Z201843251
OF-177303
zrušená
35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
Strážna služba areálu, ochrana objektov a majetku
Strážna služba areálu, ochrana objektov a majetku
Služba
1. Predmetom služby je výkon strážnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa v 24 hodinovom rozsahu
|
|
---|---|
Funkcia |
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy, t.j. mzdy, doprava a iné náklady potrebné na kompletnú realizáciu zákazky |
Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa vykonať pre objednávateľa ochranu hnuteľného a nehnuteľného majetku a objektov objednávateľa výkonom strážnej služby. |
Výkon strážnej služby spočíva hlavne v kontrole vstupného a výstupného režimu osôb a motorových vozidiel, ochrane majetku objednávateľa, zamedzení rozkrádania a poškodenia majetku vo vlastníctve objednávateľa v súlade s § 3 zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
Výkon strážnej služby musí byť zabezpečený len odborne spôsobilými osobami, ktoré spĺňajú podmienky stanovené zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne 7 dní v týždni 1 zamestnancom dodávateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). |
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. |
Strážna služba pozostáva najmä z týchto činností: |
a) zabezpečiť ochranu majetku v stráženom objekte, |
b) zabezpečiť kontrolu a evidenciu osôb pri vstupe a výstupe zo stráženého objektu podľa požiadaviek objednávateľa a jeho interných smerníc, |
c) zabezpečiť kontrolu a evidenciu vozidiel pri vjazde a výjazde zo stráženého objektu, |
d) kontrolovať neporušenosť oplotenia, funkčnosť osvetlenia, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy), prípadné nedostatky zapísať do Knihy výkonu strážnej služby - v časti - Závady, |
e) monitorovať pohyb v objekte prostredníctvom kamerového systému, |
f) vykonávať fyzicky kontrolu objektu v časovom limite minimálne raz za 60 minút, o vykonaných kontrolách viesť časovo-chronologický záznam v Knihe výkonu strážnej služby, |
g) viesť písomný záznam o priebehu služby, |
h) vykonávať stráženie objektu v určenom pracovnom čase a dodržiavať pracovnú disciplínu v zmysle Zákonníka práce, Smernice pre výkon strážnej služby, Zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, pravidlá slušného správania sa a vystupovania na verejnosti, |
i) v prípade mimoriadnej udalosti súvisiacej s výkonom strážnej služby, odborne spôsobilá osoba musí bezodkladne informovať svojho nadriadeného a spíše záznam o udalosti, v ktorom uvedie jej priebeh, časové údaje a osobné údaje zúčastnených osôb, |
j) v prípade, že dôjde k zadržaniu osoby podozrivej z krádeže alebo poškodenia stráženého majetku, odborne spôsobilá osoba je povinná bezodkladne informovať políciu, |
k) vydávanie a preberanie kľúčov zamestnancom a iným oprávneným osobám, |
l) dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov, |
m) dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákazu fajčenia, s výnimkou na to určených priestorov. |
Spôsob a rozsah výkonu strážnej služby bude konkrétne stanovený v Smernici pre výkon strážnej služby, ktorá bude pre dodávateľa záväzná. |
Objednávateľ požaduje, aby odborne spôsobilé osoby používali pri poskytovaní strážnej služby jednotné uniformy s jasne označeným názvom dodávateľa (SBS) a s uvedením mena odborne spôsobilej osoby na viditeľnom mieste na prednej hornej časti rovnošaty a ďalej používali vecné bezpečnostné prostriedky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie výkonu služby – nepretržite | hodina | 24 | ||
Strážna služba/počet strážnikov na objekte | osoba | 1 |
Názov |
Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov a s ktorými je v pracovno-právnom, prípadne zmluvnom vzťahu. |
Dodávateľ do 7 dní pred začiatkom lehoty na zahájenie plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Zoznam musí obsahovať min. meno, priezvisko a číslo preukazu odbornej spôsobilosti. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni vopred informovať objednávateľa o zmene osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe". Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
Dodávateľ nesmie predmet plnenia podľa tejto zmluvy ako celok odovzdať na vykonanie inému subjektu. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia o BOZP a OPP. |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate so zodpovedajúcim identifikačným preukazom (min. zreteľný názov dodávateľa, meno strážnika) na viditeľnom mieste v prednej časti odevu. Rovnošaty musia byť čisté, nepoškodené a upravené pri výkone služby. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom, vecnými bezpečnostnými prostriedkami a technickými pomôckami potrebnými pri výkone strážnej služby (min. elektrické prenosné svietidlo, putá, tomfa - obušok, slzotvorný prostriedok - kaser, rádiostanica resp. ďalšie prostriedky k výkonu služby). |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, pokyny objednávateľa a vnútorné predpisy objednávateľa - Prevádzkový poriadok SBS a viesť príslušnú evidenciu včítane denného hlásenia pre objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov bez obmedzenia ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu obchádzkovým spôsobom po určených trasách stanovených objednávateľom. |
Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby osobami poverenými dodávateľom. |
Nedeliteľnou súčasťou uzatvorenej zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania zákazky prostredníctvom EKS, je Prevádzkový poriadok SBS predložený dodávateľom do 7 dní objednávateľovi. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi na schválenie Smernicu o výkone strážnej služby v zmysle platných predpisov do 7 dní po uzavretí zmluvy. Po schválení objednávateľom bude táto tiež tvoriť nedeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní 24 hod./deň a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. |
Cena za výkon strážnej služby bola stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacou vyhláškou č. 87/1996 Z.z. Cena za výkon strážnej služby sa vypočítava ako súčin hodinovej sadzby a objednávateľom odsúhlaseného počtu hodín. |
Jednotková cena za výkon strážnej služby je totožná s cenou uvedenou v zmluve a bude nemenná počas celej doby trvania zmluvy. Cena je stanovená za jednu osobu a hodinu výkonu služby na objekte, je záväzná a všetky náklady poskytovateľa nevyhnutné na riadny výkon strážnej služby. |
Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby na základe písomného Dochádzkového listu pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci, potvrdeného objednávateľom, za ukončený kalendárny mesiac vždy k 3. dňu nasledujúceho mesiaca a bude povinnou prílohou faktúry. Faktúra je splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia a potvrdenia prijatia objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74zákona č. 222/ 2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje:odvolávku na číslo zmluvy,popis plnenia v zmysle zmluvy,bankové spojenie v zmysle zmluvy.Ak faktúra nebude obsahovať,objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov,pre ktoré bola vrátená.V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasl. po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- € za každú (aj začatú) hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,-€ za každý nezabezpečený zásah v čase vzniku situácie a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvy a zmluvných podmienok definované v OPET. |
Výpovedná lehota je jeden mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ukončenie zmluvy bez výpovednej lehoty môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu, na ktorom sa zmluvné strany vzájomne dohodli. |
V prípade, ak adresát odmieta písomnosť prevziať, za deň doručenia sa považuje deň odmietnutia prevzatia písomnosti. V prípade, ak si adresát neprevezme písomnosť v úložnej dobe na pošte, za deň doručenia sa považuje posledný deň uloženej doby na pošte. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať zásady pohybu vozidiel, t.j. správne parkovanie a dodržiavanie dopravného značenia v priestoroch a objektoch vo vlastníctve a správe objednávateľa, v zmysle platných právnych predpisov pre verejné komunikácie a interných predpisov objednávateľa, s ktorými bol preukázateľne oboznámený. |
Dodávateľ si musí počas celej platnosti zmluvy plniť riadne a včas záväzky voči zamestnancom v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a najmä Zákonníka práce. |
Dodávateľ musí mať uzatvorenú platnú poistnú zmluvu na poistenie "zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone strážnej služby, min. na poistnú sumu 1 00 000 € počas celej doby trvania zmluvy o výkone služby pre prípad straty, zničenia, poškodenia, odcudzenia veci užívaných pri plnení predmetu zmluvy. |
Poistné plnenie pri minimálnom rozsahu poistenia pritom nesmie byť pre jednotlivú poistnú udalosť obmedzené na nižšiu sumu ako je požadovaná minimálna poistná suma. |
Ak poskytovateľ písomné neoznámi objednávateľovi bez zbytočného odkladu skutočnosti, ktoré poskytovateľovi bránia alebo by mohli brániť alebo sťažujú alebo by mohli sťažovať výkon strážnej služby a v plnení jeho povinnosti vyplývajúcich mu z tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov, má objednávateľ v prípade vzniku škody, za ktorú zodpovedá poskytovateľ, nárok na náhradu tejto škody aj vtedy, ak bola škoda spôsobená inak okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť. |
Odstúpenie od tejto zmluvy je možné aj v prípade, ak dodávateľovi bude odňatá licencia na prevádzkovania strážnej služby, pozastavený výkon oprávnenia podnikať alebo zanikne oprávnenie podnikať v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o súkromnej bezpečnosti v znení neskorších predpisov. Dodávateľ je povinný bezodkladne takéto skutočnosti oznámiť druhej zmluvnej strane. |
Odstúpenie od tejto zmluvy je možné aj v prípade, ak dodávateľ nebude dodržiavať režim ochrany obchodného tajomstva, dôverných informácií a osobných údajov v súlade s touto zmluvou, alebo poruší svoje povinnosti, ku ktorým sa touto zmluvou zaviazal. Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie získaných dôverných informácií spôsobom obvyklým pre utajovania takýchto informácií, ak nie je výslovne dojednané inak. Táto povinnosť platí bez ohľadu na ukončenie platnosti a účinnosti zmluvy. |
Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie získaných dôverných informácií spôsobom obvyklým pre utajovania takýchto informácií, ak nie je výslovne dojednané inak. Táto povinnosť platí bez ohľadu na ukončenie platnosti a účinnosti zmluvy. Zmluvné strany sú povinné zaistiť utajenie dôverných informácií aj u svojich zamestnancov, zástupcov, ako aj iných spolupracujúcich tretích strán, pokiaľ im takéto informácie boli poskytnuté. |
Za dôverné informácie sa považujú všetky a akékoľvek údaje, dáta, podklady, poznatky, dokumenty alebo akékoľvek iné informácie, bez ohľadu na formu ich zachytenia: |
- ktoré sa týkajú zmluvy a jej plnenia (najmä informácie o právach a povinnostiach zml. strán); - ktoré sa týkajú zmluvnej strany (najmä informácie o jej činnosti, štruktúre, informácie o jej technic., programovom vybavení a všetky ďalšie informácie o zml. strane, |
- ktoré sa týkajú obchodných partnerov zmluvných strán; - pre ktoré je stanovený všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky osobitný režim nakladania (najmä obchodné tajomstvo, telekomunikačné tajomstvo, osobné údaje ); - ktoré boli poskytnuté zmluvnej strane/získané zmluvnou stranou pred nadobudnutím platnosti a účinnosti zmluvy, pokiaľ sa týkajú jej predmetu a/alebo obsahu. |
Dôverné informácie poskytnuté, odovzdané, oznámené, sprístupnené a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané jednou zmluvnou stranou od druhej zmluvnej strany na základe a/alebo v akejkoľvek súvislosti so zmluvou môžu byť použité výhradne na účely plnenia predmetu zmluvy a v súlade s predpismi ktoré upravujú nakladanie s takýmito údajmi. |
Zmluvné strany sa zaväzujú dôverné informácie ako aj všetky informácie poskytnuté, odovzdané, oznámené, sprístupnené a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané zmluvnými stranami na základe zmluvy a/alebo v akejkoľvek súvislosti so zmluvou udržiavať v prísnej tajnosti, zachovávať o nich mlčanlivosť a chrániť ich pred zneužitím, poškodením, zničením, znehodnotením, stratou a odcudzením, a to i po ukončení platnosti a účinnosti zmluvného vzťahu. |
Zmluvná strana nie je oprávnená bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany dôverné informácie poskytnúť, odovzdať, oznámiť, sprístupniť, zverejniť, publikovať, rozširovať, vyzradiť ani použiť inak než na účely plnenia predmetu zmluvy, a to ani po ukončení platnosti a účinnosti zmluvy, s výnimkou prípadu ich poskytnutia /odovzdania /oznámenia/ sprístupnenia: |
- odborným poradcom zmluvnej strany (vrátane právnych, účtovných, daňových a iných poradcov, alebo audítorov), ktorí sú buď viazaní všeobecnou profesionálnou povinnosťou mlčanlivosti stanovenou alebo uloženou zákonom alebo sú povinní zachovávať mlčanlivosť na základe písomnej dohody so zmluvnou stranou. |
Povinnosť zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách sa nevzťahuje na informácie, ktoré: |
- boli zverejnené už pred podpisom zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú; - sa stanú všeobecne a verejne dostupné po podpise zmluvy z iného dôvodu ako z dôvodu porušenia povinností podľa tejto zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú, |
- majú byť sprístupnené na základe povinnosti stanovenej zákonom, rozhodnutím súdu, prokuratúry alebo iného oprávneného orgánu verejnej moci, pričom v tomto prípade zmluvná strana, ktorá je povinná informácie sprístupniť, bezodkladne doručí druhej zmluvnej strane písomné oznámenie o tejto skutočnosti, - boli získané zmluvnou stranou od tretej strany, ktorá ich legitímne získala alebo vyvinula a ktorá nemá žiadnu povinnosť, ktorá by obmedzovala ich zverejňovanie. |
Ak by v súvislosti s poskytovaním služieb malo dôjsť zo strany dodávateľa k spracovávaniu osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, dodávateľ je oprávnený tieto osobné údaje spracovávať len v rozsahu a za podmienok vymedzených v osobitnej písomnej zmluve poverení, ktorá bude dodávateľovi za týmto účelom objednávateľom predložená na základe jeho písomnej požiadavky, ak takáto potreba poskytovateľovi vznikne. |
Objednávateľ sa zaväzuje bezplatne poskytnúť v stráženom objekte priestor pre uloženie osobných vecí zamestnancov poskytovateľa vykonávajúcich strážnu službu. |
Poverený zamestnanec objednávateľa, môže počas pracovnej doby vyzvať zamestnanca poskytovateľa k uskutočneniu dychovej skúšky na prítomnosť alkoholu, ktorá bude vykonaná za prítomnosti štatutárneho orgánu poskytovateľa, alebo ním poverenej osoby, z dôvodu zachovania objektivity kontroly. Zamestnanec poskytovateľa je pri tom povinný tejto žiadosti vyhovieť. V prípade odmietnutia vykonania dychovej skúšky sa považuje výsledok dychovej skúšky za pozitívny. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Na ostatné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené touto zmluvou sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Andreja Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.11.2018 00:00 — 28.02.2019 23:59
2 880,00 hodín
9 504,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2018 13:18
15.10.2018 16:00
15.10.2018 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: