00652512
Stredná odborná škola svätého Jozefa Robotníka
Saleziánska 18, Žilina, 01001, SVK
41578856
Ing. Ondrej Krajčo CNC partner
Margarétová 7, Topoľčany, 95501, SVK
Poloprofesionálny CNC router a Gravírovací a rezací laser
Poloprofesionálny CNC router a Gravírovací a rezací laser
Tovar, Služba
1. Poloprofesionálny CNC router
|
|
---|---|
Funkcia |
Poloprofesionálny CNC router |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
motor - výkon | kW | 2,2 | ||
otáčky | ot./min. | 24 000 | ||
odsávač prachu | kW | 1,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pracovná oblasť | min. 600 x 900 x 150 mm |
guličkové skrutky | áno |
sada klieštin | 1–13 mm |
rotačná os | áno |
sprejové chladenie | áno |
manuály v slovenskom jazyku | áno |
dovoz a inštalácia u objednávajúceho | áno |
základné školenie obsluhy | áno |
2. Gravírovací a rezací laser
|
|
---|---|
Funkcia |
Gravírovací a rezací laser |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výkon laseru | W | 130 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pracovná plocha | min. 1200 x 900 mm |
auto focus | áno |
odťahový ventilátor | áno |
manuály v slovenskom jazyku | áno |
dovoz a inštalácia u objednávajúceho | áno |
základné školenie obsluhy | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje zabezpečenie záručného a pozáručného servisu. |
Základné školenie obsluhy v rozsahu min. 8 hodín zahrnuté do kúpnej ceny. |
Predávajúci sa zaväzuje po zaplatení kúpnej ceny previesť na kupujúceho všetky vlastnícke práva k technickému zariadeniu. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu technické zariadenie v plnom rozsahu, riadne, včas, v súlade s podmienkami tejto zmluvy a postupovať pri tom s patričnou odbornou starostlivosťou. |
Predávajúci potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu zoznámil s rozsahom predmetu plnenia zmluvy, že sú mu známe technické podmienky na dodanie technického zariadenia a že disponuje dostatočnými kapacitami a potrebnými odbornými znalosťami na kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zmluvy. |
Predávajúci je povinný písomne oznámiť štatutárnemu zástupcovi kupujúceho, že je pripravený zrealizovať dodávku technického zariadenia, a to najmenej 15 (slovom pätnásť) pracovných dní vopred. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená predávajúcim |
Každá faktúra, ktorú predloží predávajúci kupujúcemu musí byť predložená v troch originálnych rovnopisoch a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
Predávajúci sa zaväzuje pri realizácii predmetu zmluvy dodržiavať všetky technické normy, bezpečnostné a právne predpisy platné na území SR a vzťahujúce sa na plnenie tejto zmluvy. Pokiaľ ich porušením vznikne kupujúcemu škoda, predávajúci je povinný uvedenú škodu uhradiť, vrátane úhrady nákladov spojených so zosúladením stavu s príslušnou normou, resp. predpisom. |
Predávajúci sa zaväzuje garantovať kvalitu dodávky technického zariadenia vlastnými pracovníkmi ako aj subdodávateľmi tým, že pri dodávke budú používať technológie, schválené pre územie SR, najmä výrobky podliehajúce na území SR certifikácii výrobkov, pričom pri odovzdávaní technického zariadenia predloží a odovzdá kupujúcemu všetky prehlásenia o zhode alebo ekvivalentné dokumenty. |
Predávajúci je povinný pripraviť a pri preberacom konaní kupujúcemu predložiť a odovzdať všetky platné atesty, platné prehlásenia o zhode, platné certifikáty, záručné listy a návody k obsluhe a iné doklady alebo podklady alebo ekvivalentné dokumenty, ktoré sa všeobecne vyžadujú a súvisia s dodaním technického zariadenia. Bez týchto dokladov sa bude mať za to, že predmet zmluvy je nedokončený a nespôsobilý k odovzdaniu a to až do doby splnenia uvedenej podmienky. |
Vrátane technickej podpory. |
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja . |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: Ministerstvo Hospodárstva SR, Útvar finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané oprávnenými osobami v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku Oprávnené osoby sú uvedené v Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že kupujúci sa stáva vlastníkom dodaného technického zariadenia po jeho protokolárnom odovzdaní a prevzatí a po zaplatení vystavenej faktúry. |
Predávajúci je povinný reklamovanú závadu v dohodnutom termíne odstrániť. V prípade, že sa jedná o závadu, ktorá bude kupujúcemu brániť v prevádzke daného technického zariadenia, alebo bude mať povahu havárie, je predávajúci povinný začať s jej odstraňovaním do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) od nahlásenia reklamácie kupujúcim. |
Ak kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada diela odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením. |
Predávajúci sa zaväzuje prijať reklamáciu na jeho adrese uvedenej v úvode tejto zmluvy, alebo v prípade zmeny adresy predávajúceho na novej adrese. Každú zmenu adresy sa predávajúci zaväzuje bezodkladne oznámiť kupujúcemu. |
V prípade, že predávajúci v lehote do 3 pracovných dní (slovom troch) nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie, o jej uznaní a o lehote odstránenia závady. |
Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady, ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
V prípade omeškania s odstraňovaním závad zistených pri protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy sa predávajúci zaväzuje zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 1,0 % (slovom jedno percento) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. |
Manuál v českom alebo slovenskom jazyku. Vypracovanie bezpečnostných pokynov pre prácu na zariadení v slovenskom alebo českom jazyku. Vypracovanie bezpečných pracovných postupov pre prácu na zariadení v slovenskom alebo českom jazyku. |
Žilina, Žilinský, Slovenská republika
05.11.2018 08:41 — 28.02.2019 15:00
1,00 celkom
19 573,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2018 08:42
17.10.2018 14:00
17.10.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2018 12:10 - Vstupná ponuka | 19 572,00 | € | Cena s DPH |
17.10.2018 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 560,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: