00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Kancelárske kreslo
kreslo, kancelárske kreslo, nábytok
Tovar
1. Kancelárske kreslo (sieťované operadlo)
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych kresiel vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslo (sieťované operadlo) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárske kreslo výškovo nastaviteľné, s nastaviteľnými podrúčkami, možnosť nastavenia sklonu sedadla a operadla | |
1.1. Nosnosť | min. 120 kg |
1.2. Hĺbka sedadla | min. 45 cm |
1.3. Šírka sedadla | min. 50 cm |
1.4. Výška operadla | min. 55 cm |
1.5. Sedadlo | čalúnené kvalitnou čiernou poťahovou látkou |
1.6. Operadlo | ergonomicky vysoké operadlo zo sieťoviny |
1.7. Kolieska | na tvrdé podlahy |
1.8. Kríž | kovový, chrómový |
1.9. Piest | chrómový |
1.10. Typ mechaniky | mechanizmus s aretáciou v základnej polohe s nastavením sily protiváhy |
1.11. Referenčný produkt | napr. kancelárske kreslo Kombi plus |
1.12. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
31.10.2018 08:00 — 16.11.2018 15:00
1,00 súbor
280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2018 13:12
22.10.2018 12:30
22.10.2018 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2018 19:19 - Vstupná ponuka | 280,00 | € | Cena s DPH |
19.10.2018 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 279,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: