17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
35848863
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie mobilných telekomunikačných služieb a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení
Telekomunikačné služby, telefónne služby, mobilný internet, SIM karty, mobilné telefóny
Služba, Tovar
1. Poskytovanie mobilných telekomunikačných služieb a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečovanie komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora pre hlasové SIM karty Objednávateľa a pripojenie účastníka do verejnej telefónnej siete, doplnkové verejné telekomunikačné služby a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilné telefóny | ks | 370 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opis paušálu: predplatné na volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma | Paušál I:Neobmedzené volania do všetkých sietí v SR; Paušál II:Neobmedzené volania do všetkých sietí v SR a do EÚ; Paušál III:Neobmedzené volania do všetkých sietí v SR a v EÚ |
Opis paušálu: predplatné na SMS do všetkých sietí v SR a do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma | Paušál I : neobmedzene, Paušál II: neobmedzene, Paušál III:neobmedzene |
Predplatné dáta vysoko rýchlostného internetu s možnosťou navýšenia | Paušál I:Dátový pool 2000 GB; Paušál II: Dátový pool 2000 GB; Paušál III: Dátový pool 2000 GB |
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: | hlasové volania do mobilnej siete Slovak Telekom (cena/minúta); hlasové volania do mobilnej siete Orange (cena/minúta); hlasové volania do mobilnej siete 02 (cena/minúta); |
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: | hlasové volania do mobilnej siete Swan Mobile (cena/minúta) hlasové volania do pevných sietí v SR (cena/minúta) hlasové volania do pevných sietí v EÚ (cena/minúta) |
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: | hlasové volania do mobilných sietí v EÚ (cena/minúta); hlasové volania pre prichádzajúci roamingový hovor v EÚ(cena/minúta) hlasové volania pre odchádzajúci roamingový hovor v EÚ(cena/minúta) |
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: | SMS do mobilnej siete Slovak Telekom (cena/ks); SMS do mobilnej siete Orange (cena/ks); SMS do mobilnej siete 02 (cena/ks); SMS do mobilnej siete Swan Mobile (cena/ks) |
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: | cena za prenesené dáta po vyčerpaní objemu v rámci balíka Dátového poolu 2000 GB |
Názov |
Zabezpečenie mobilných služieb, zabezpečenie mobilných dátových služieb a nákup mobilných telefónov a dátových zariadení. |
Zasielanie zakúpených zariadení kuriérom do 3 dní dňa po zadanej objednávke. |
Záručný servis mobilných telefónov s vyzdvihnutím chybného zariadenia kuriérom, poskytnutím bezplatného zariadenia počas opravy, a doručením opraveného.Ďalšie služby ako napr. roaming, telefonické asistenčné služby, sekundová tarifikácia od prvej sekundy, atď.. zariadenia. |
Nástroj na manažovanie služieb– zmena / vytváranie / rušenie profilov a reštrikcií na jednotlivých SIM. Podmienka je dostupnosť denne, 365 dní v roku. Prístup na internet. |
Objednávateľ požaduje minimálne percentuálne pokrytie územia a populácie SR v hodnotách uvedených nižšie. Stanovenie hodnôt vychádza výlučne z dlhodobých skúseností a realizovaných meraní kde SPF nevyhnutne požaduje pokrytie hlasovými a dátovými službami v definovaných rýchlostiach pre jednotlivé technológie.Požadované parametre sú nevyhnutné na zabezpečenie chodu prevádzky jednotlivých zložiek a sekcií SPF v požadovanej kvalite.LTE + 3G/HSPA+ multi map outdoor pokrytie a to: 90% obyvateľstva, 35% pokrytia územia SR, |
LTE + 3G/HSPA+ multi map indoor pokrytie: 55% pokrytie obyvateľstva; GSM/GPRS outdoor pokrytie: 99% pokrytie obyvateľstva 70% pokytie územia SR;GSM/GPRS indoor pokrytie: 90% pokrytie obyvateľstva 70% pokytie územia SR |
Poskytnutie mobilného internetu pre PC prostredníctvom USB dátového zariadenia. Možnosť vytvorenia privátneho APN s rozsahom IP. Statická IP adresa. |
Sekundová tarifikácia od prvej sekundy. Volania v silnej a slabej prevádzke: Silná prevádzka: prevádzka v pracovné dni v časovom rozsahu maximálne od 8.00 h v trvaní minimálne do 18.00 h ; Slabá prevádzka: prevádzka v ostatnom čase mimo silnej prevádzky. Dátové služby zberu dát, monitoringu a telemetrie. |
Pravidelné štvrťročné vyhodnocovanie štatistiky využitia jednotlivých telefónov a dátových služieb pre účely následnej optimalizácie pre prípadné zmeny prideleného paušálu resp. ďalších služieb v členení podľa fakturácie nasledovne: Hovory v rámci organizácie – priemer; Hovory v rámci domácej mobilnej siete – priemer; Hovory do ostatných mobilných sietí v SR – priemer;Hovory do pevných sietí v SR – priemer;Stiahnuté a odoslané dáta (objem dát v GB) – priemer;Odoslané SMS – priemer;Odoslané MMS – priemer; Doplnkové údaje mobilného operátora |
Zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany poskytovateľa v prípade plánovaných, ako aj neplánovaných výluk, výpadkov telekomunikačných – mobilných hlasových a dátových služieb. Zmena programu za ktorýkoľvek v cenníku k zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien. |
Volania na služobné mobilné telefóny spoločností,volania do ostatných mobilných národných sietí,volania do ostatných pevných národných sietí,príjem a odosielanie SMS, MMS, roamingové hovory a SMS, MMS, na všetkých SIM kartách bezplatnú aktiváciu CLIP, CLIR;produkt na odosielanie veľkého počtu sms (viac ako 10.000 mesačne). |
- POOL služby - balíky voľných minút, SMS, MB dostupných a čerpateľných súčasne viacerými SIM. V prípade služby Dátového poolu je možné jednotlivým SIM aktivovať objem balíka dát, po ktorého prečerpaní sa uplatní FUP (spomalenie/zastavenie prenosu). Deaktivácia FUP je možná aktiváciou služby "Obnova dát" |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka štandardných mobilných telefónov (ďalej len „MT“) a dátových zariadení. Ide o MT ktoré objednávateľ požaduje k jednotlivým SIM kartám. V prípade požiadavky zo strany objednávateľa ich musí dodávateľ dodať. |
Objednávateľ požaduje k jednotlivým SIM kartám dodať mobilné telekomunikačné zariadenia vrátane štandardného príslušenstva v originálnom balení. Ponúkané zariadenia musia byť zverejnené na webovej stránke dodávateľa spolu s uvedenými cenami platnými pre všetkých zákazníkov v danom čase nákupu. K dátovým službám obstarávateľ požaduje dodať zariadenie pre mobilný internet “dátové zariadenie/modem“ komunikujúce s PC cez USB port. Dátové zariadenia musia podporovať (driver, software, atď.) operačný systém Microsoft Windows Vista, 7, 8 a vyšší. |
K dátovým službám požadujeme zariadenie pre mobilný internet "dátové zariadenie" komunikujúce s PC cez USB port. Dátové zariadenie musia podporovať (driver, software, atď.) operačný systém Microsoft Windows Vista, 7 (32 bitový a tiež 64 bitový OS) a vyšší (32 bitový a tiež 64 bitový OS). |
Dodávateľ je povinný v lehote do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z ceny za služby mobilnej komunikácie a ceny za HW. |
Objednávateľ požaduje zaškolenie administrátora /správcu zmluvných vzťahov/ v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, prenos čísel, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v celkovej cene. |
Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť nijakým spôsobom použité. Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi.Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa. |
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. Miestom dodania GR SPF, Búdkova 36, Bratislava. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od1.februára 2017. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne bude vyhotovená negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Doplnkové požadované služby: | Zabezpečenie bezplatnej infolinky,možnosť lokalizácie jednotlivých SIM kariet. |
Doplnkové požadované služby: | Poskytnutie bezplatného elektronického podrobného rozpisu hovorov a správ za fakturačné obdobie na jednotlivé telefóne čísla. Elektronický nástroj na kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov. |
Doplnkové požadované služby: | Poskytnutie mobilných dátových technológií pre pripojenie na internet prostredníctvom mobilných zariadení.Možnosť použiť dátové zariadenie v SR a aj v zahraničí. |
Doplnkové požadované služby: | Pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na fakturačnom oddelení pre riešenie individuálnych potrieb objednávateľa. |
Doplnkové požadované služby: | Elektronická súhrnná fakturácia pre všetky telefónne čísla a služby, ktoré sú poskytované pre interné účely. |
Doplnkové požadované služby: | Súhrnná faktúra bude tiež obsahovať jednotlivé položky podľa používaných SIM kariet a dátových zariadení. Výmena všetkých typov SIM kariet, zriadenie novej SIM karty. |
Doplnkové požadované služby: | Pravidelný mesačný podrobný výpis hovorov na jednotlivé SIM karty telefónnych čísiel elektronickou formou. Poskytovanie PUK, PIN2 a PUK2 kódu k jednotlivým SIM kartám podľa potreby objednávateľa. |
Doplnkové požadované služby: | Zablokovanie a odblokovanie SIM karty. Zmena telefónneho čísla, odkazová služba. Umožnenie blokovania hovorov,presmerovanie hovorov,konferenčný hovor,utajenie mobilného čísla. |
Doplnkové požadované služby: | Zmena programu za akýkoľvek v cenníku k rámcovej zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien. |
Doplnkové požadované služby: | Možnosť on-line 24 hodín 365 dní v roku zavedenia limitu prípadne reštrikcií roamingovej dátovej prevádzky. Aktivácia a deaktivácia roamingu. Ponechanie existujúcich čísel. |
Doplnkové požadované služby: | Manažovanie zariadení - zmena / vytváranie / rušenie profilov a reštrikcií na jednotlivých SIM. Podmienka je dostupnosť denne, 365 dní v roku. Prechod medzi jednotlivými paušálmi. |
Doplnkové požadované služby: | Všetky jednotkové ceny paušálov, hovorného, dátových služieb a iných v predloženom cenníku zmluve ako aj v štandardnom platnom cenníku služieb je potrebné predkladať v členení bez DPH ako aj s DPH. |
Požiadavky pre mobilné telefóny (ďalej len „MT“) a dátové zariadenia: | Požadované MT musí dodávateľ dodať vrátane štandardného príslušenstva za cenníkovú neakciovú cenu v čase, kedy o uvedené zariadenie objednávateľ požiadal, |
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: | Aktuálny neakciový cenník (obsahujúci štandardne plné ceny) MT a dátových zariadení musí byť zverejnený na oficiálnej WEB stránke dodávateľa, aby bol verejne dostupný objednávateľovi, |
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: | Objednávateľ môže požiadať aj o zariadenie pre mobilný internet „dátové zariadenie/modem“ komunikujúce s PC cez USB port, |
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: | Záručný servis mobilných telefónov a dátových zariadení, Objednávateľ má možnosť vyčerpať HW budget vo výške 75 000 Eur bez DPH, |
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: | Uvedená suma môže byť vyčerpaná kedykoľvek počas viazanosti služby definovanej v zmluve, |
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: | HW budget je pojem ktorý vyjadruje celkový rozpočet na telekomunikačné zariadenia za dohodnuté obdobie (24 mesiacov). |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2018 00:00 — 31.10.2020 00:00
370,00 ks
203 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2018 12:15
19.10.2018 10:00
19.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2018 12:42 - Vstupná ponuka | 203 519,89 | € | Cena s DPH |
18.10.2018 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 202 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: