00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
36606693
ASANARATES s.r.o.
Park Angelinum 4, Košice, 04001, SVK
Deratizácia a dezinsekcia objektov, čistenie pivničných, povalových a komerčných priestorov
jarná, jesenná deratizácia a dezinsekcia
Služba
1. Deratizácia a dezinsekcia objektov, čistenie pivničných, povalových a komerčných priestorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie celoplošnej deratizácie a dezinsekcie, čistenie pivničných, povalových a komerčných priestorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deratizácia - jar | m2 | 28 000 | ||
Deratizácia - jeseň | m2 | 28 000 | ||
Mimoriadna deratizácia v lete | m2 | 1 000 | ||
Dezinsekcia v priebehu roka | m2 | 3700 | ||
Čistenie pivničných, povalových a komerčných priestorov | m2 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celoplošná deratizácia (1x jar, 1x jeseň) | 2-krát do roka |
Mimoriadna deratizácia v lete (jún – august) | 4-krát v lete |
Dezinsekcia v priebehu roka | 4-krát do roka |
Čistenie pivničných, povalových a komerčných priestorov | 2-krát do roka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť cenu za m² bez DPH, sadzbu DPH a cenu za m² s DPH. |
Dodávateľ je povinný postupovať podľa platnej legislatívy a noriem, napr.: Metodický pokyn 28/2006 Ministerstva zdravotníctva SR na vykonávanie ochrannej deratizácie č. HH/892/06/SE, technická norma STN 466019 Dezinfekcia, dezinsekcia a deratizácia na ochranu zvierat a na prekonanie nákazy zvierat. |
Dodávateľ musí Objednávateľovi bezodkladne oznámiť každú udalosť, ktorá bráni alebo sťažuje realizovanie služby. |
Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za prípadné škody na jeho majetku, alebo na zdraví jeho zamestnancov, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy. |
Objednávateľ bude posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky podľa potreby vykonania služieb. |
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dodávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, v prípade, že Objednávateľ z neopodstatneného dôvodu marí jeho riadne plnenie si povinností vyplývajúce zo Zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení, bude Zmluva považovaná za ukončenú. |
V rámci poskytnutia služieb v prípade potreby Dodávateľ poskytne poučenie pre pracovníkov Objednávateľa. |
Miesto dodania predmetu zákazky - presné miesto realizácie služby oznámi objednávateľ dodávateľovi služby po uzatvorení zmluvy. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba). |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o vykonaní prác potvrdený a podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú (jedného roka) , resp. do vyčerpania finančného limitu. |
Letná 9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 bal.
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2018 08:03
18.10.2018 08:10
18.10.2018 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2018 08:08 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2018 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 865,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: