30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Koberce 2018
koberec, doprava
Tovar, Služba
1. Nákup kobercov, doprava na miesto určenia, položenie, likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Odstránenie starých kobercov, ekologická likvidácia, úprava podkladu, položenie nových kobercov, výroba a osadenie soklov na chodbách a v kanceláriách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koberce do chodieb a kancelárií spolu | m2 | 1260 | ||
Sokel z koberca do kancelárií s výškou 6 cm | m | 475 | ||
Koberec: hmotnosť vlákna | g/m2 | 550 | ||
koberec: výška vlákna | mm | 3,5 | ||
Koberec: celková hmotnosť | g/m2 | 2100 | ||
koberec: počet uzlíkov | m2 | 181000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. z toho koberce do chodieb; rozmer [2,8 x 42 m ] | 680 m2 |
1.2. z toho koberce do kancelárií | 580 m2 |
1.2.1. Typ kancelárie | 3,4 x 4,7 m |
1.2.2. Typ kancelárie | 3 x 5,9 m |
1.2.3. Typ kancelárie | 4,8 x 4,7 m |
1.2.4 . Typ kancelárie | 4,8 x 5,9 m |
1.2.5. Typ kancelárie | 6,6 x 4,7 m |
1.2.6. Typ kancelárie | 6 x 3,8 m |
1.2.7. Typ kancelárie | 12 x 5,9 m |
koberec | Všívaný, strihaný vlas, odolnosť voči chlóru |
vlákno | 100% polyamide |
spôsob farbenia | SDN – v hmote farebné vlákno |
podklad | Action backing |
trieda horľavosti | Cfl S1 podľa EN 13501-1, B1 podľa Din 4102 |
antistatická úprava | Walking Test menej ako 2,0 KV, Resistance viac ako 1010 |
trieda zaťaženia | EN 1307-33 – veľmi namáhané priestory |
opotrebenie kolieskovou stoličkou | Class A podľa EN 985:2001 Test A |
schopnosť absorvovať hluk | Cca 23-29 dB ISO140-8 |
farebná stálosť | Na svetle viac ako 7 podľa ISO 105B02, v otere viac ako 4 podľa ISO 105-X12 |
Farba koberca | Možnosť výberu podľa predloženého vzorkovníka |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
I.1. Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar/ koberec, sokle/. |
I.2. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú odo dňa nadobudnutia účinnosti 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu. |
I.3. Zmluva sa bude plniť postupne v závislosti od potreby objednávateľa. |
I.4. Dodávateľ predloží pred samotnou pokládkou kontaktnej osobe objednávateľa vzorkovník farieb podľa funkčnej a technickej špecifikácie na odsúhlasenie. Dodávateľ predloží vzorkovník na odsúhlasenie do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
I. 5 Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
I.6. Objednávateľ priestory realizácie odovzdá vyprázdnené. |
II. CENA |
II. 1 Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky (koberec/sokel) uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
II. 2 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. 3 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady tzn. cena tovaru, dovoz, odstránenie starých kobercov, položenie a s tým spojené spotrebné prostriedky - lepidlá, čistiace prostriedky ai., odvoz a ekologická likvidácia odpadu o čom dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 pracovných dní doklad o likvidácii. |
II. 4 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
III.1. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. |
III. 2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
III. 3. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených poverenými pracovníkmi objednávateľa v mieste plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru.(nap. e-mailová komunikácia) |
III. 4. Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
III. 5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
III. 6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
III. 7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
IV. 1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia. |
IV.2. V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvody nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmlúv, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
IV.3. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
V.2. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru /koberca/, alebo nekompletnej objednávky, neprevziať objednávku. |
V. 3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
V. 4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
V. 5. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia, uvedených v technických vlastnostiach príslušnej položky. |
Námestie slobody 6, 811 05 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.10.2018 10:00 — 24.10.2019 15:00
1,00 ks
32 858,89
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2018 14:56
15.10.2018 15:00
15.10.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2018 09:15 - Vstupná ponuka | 32 748,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2018 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: