50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Spotrebný materiál pre IT oddelenie
myš, podložka pod myš, USB
Tovar, Služba
1. Spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre IT oddelenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ADATA Ultimate SU800 SSD 128GB alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
Verbatim 2,5" Store "n" GO USB HDD 1TB - čierny alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
Verbatim 2,5" Store "n" GO USB HDD 2TB - čierny alebo ekvivalent | ks | 3 | ||
HAMA podložka pod myš pre laserové myši - čierna alebo ekvivalent | ks | 40 | ||
Podložka pod myš Gembird Ergo gélová, pravák , čierna farba alebo ekvivalent | ks | 15 | ||
Podložka pod myš Gembird Ergo gélová, ľavák , čierna farba alebo ekvivalent | ks | 5 | ||
Myš ergonomická pre praváka aj ľaváka OZONE NEON 3K čierna alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
KVM ATEN CS-1732 alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Flashdisk šifrovaný iStorage DatAshur 256-bit 4GB alebo ekvivalent | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý. |
Zabezpečený servis do 48 hodín. |
Uvedené parametre sú minimálne. |
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Uvedené technické parametre sú minimálne. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.10.2018 13:17 — 16.11.2018 13:17
98,00 ks
1 746,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2018 13:23
18.10.2018 15:00
18.10.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2018 16:06 - Vstupná ponuka | 1 746,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2018 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 739,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: