00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Nákup a dodanie archívnych krabíc a zakladačov
archívne krabice, archívne boxy, pákové zakladače, kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Dodanie nových, nepoužitých kancelárskych potrieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Archívne krabice určené pre administratívne činnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
01. Archívny box vyrobený z hladkej lepenky s potlačou, s možnosťou prehľadného popisu, určený na dlhodobé uloženie záznamov - archiváciu min. 900 hárkov papiera formátu A4 (pričom 1 hárok papiera je formátu A4 s gramážou 80g/m2); šírka chrbta: cca 110 mm, približný rozmer: 33 x 26 x 11 cm (viď ilustračný obrázok 01). | ks | 3 000 | ||
02. Zakladač s pákovou mechanikou s prítlačnou lištou, formát A4, so štruktúrovaným papierovým poťahom mramorového vzoru. Vybavený rado zámkom, ochranným spodným kovaním a nalepeným chrbtovým štítkom. Šírka chrbta cca 7,5 cm (viď ilustračný obrázok 02). | ks | 760 |
Názov |
1. Dodanie tovaru je vrátane dopravy, vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. Cena tovaru zahŕňa všetky náklady dodávateľa na dodanie predmetu zmluvy (t. j. napr. dopravu na miesto plnenia, clo, recyklačné poplatky). |
2. Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom / dodacími listami. |
3. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie dodávaného tovaru, t. j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste / dodacích listoch), |
c) merná jednotka (ďalej len "MJ"), |
d) počet MJ, |
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta. |
4. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zmluvy riadne a včas, pričom tovar musí byť nový a predmet zmluvy nesmie byť pred jeho dodaním používaný alebo opotrebovaný. |
5. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu / dodacích listoch v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
6. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
7. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
8. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
10. Zákazka môže byť financovaná z prostriedkov EÚ. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že predmet zákazky (alebo jeho časť) môže byť uhradený bezhotovostným platobným stykom z rôznych účtov Objednávateľa zriadených pre jednotlivé operačné programy, ktoré môžu byť odlišné od účtu uvedenom v záhlaví tejto Zmluvy. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy oznámi Dodávateľovi čísla účtov jednotlivých príslušných operačných programov, ktorých sa týka predmet zákazky. |
12. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), bude Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s dodávaným predmetom plnenia a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
13. Dodávateľ týmto berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú Objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie zmluvy a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane osobných údajov fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. |
14. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 2., 3., 4., 12. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bajkalská 27, Trnavská cesta 100, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.11.2018 08:00 — 31.12.2018 16:00
1,00 súbor
7 631,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2018 11:14
17.10.2018 13:00
17.10.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2018 14:04 - Vstupná ponuka | 7 596,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2018 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 596,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: