00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
31571697
GLOBUS spol. s r.o.
Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko a mliečne výrobky
mlieko, smotana, jogurt, syr, bryndza, kyslomliečny nápoj, puding, tvaroh, mozarella, eidam, mliečna ryža, smotanová nátierka, smotana na varenie, pochúťková smotana, korbáčik, droždie, tatarská omáčka
Tovar, Služba
1. Mlieko, smotana, maslo a rastlinný tuk
|
|
---|---|
Funkcia |
Určené osobám na priamu konzumáciu aj na ďalšiu úpravu v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 343/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o niektorých výrobkoch z mlieka. Množstvá potravín sú uvedené ako predpokladané. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mlieko trvanlivé, obsah tuku minimálne 1,5%, balenie 1 liter-Tetrapack | ks | 28000 | ||
2. Droždie čerstvé, balenie 42g | kg | 7500 | ||
3. Jogurt biely, balenie minimálne 125g | ks | 10000 | ||
4. Jogurt ovocný, balenie minimálne 125g | ks | 40000 | ||
5. Bryndza plnotučná | kg | 150 | ||
6. Kyslomliečny nápoj neochutený, balenie minimálne 250g | ks | 12000 | ||
7. Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert, balenie minimálne 90g | ks | 11000 | ||
8. Syr tavený črievko, balenie minimálne 100g | ks | 20000 | ||
9. Puding so šľahačkou balenie minimálne 200g | ks | 12000 | ||
10. Syr s bielou plesňou na povrchu, balenie minimálne 75g | ks | 10000 | ||
11. Tvaroh | kg | 1000 | ||
12. Mozarella, balenie minimálne 125g | ks | 10000 | ||
13. Eidam | kg | 350 | ||
14. Syr tavený trojuholníček, balenie minimálne 140g | balenie | 6500 | ||
15. Syr tavený 1kg | ks | 50 | ||
16. Jogurtový nápoj ochutený, balenie minimálne 300g | ks | 15000 | ||
17. Mliečna ryža, balenie minimálne 175g | ks | 12000 | ||
18. Syr plátkový údený/neúdený, balenie minimálne 80g | ks | 10000 | ||
19. Nátierka smotanová, rôzne príchute, balenie minimálne 200g | ks | 15000 | ||
20. Smotana na varenie, obsah tuku minimálne 12%, balenie 1 liter-Tetrapack | ks | 500 | ||
21. Smotana pochúťková, obsah tuku minimálne 16%, balenie minimálne 180g | ks | 550 | ||
22. Syr s modrou plesňou vo vnútri, napríklad NIVA a pod. | kg | 70 | ||
23. Korbáčik-parený syr, údený/neúdený, balenie minimálne 60g | balenie | 6000 | ||
24. Tatarská omáčka porcovaná, balenie minimálne 50g | balenie | 4000 | ||
25. Tatarská omáčka, balenie minimálne 650g | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením/rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia čiastkových objednávok sa predpokladá priemerne 1 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje dodávku takého predmetu zákazky, u ktorého z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%. |
3. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia vyhlášky č. 343/2016 MPRV SR o niektorých výrobkoch z mlieka, požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku Slovenskej republiky, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Predmet zákazky musí byť v súlade s Výnosom MP SR a MZ SR č. 62/2006, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mlieko a výrobky z mlieka. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne, obsahujú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy podľa zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach (napríklad: dopravné služby, manipulačné a baliace služby, a pod.) a neexistuje dôvod na ich úpravu počas zmluvnej lehoty, okrem zákonom daného dôvodu alebo dôvodu uvedeného v 17. bode a ostatných bodoch osobitných požiadaviek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny. To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť písomne objednávateľovi preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku potreby legislatívnej úpravy zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
7. Objednávateľ bližšie špecifikuje konkrétne množstva v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od jeho potrieb na základe počtu stravovaných a iných súvisiacich dôvodov. |
8. Dodávateľ prehlasuje, že vozidlo, určené na prepravu predmetu zákazky bude hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, izotermické a strojovo chladené v zmysle platnej právnej legislatívy. |
9. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. |
10. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi e-mailom alebo poštovým doručovateľom:-údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky,-telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok,-podrobný rozpis cien, pričom ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH aj s DPH, ako aj cenu celkom s uvedenými požadovanými množstvami bez DPH aj s DPH potvrdené dodávateľom;-názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
12. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
13. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Odstúpenie od zmluvy je možné aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto zmluve. |
16. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/prevzatia objednávky zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného tovaru. |
17. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytuje za nižšiu cenu a dodávateľ už v minulosti za takúto nižšiu cenu kvalitatívne rovnaký predmet zmluvy poskytol alebo poskytuje, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2018 08:00 — 30.09.2019 15:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
101 680,61
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2018 14:41
22.10.2018 11:38
22.10.2018 11:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2018 11:28 - Vstupná ponuka | 101 680,00 | € | Cena s DPH |
22.10.2018 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 678,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: