca 0.8-1.5 OD), purifikovaný odsolením gélovou filtráciou (GSF), komplementárny s vláknom DNA, ktoré sú odvodené z koncových sekvencií DNA používané v PCR na amplifikáciu (zmnoženie) úsekov detegovanej DNA. pol. 2. Primer 10 nmol; do 30 báz;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa a vykládka na objednávateľom určené miesto pri každom čiastkovom plnení.
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy (Objednávky) zaslanej elektronicky. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní množstvo, ktoré požaduje dodať.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 30 dní od zaslania a potvrdenia čiastkovej výzvy (objednávky).
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a neprekročení celkovej vysúťaženej sumy rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy,
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Predmet plnenia (tovar): musí byť totožný s uvedenou špecifikáciou kvôli pokračujúcemu výskumu. Nepripúšťa sa variantné riešenie z dôvodu reproducibility výsledkov.
Odoberateľ si vyhradzuje právo odmientuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná presná špecifikácia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 9,00 do 15,00. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať.
Kupujúci si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti, vrátane tovaru kúpeného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

20,00 bal

343,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2018 14:01

22.10.2018 14:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2018 14:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.10.2018 11:53 - Vstupná ponuka 342,72 € Cena s DPH
19.10.2018 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 330,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS