35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36412678
DOSA Slovakia, s. r. o.
Dostojevského 12, Bytča, 01401, SVK
Nákup nových dopravných zariadení - dopravné kužele
dopravné zariadenia, dopravné kužele
Tovar, Služba
1. Dopravné zaridenia - dopravné kužele
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka nových netrieštivých dopravných kužeľov z gumy, alebo plastu. Odolnosť proti poškodeniu pri nízkych teplotách, odolnosť proti ohybu, únavová skúška podľa STN EN 13 422 + A1. |
Hmotnosť dopravného kužeľu najmenej 4,0 kg. |
Hmotnostná trieda dopravného kužeľu podľa závislosti výšky dopravného kužeľu W2. |
Výška dopravného kužeľu 750 mm v zmysle TP 069 pre použitie na diaľniciach a rýchlostných cestách. |
Dopravný kužeľ musí byť vybavený vo vrchnej časti vybraním, ktoré umožní uchytenie v podávači špecializovanej nadstavby. |
Spodná časť dopravného kužeľa musí umožňovať nasunutie na kužeľový podávač špecializovanej nadstavby. |
Na dopravnom kuželi musia byť striedavo umiestnené tri červené a dva biele pruhy. Vrchol dopravného kužeľu musí byť v červenom prevedení. |
Biele pruhy musia byť umiestnené na dopravnom kuželi a musia byť v retroreflexnej úprave fólie triedy R2A. |
Dopravný kužeľ musí byť vyrobený z netrieštivého recyklovateľného plastu, alebo z gumy. |
Spodný podstavec dopravného kužeľu musí byť vyrobený z čiernej gumy. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, certifikáty kvality) |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Predloženie referenčných dodávok rovnakého, alebo podobného charakteru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadenia s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.10.2018 08:00 — 30.11.2018 12:00
500,00 ks
209 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2018 13:13
12.10.2018 14:00
12.10.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2018 13:19 - Vstupná ponuka | 205 800,00 | € | Cena bez DPH |
12.10.2018 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: