• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2018 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2018 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2018 12:40

Detail zákazky Z201843639

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.10.2018 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2018 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2018 12:40

Základné údaje

Z201843639

OF-177730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3699284

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

35848863

O2 Slovakia, s.r.o.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie mobilných telekomunikačných služieb a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení

Telekomunikačné služby, telefónne služby, mobilný internet, SIM karty, mobilné telefóny

  • 64200000-8 - Telekomunikačné služby
  • 64210000-1 - Telefónne služby a prenos údajov
  • 64212000-5 - Mobilné telefónne služby
  • 64213000-2 - Služby spoločnej telefónnej siete
  • 64214000-9 - Služby neverejnej súkromnej siete
  • 72400000-4 - Internetové služby
  • 32250000-0 - Mobilné telefóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie mobilných telekomunikačných služieb a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečovanie komplexných, bezpečných a ekonomicky výhodných mobilných telekomunikačných služieb operátora pre hlasové SIM karty Objednávateľa a pripojenie účastníka do verejnej telefónnej siete, doplnkové verejné telekomunikačné služby a dodávka mobilných telekomunikačných zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilné telefóny ks 370
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opis paušálu: predplatné na volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma Paušál I:Neobmedzené volania do všetkých sietí v SR; Paušál II:Neobmedzené volania do všetkých sietí v SR a do EÚ; Paušál III:Neobmedzené volania do všetkých sietí v SR a v EÚ
Opis paušálu: predplatné na SMS do všetkých sietí v SR a do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma Paušál I : neobmedzene, Paušál II: neobmedzene, Paušál III:neobmedzene
Predplatné dáta vysoko rýchlostného internetu s možnosťou navýšenia Paušál I:Dátový pool 2000 GB; Paušál II: Dátový pool 2000 GB; Paušál III: Dátový pool 2000 GB
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: hlasové volania do mobilnej siete Slovak Telekom (cena/minúta); hlasové volania do mobilnej siete Orange (cena/minúta); hlasové volania do mobilnej siete 02 (cena/minúta);
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: hlasové volania do mobilnej siete Swan Mobile (cena/minúta) hlasové volania do pevných sietí v SR (cena/minúta) hlasové volania do pevných sietí v EÚ (cena/minúta)
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: hlasové volania do mobilných sietí v EÚ (cena/minúta); hlasové volania pre prichádzajúci roamingový hovor v EÚ(cena/minúta) hlasové volania pre odchádzajúci roamingový hovor v EÚ(cena/minúta)
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: SMS do mobilnej siete Slovak Telekom (cena/ks); SMS do mobilnej siete Orange (cena/ks); SMS do mobilnej siete 02 (cena/ks); SMS do mobilnej siete Swan Mobile (cena/ks)
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny: cena za prenesené dáta po vyčerpaní objemu v rámci balíka Dátového poolu 2000 GB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zabezpečenie mobilných služieb, zabezpečenie mobilných dátových služieb a nákup mobilných telefónov a dátových zariadení.
Zasielanie zakúpených zariadení kuriérom do 3 dní dňa po zadanej objednávke.
Záručný servis mobilných telefónov s vyzdvihnutím chybného zariadenia kuriérom, poskytnutím bezplatného zariadenia počas opravy, a doručením opraveného.Ďalšie služby ako napr. roaming, telefonické asistenčné služby, sekundová tarifikácia od prvej sekundy, atď.. zariadenia.
Nástroj na manažovanie služieb– zmena / vytváranie / rušenie profilov a reštrikcií na jednotlivých SIM. Podmienka je dostupnosť denne, 365 dní v roku. Prístup na internet.
Objednávateľ požaduje minimálne percentuálne pokrytie územia a populácie SR v hodnotách uvedených nižšie. Stanovenie hodnôt vychádza výlučne z dlhodobých skúseností a realizovaných meraní kde SPF nevyhnutne požaduje pokrytie hlasovými a dátovými službami v definovaných rýchlostiach pre jednotlivé technológie.Požadované parametre sú nevyhnutné na zabezpečenie chodu prevádzky jednotlivých zložiek a sekcií SPF v požadovanej kvalite.LTE + 3G/HSPA+ multi map outdoor pokrytie a to: 90% obyvateľstva, 35% pokrytia územia SR,
LTE + 3G/HSPA+ multi map indoor pokrytie: 55% pokrytie obyvateľstva; GSM/GPRS outdoor pokrytie: 99% pokrytie obyvateľstva 70% pokytie územia SR;GSM/GPRS indoor pokrytie: 90% pokrytie obyvateľstva 70% pokytie územia SR
Poskytnutie mobilného internetu pre PC prostredníctvom USB dátového zariadenia. Možnosť vytvorenia privátneho APN s rozsahom IP. Statická IP adresa.
Sekundová tarifikácia od prvej sekundy. Volania v silnej a slabej prevádzke: Silná prevádzka: prevádzka v pracovné dni v časovom rozsahu maximálne od 8.00 h v trvaní minimálne do 18.00 h ; Slabá prevádzka: prevádzka v ostatnom čase mimo silnej prevádzky. Dátové služby zberu dát, monitoringu a telemetrie.
Pravidelné štvrťročné vyhodnocovanie štatistiky využitia jednotlivých telefónov a dátových služieb pre účely následnej optimalizácie pre prípadné zmeny prideleného paušálu resp. ďalších služieb v členení podľa fakturácie nasledovne: Hovory v rámci organizácie – priemer; Hovory v rámci domácej mobilnej siete – priemer; Hovory do ostatných mobilných sietí v SR – priemer;Hovory do pevných sietí v SR – priemer;Stiahnuté a odoslané dáta (objem dát v GB) – priemer;Odoslané SMS – priemer;Odoslané MMS – priemer; Doplnkové údaje mobilného operátora
Zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany poskytovateľa v prípade plánovaných, ako aj neplánovaných výluk, výpadkov telekomunikačných – mobilných hlasových a dátových služieb. Zmena programu za ktorýkoľvek v cenníku k zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien.
Volania na služobné mobilné telefóny spoločností,volania do ostatných mobilných národných sietí,volania do ostatných pevných národných sietí,príjem a odosielanie SMS, MMS, roamingové hovory a SMS, MMS, na všetkých SIM kartách bezplatnú aktiváciu CLIP, CLIR;produkt na odosielanie veľkého počtu sms (viac ako 10.000 mesačne).
- POOL služby - balíky voľných minút, SMS, MB dostupných a čerpateľných súčasne viacerými SIM. V prípade služby Dátového poolu je možné jednotlivým SIM aktivovať objem balíka dát, po ktorého prečerpaní sa uplatní FUP (spomalenie/zastavenie prenosu). Deaktivácia FUP je možná aktiváciou služby "Obnova dát"
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka štandardných mobilných telefónov (ďalej len „MT“) a dátových zariadení. Ide o MT ktoré objednávateľ požaduje k jednotlivým SIM kartám. V prípade požiadavky zo strany objednávateľa ich musí dodávateľ dodať.
Objednávateľ požaduje k jednotlivým SIM kartám dodať mobilné telekomunikačné zariadenia vrátane štandardného príslušenstva v originálnom balení. Ponúkané zariadenia musia byť zverejnené na webovej stránke dodávateľa spolu s uvedenými cenami platnými pre všetkých zákazníkov v danom čase nákupu. K dátovým službám obstarávateľ požaduje dodať zariadenie pre mobilný internet “dátové zariadenie/modem“ komunikujúce s PC cez USB port. Dátové zariadenia musia podporovať (driver, software, atď.) operačný systém Microsoft Windows Vista, 7, 8 a vyšší.
K dátovým službám požadujeme zariadenie pre mobilný internet "dátové zariadenie" komunikujúce s PC cez USB port. Dátové zariadenie musia podporovať (driver, software, atď.) operačný systém Microsoft Windows Vista, 7 (32 bitový a tiež 64 bitový OS) a vyšší (32 bitový a tiež 64 bitový OS).
Dodávateľ je povinný v lehote do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z ceny za služby mobilnej komunikácie a ceny za HW.
Objednávateľ požaduje zaškolenie administrátora /správcu zmluvných vzťahov/ v potrebnom rozsahu personálu na mieste plnenia Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, prenos čísel, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v celkovej cene.
Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. Požadujú sa originálne/nové zariadenia. Zariadenia nesmú byť nijakým spôsobom použité. Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi.Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa.
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH.
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. Miestom dodania GR SPF, Búdkova 36, Bratislava. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h).
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky.
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky.
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry.
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení.
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od1.februára 2017. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne bude vyhotovená negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Doplnkové požadované služby: Zabezpečenie bezplatnej infolinky,možnosť lokalizácie jednotlivých SIM kariet.
Doplnkové požadované služby: Poskytnutie bezplatného elektronického podrobného rozpisu hovorov a správ za fakturačné obdobie na jednotlivé telefóne čísla. Elektronický nástroj na kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov.
Doplnkové požadované služby: Poskytnutie mobilných dátových technológií pre pripojenie na internet prostredníctvom mobilných zariadení.Možnosť použiť dátové zariadenie v SR a aj v zahraničí.
Doplnkové požadované služby: Pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na fakturačnom oddelení pre riešenie individuálnych potrieb objednávateľa.
Doplnkové požadované služby: Elektronická súhrnná fakturácia pre všetky telefónne čísla a služby, ktoré sú poskytované pre interné účely.
Doplnkové požadované služby: Súhrnná faktúra bude tiež obsahovať jednotlivé položky podľa používaných SIM kariet a dátových zariadení. Výmena všetkých typov SIM kariet, zriadenie novej SIM karty.
Doplnkové požadované služby: Pravidelný mesačný podrobný výpis hovorov na jednotlivé SIM karty telefónnych čísiel elektronickou formou. Poskytovanie PUK, PIN2 a PUK2 kódu k jednotlivým SIM kartám podľa potreby objednávateľa.
Doplnkové požadované služby: Zablokovanie a odblokovanie SIM karty. Zmena telefónneho čísla, odkazová služba. Umožnenie blokovania hovorov,presmerovanie hovorov,konferenčný hovor,utajenie mobilného čísla.
Doplnkové požadované služby: Zmena programu za akýkoľvek v cenníku k rámcovej zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien.
Doplnkové požadované služby: Možnosť on-line 24 hodín 365 dní v roku zavedenia limitu prípadne reštrikcií roamingovej dátovej prevádzky. Aktivácia a deaktivácia roamingu. Ponechanie existujúcich čísel.
Doplnkové požadované služby: Manažovanie zariadení - zmena / vytváranie / rušenie profilov a reštrikcií na jednotlivých SIM. Podmienka je dostupnosť denne, 365 dní v roku. Prechod medzi jednotlivými paušálmi.
Doplnkové požadované služby: Všetky jednotkové ceny paušálov, hovorného, dátových služieb a iných v predloženom cenníku zmluve ako aj v štandardnom platnom cenníku služieb je potrebné predkladať v členení bez DPH ako aj s DPH.
Požiadavky pre mobilné telefóny (ďalej len „MT“) a dátové zariadenia: Požadované MT musí dodávateľ dodať vrátane štandardného príslušenstva za cenníkovú neakciovú cenu v čase, kedy o uvedené zariadenie objednávateľ požiadal,
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: Aktuálny neakciový cenník (obsahujúci štandardne plné ceny) MT a dátových zariadení musí byť zverejnený na oficiálnej WEB stránke dodávateľa, aby bol verejne dostupný objednávateľovi,
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: Objednávateľ môže požiadať aj o zariadenie pre mobilný internet „dátové zariadenie/modem“ komunikujúce s PC cez USB port,
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: Záručný servis mobilných telefónov a dátových zariadení, Objednávateľ má možnosť vyčerpať HW budget vo výške 75 000 Eur bez DPH,
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: Uvedená suma môže byť vyčerpaná kedykoľvek počas viazanosti služby definovanej v zmluve,
Požiadavky pre MT a dátové zariadenia: HW budget je pojem ktorý vyjadruje celkový rozpočet na telekomunikačné zariadenia za dohodnuté obdobie (24 mesiacov).

Zmluvná špecifikácia

Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.11.2018 00:00 — 31.10.2020 00:00

370,00 ks

203 520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.10.2018 12:15

19.10.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 575
 65
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2018 12:42 - Vstupná ponuka 203 519,89 € Cena s DPH
18.10.2018 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 202 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS