Z201844448
OF-177591
zrušená
00226840
Domov dôchodcov
Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK
Rohová lavica
lavica
Tovar, Služba
1. Nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie kancelárií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výška sedenia | cm | 47 | 50 | |
ľavá strana dĺžka | cm | 190 | 200 | |
pravá strana dĺžka | cm | 140 | 150 | |
hĺbka sedenia | cm | 45 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | cappuccino |
materiál | ekokoža/kov |
s operadlom | |
dizajn | podľa ilustračného obrázku |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať (emailom) fotografie / obrázky/ design položiek za účelom overenia požadovaných vlastnosti. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec kupujúceho, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Predávajúci súčasne s dodávkou tovaru zašle kupujúcemu preberací protokol a kupujúci sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácií najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Predávajúci sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. |
Predávajúci sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, technické vlastnosti predmetu zákazky alebo osobitné požiadavky na plnenie, prípadne je v omeškaní s dodaním predmetu zákazky alebo je v omeškaním s plnením osobitných požiadaviek na plnenie, považuje sa toto za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a súčasne má právo na zaplatenie jednorazovej zmluvnej pokuty vo výške 10% zo Zmluvnej ceny zákazky v lehote 10 pracovných dní od doručenia Oznámenia Objednávateľa o odstúpení od zmluvy. |
Dodané v zmontovanom stave, prípadne montáž na mieste. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pažítková 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.11.2018 08:00 — 26.11.2018 13:00
1,00 ks
500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2018 13:35
24.10.2018 13:00
24.10.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: