00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
31373861
Linde Gas s. r. o.
Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK
Medicinálne, technické a špeciálne plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš (dusík ECD a syntetický vzduch bez uhľovodíkov)2019
Plyny, Technické plyny,Vzácne plyny,Acetylén,Argón,Dusík ECD,Kyslík,Vzduch stlačený
Tovar, Služba
1. Medicinálne, technické a špeciálne plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš (dusík ECD a syntetický vzduch bez uhľovodíkov)2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka technických a vzácnych plynov, vrátane súvisiacich služieb, v oceľových/tlakových fľašiach s možnosťou užívať dodávané oceľové/tlakové fľaše počas stanovenej doby (prenájom) v súvislosti s činnosťami, ktoré príjemca vykonáva a na ktoré bol zriadený. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Acetylén 2.6, veľkosť fľaše - 50l / 10 kg, 99,6% | fľaša | 1 | 4 | |
Argón 4.8 veľkosť fľaše - 50l / 10,7m3 (tlak 200bar), 99,998% | fľaša | 1 | 15 | |
Dusík 4.0 veľkosť fľaše - 50L / 10m3 (tlak 200bar), 99,99% | fľaša | 1 | 5 | |
Dusík ECD veľkosť fľaše - 50L / 9,5m3 (tlak 200bar), 99,9999% | fľaša | 1 | ||
Kvapalný dusík - objem dusíka 99,9%,objem kyslíka 0,1% | liter | 40 | 2200 | |
Kyslík 4.5, veľkosť fľaše -50l /10,7m3 (tlak 200bar), 99,995% | fľaša | 1 | 3 | |
Vzduch stlačený, 40L / 6m3 (tlak 200bar) | fľaša | 1 | 15 | |
Metán 2,5 F50 P200 12,6m3 | fľaša | 1 | 4 | |
Prenájom oceľových tlakových fľiaš objem 50l | fľaša / deň | 365 | ||
Prenájom oceľovej tlakovej fľaše objem 40l | fľaša / deň | 365 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlaková oceľová fľaša | musí spĺňať platné ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z. |
Tlaková oceľová fľaša | platná revízia tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom |
Kvapalný dusík | Objednávateľ požaduje plnenie (prečerpanie) kvapalného dusíka do dewarovej nádoby,ktorú vlastní objednávateľ, podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Kvapalný dusík | Objednávateľ požaduje dodávku kvapalného dusíka 1x týždenne vždy v utorok v čase od 9,30-11,30 hod,po 40 L, závoz do laboratória, č.213 na prízemí miesta dodania. |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s prenájmom fliaš, manipulačného poplatku,dopravou,naložením a vyložením ,odvozom prázdnych fliaš a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia |
Objednávateľ požaduje nacenenie predmetu zákazky na maximálne množstvo. |
Objednávateľ požaduje, predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru, počas obdobia plnenia zmluvy, podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových objednávok, zadaných telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa vlastných prevádzkových potrieb uvedených v predmete zákazky. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od nahlásenia , aby dodávateľ zrealizoval odvoz prázdnej/prázdnych fliaš po spotrebovaní plynu. |
Vyžaduje sa dodávka do dvoch dní (48 hodín) od doručenia objednávky. |
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena za mernú jednotku, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde sa požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Splatnosť faktúry 14 dní |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne pripravený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2019 06:00 — 31.12.2019 23:59
1,00 cena celkom
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2018 09:33
18.10.2018 09:35
18.10.2018 09:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2018 08:55 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2018 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: