00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
35948655
Mikrochem Trade, spol. s r.o.
Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK
Plastové výrobky
Plastové jednorázové skúmavky,špičky k mikropipetám,plastové dózy,odmerné banky,pipety, nádobky z plastu.
Tovar, Služba
1. Zdravotnícky plastový materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícky plastový materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové, skúmavky centrifugačné PP so skrutkovým uzáverom, kónické dno, priesvitné, sterilné, ciachované skúmavky , objem 15 ml,120x17mm | ks | 1 | 200 | |
Plastové odmerné banky so zátkou, objem 50 ml,trieda presnosti B | ks | 1 | 20 | |
Plastové odmerné banky so zátkou, objem 100 ml,trieda presnosti B | ks | 1 | 10 | |
Nádobky na vzorky, PP, so skrutkovým uzáverom, objem 120 ml, priemer 64 mm, výška 73 mm, nesterilné | ks | 1 | 50 | |
Špička modrá, univerzálna, objem 200 – 1000 µl (balenie 500 ks) | balenie | 1 | 1 | |
Špička modrá PP k mikropipete sterilné 0,5 – 1,0 ml | ks | 1 | 500 | |
Plastová dóza uzatvárateľná - jednorazová na použité injekčné ihly, objem 0,7 L | ks | 1 | 6 | |
Pipeta (mikropipeta) (LABOPETTE) s nastaviteľným objemom, objem 100 – 1000 µl | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špička modrá PP k mikropipete sterilné 0,5 – 1,0 ml | Dodanie celkového počtu možné aj v menších sterilných baleniach (napr. po 10,15,20,25 ks) |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke. |
Objednávateľ požaduje v prípade potreby realizovať dodanie tovaru podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb. |
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby expirácie v prípade, že tovar má doby expirácie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na základe vlastných prevádzkový potrieb a po vzájomnej dohode s dodávateľom možnosť zámeny, výmeny tovaru. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
22.10.2018 09:40 — 31.12.2018 16:00
1,00 cena celkom
980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2018 09:55
18.10.2018 10:00
18.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2018 23:44 - Vstupná ponuka | 979,99 | € | Cena s DPH |
18.10.2018 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 979,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: