00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Servisná zmluva, podpora a rozvoj IS Kategorizácia
servis, podpora, rozvoj, služby, kategorizácia
Služba, Tovar
1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky IS na obdobie 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky IS na obdobie 12 mesiacov. | obdobie 12 mes. | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hotline - poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.30 do 16.30hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. | |
Pohotovosť - pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.30 do 16.30 hod.. | |
Servisný zásah - služby Dodávateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických chýb IS. Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické chyby, ktoré Objednávateľ nahlási písomne resp. prostredníctvom elektronickej pošty. Objednávateľ môže kritické a nekritické chyby nahlasovať nepretržite 365 dní v roku 24 hodín denne. Lehota na začatie riešenia problému (predošlý bod) začína plynúť v pracovných dňoch od 8.30 do 16.30 hod.. | |
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických chýb IS je povinný Dodávateľ poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritická chyba: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie chyby, resp. obnova služieb do 3 pracovných dní od začiatku servisného zásahu. Nekritická chyba: začiatok servisného zásahu do 48 hodín od nahlásenia Dodávateľovi, odstránenie chyby do 5 pracovných dní. | |
Podpora prevádzky IS: - pravidelná profylaktika (min. 2x ročne čistenie logov, monitoring vyťaženosti IS) |
2. Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie dodávok tovarov na obdobie 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérová licencia a 12 mesačný licenčný maintenance pre najnovšiu verziu IS Kategorizácia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celkový rozsah 1000 externých používateľov | |
Celkový rozsah 10 interných používateľov | |
Celkový rozsah 5 riadiacich pracovníkov |
3. Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu odborné služby a rozvoja IS na obdobie 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb typu odborné služby a rozvoja IS Kategorizácia na obdobie 12 mesiacov v maximálnom rozsahu 10 človekodní. | človekodeň | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odborné služby a rozvoj IS budú poskytované podľa požiadaviek a na základe samostatných objednávok Objednávateľa: - konzultačné, analytické a implementačné služby súvisiace s rozvojom IS, - návrh a realizácia úprav v rámci IS | |
Rozsah poskytovaných služieb: v pracovných dňoch od 8.30 do 16.30 hod.. |
Názov |
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému Kategorizácia na obdobie 12 mesiacov. |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v aktuálnom znení. |
Servisná zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet obsahujúci jednotkové ceny položiek do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe originál, alebo overenú kópiu dokladu o tom, že disponuje od výrobcu / distribútora oprávnením dodávať príslušné softvérové licencie a licenčný maintenance na IS Kategorizácia. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že používaním diela v rozsahu a spôsobom uvedeným v tomto článku Zmluvy nedôjde k porušeniu práv tretích osôb a že na základe tejto Zmluvy dodaný predmet plnenia nemá právne vady. |
Objednávateľ je povinný: - zabezpečovať pravidelné zálohovanie IS - udržiavať infraštruktúru pre produkčné aj testovacie prostredie IS - zabezpečiť prístup Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Kategorizácia na testovacie a prevádzkové prostredie v správe Objednávateľa. |
Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy - v dohodnutých podmienkach realizácie úprav alebo rozvoja IS, resp. riešenia incidentov. |
Cena za poskytnutie služieb typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah a Podpora prevádzky IS (Funkcia 1) bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom dodania služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávky tovarov na obdobie 12 mesiacov (Funkcia 2) do 7 dní nadobudnutia účinnosti zmluvy. Cena za poskytnutie týchto tovarov bude fakturovaná nad rámec mesačného poplatku. Dňom dodania tovarov je deň formálnej akceptácie podpísaný zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. |
Poskytnutie služieb typu Odborné služby a rozvoj IS (Funkcia 3) bude Dodávateľ preukazovať formou písomných výkazov vykonaných podľa požiadaviek na základe samostatných objednávok Objednávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná nad rámec mesačného poplatku. Dňom dodania služby je deň formálnej akceptácie podpísaný zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Minimálny rozsah objednávky služieb typu Odborné služby a rozvoj IS je jeden osobodeň. |
Osobodeň - 8 pracovných hodín pracovníka počas jedného dňa. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté položky Funkcia1 až 2 a všetky náklady priamo či nepriamo súvisiace s plnením. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v OPET v bodoch 13.1 až 13.3 a vo výškach a prípadoch uvedených v OPET. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, alebo požiadavky na predmet zákazky, funkčnej a technickej špecifikácie /parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky. |
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.10.2018 09:00 — 26.10.2019 09:00
1,00 celok
78 000,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2018 10:25
17.10.2018 10:00
17.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2018 10:29 - Vstupná ponuka | 78 000,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2018 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: