• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2018 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2018 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2018 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2018 08:50

Detail zákazky Z201843349

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2018 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2018 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.10.2018 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.10.2018 08:50

Základné údaje

Z201843349

OF-177390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3693239

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby osobnej hygieny

hrebeň, zubná pasta, zubná kefka, šampón

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hrebeň na vlasy pánsky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 150
dĺžka cm 12
 2. Zubná kefka
Funkcia
tvrdosť stredná, samostatne balená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 400
 3. Zubná pasta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1 000
balenie ml 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť min. 12 mesiacov od dodania tovaru
 4. Šampón na vlasy /pánsky/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1 000
balenie ml 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obal PVC
trvanlivosť min. 12 mesiacov od dodania tovaru
 5. Mydlo na holenie /pánske/
Funkcia
Penivý krém vhodný na všetky typy pleti s obsahom glycerínu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 250
balenie ml 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obal PVC
trvanlivosť min. 12 mesiacov od dodania tovaru
 6. Kefka na holenie /pánska/
Funkcia
s PVC rúčkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 200
 7. Jednorazový holiaci strojček /pánsky/ na holenie
Funkcia
2-čepielkový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
fakturácia objednávateľ požaduje fakturovať "Jednorazový holiaci strojček /pánsky/ na holenie" ako štvorbalenie ( t. j. 6000 ks = 1500 bal. po 4 kusy)
rozpis cien objednávateľ požaduje zadať jednotkovú cenu za 1 balenie ( t. j. 6000 ks = 1500 bal. po 4 kusy) zaokrúhlenú na dve desatinné miesta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 100,- € s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien min. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, výška DPH a celková suma s DPH zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta s DPH.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje minimálnu 12 mesačnú trvanlivosť od dátumu dodania tovaru pri tovaroch ktoré podliehajú spotrebe.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára

2 760,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2018 10:46

16.10.2018 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.10.2018 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2018 14:31 - Vstupná ponuka 2 760,00 € Cena s DPH
15.10.2018 14:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS