00183636
Verejnoprospešné služby Liptovský Mikuláš
Družstevná 1, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Teleskopická pracovná plošina s hydraulicky výmennou nadstavbou
Teleskopická pracovná plošina, Hydraulicky výmenná nadstavba, hydraulický systém
Tovar, Služba
1. Teleskopická pracovná plošina s hydraulicky výmennou nadstavbou
|
|
---|---|
Funkcia |
Práce vo výškach - opravy verejného osvetlenia, orezy stromov, opravy striech |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Teleskopická pracovná plošina s hydraulicky výmennou nadstavbou | ks | 1 | ||
Pracovná výška | m | 19,5 | ||
Bočný dosah | m | 14 | ||
Otoč plošiny | ° | nekonečná | ||
Pracovný kôš | mm | 1400x700x100 | ||
Otoč koša | ° | ± 90 | ||
Nosnosť koša v celom rozsahu | kg | 250 | ||
Odizolovaný kôš | V | 1000 | ||
Zásuvka v koši | ks | 1 | ||
Háky v koši | ks | 2 | ||
Hydraulická výsuva | ks | 2 | ||
Podpery | ks | 4 | ||
Pracovný tlak | BAR | 25 | ||
Maják | ks | 2 | ||
Boxy na náradie | ks | 2 | ||
Dodacia doba | mesiacov | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná plošina | výmenný systém |
Plošina nová rok výroby | 2018 |
Hydraulicky výmenná nadstavba na podvozok kupujúceho | AVIA D120 |
Záruka na zariadenie | 2 roky |
Dodacia doba od objednania | do 3 týždňov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodanie všetkých certifikátov a schvaľovacích dokumentov k zariadeniu, vozidlo musí spĺňať všetky kritériá prevádzky na pozemných komunikáciách |
Zaškolenie obsluhy |
Prevzatie a odovzdanie vozidla v mieste kupujúceho |
Do 3 dní po skončení súťaže doručiť presnú špecifikáciu zariadení a výkresovú dokumentáciu |
potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadenia s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Technická zábezpeka 3000,- €, ak dodávateľ poruší termín dodania alebo technické parametre zábezpeka prepadá v prospech kupujúceho |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Družstevná 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
02.11.2018 14:05 — 28.02.2019 14:05
1,00 celý predmet zákazky
39 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2018 14:08
15.10.2018 10:00
15.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2018 14:52 - Vstupná ponuka | 39 440,00 | € | Cena bez DPH |
15.10.2018 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 430,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: