00308676
Mesto Zlaté Moravce
1.mája 2, Zlaté Moravce, 95301, SVK
45307814
R - GROUP s.r.o.
Lehota 732, Lehota, 95136, SVK
Obstaranie záhradných kompostérov pre domácnosti
škatula, kompost
Tovar, Služba
1. škatule na kompost (kompostér)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér | kus | 2042 | ||
objem kompostéra | liter | 401 | 420 | |
Hrúbka steny | mm | 5 | ||
Hmotnosť | kg | 16 | ||
Životnosť | rok | 10 | ||
Záruka | rok | 2 | ||
Použitý podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilozovania | oC | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | zelená, hnedá, čierna |
Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími vetracími otvormi na každej strane | áno |
Ventilačný systém (vnútorné rebrovanie) zabraňuje upchatiu vetracích otvorov a zrýchľuje kompostovanie | áno |
Kónický tvar pre uľahčenie vyprázdnenia celého obsahu kompostéru a zabráneniu trenia dvierok o zem pri otváraní a vyberaní kompostu | áno |
Steny kompostéru spojené po celej dĺžke, aby kompostér odolal vnútornému tlaku kompostovaného materiálu | áno |
Uzamknuteľný poklop kompostéru kvôli vetru a zvieratám | áno |
Dvierka na vyberanie kompostu z každej strany po celej šírke kompostéru | áno |
Materiál je ÚV stabilizovaný | áno |
Súčasťou dodávky každého kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania | áno |
Certifikát vydaný oprávnenou autoritou, ktorý potvrdzuje, že kompostér je vyrobený z recyklovaného plastu | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozdelenia ceny podľa DPH - požaduje sa uvedenie ceny s DPH aj bez DPH (kvôli rôznym sadzbám DPH). Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok |
Táto zmluva sa uzatvára na základe rozhodnutia Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky ako Riadiaceho orgánu pre Operačný program Kvalita životného prostredia pre projekt "Obstaranie záhradných kompostérov pre domácnosti.............. ", kód výzvy OPKZP-P01-SC111-2017-23, ktorá je zameraná na podporu predchádzania vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku – po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy . Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní od zaslania záväznej objednávky. Záväzná objednávka bude zaslaná dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky . |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. Minimálne požiadavky, čo musí predmetný leták obsahovať, aby bolo zabezpečené správne použitie kompostovacieho zásobníka: 1. Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? 2. Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku.3. Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku.4. Správne využitie hotového kompostu. |
V prípade, že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnú špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Požadujú sa predložiť technické listy ponúkaného tovaru, preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru) nacenených tovarov, ktoré musia byť plne v súlade so špecifikáciou, definovanou dodávateľom vo vlastnom návrhu plnenia zákazky, predloženom v lehote na predkladanie ponúk, ak sa požadoval, a to do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Ak špecifikácia predložených technických listov bude v rozpore s požiadavkami objednávateľa a vlastným návrhom plnenia, predloženom dodávateľom v lehote na predkladanie ponúk, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ postupuje podľa OPET platných v čase vyhlásenia zákazky: Ak Dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu alebo v stanovenom termíne dodania podľa zmluvy, teda riadne a včas, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu v zmysle OPET čl. XIII. Sankcie. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s vyššie uvedeným bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Názov | Upresnenie |
Zmluva | Predmet tejto Zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ. |
1. mája 2, 95333 Zlaté Moravce, Zlaté Moravce, Zlaté Moravce, Nitriansky, Slovenská republika
01.11.2018 23:29 — 21.12.2018 23:29
2 042,00 ks
167 126,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.10.2018 08:10
19.10.2018 17:00
19.10.2018 17:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2018 16:33 - Vstupná ponuka | 166 500,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2018 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 165 888,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: