30845301
Slovak Business Agency
Miletičova 23, Bratislava 2, 82109, SVK
35975946
Disig, a.s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Dodávka mail serveru
výpočtová technika, počítače, informačné technológie
Tovar, Služba
1. Dodávka mail serveru
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka softvéru na prácu s elektronickou poštou vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie záručný servis, doprava na miesto určenia, vynáška, inštalácia, montáž a zaškolenie obsluhy. |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. |
Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, Dodávateľ môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Poštový server typ 1 | ks | 1 | ||
2. Poštový server typ 2 | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Poštový server typ 1 | |
Základné funkcie | Softvér na prácu s elektronickou poštou, z ľubovoľného miesta a zariadenia, podpora synchronizácie kalendárov, kontaktov, úloh, licencia + rozšírenie umožňujúce aplikačnú mobilitu a právo prechodu na |
Základné funkcie - pokračovanie | najnovšiu verziu produktu počas platnosti rozšírenia, (napr. Microsoft Exchange server), úplne kompatibilný so súčasnou infraštruktúrou objednávateľa (súčasná infraštruktúra je založená na Microsoft |
Základné funkcie - pokračovanie | prostredí) |
2. Poštový server typ 2 | |
Základné funkcie | Softvér na prácu s elektronickou poštou, z ľubovoľného miesta a zariadenia, podpora synchronizácie kalendárov, kontaktov, úloh (napr. Microsoft Exchange server) - klientské prístupové licencie pre |
Základné funkcie - pokračovanie | užívateľov + rozšírenie umožňujúce právo prechodu na najnovšiu verziu produktu počas platnosti rozšírenia), úplne kompatibilný so súčasnou infraštruktúrou objednávateľa (súčasná infraštruktúra je |
Základné funkcie - pokračovanie | založená na Microsoft prostredí) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi výlučne nové (nepoužité), originálne Tovary spôsobilé na riadne používanie. Za ekvivalentné výrobky (Tovary) sa nebudú považovať repasované a/alebo inak použité Tovary. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa písomne doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy. Objednávateľ požaduje predložiť aktualizovaný rozpočet vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy. |
Dodávateľ písomne doručí Objednávateľovi do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy technické parametre ponúkaných výrobkov, preukazujúcich splnenie minimálnych technických parametrov požadovaných Objednávateľom na plnenie predmetu tejto Zmluvy, na Tovary uvedené v časti Funkčná špecifikácia predmetu zákazky. Dodávateľ súčasne písomne doručí Objednávateľovi do 3 (troch) Pracovných dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy: a) údaje týkajúce sa obchodnej značky a typu ponúkaných Tovarov, b) meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie Tovarov, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi objednaný Tovar do miesta dodania, ktorým sa rozumie sídlo Objednávateľa; cena súvisiacich služieb, t.j. záručný servis, doprava na miesto určenia, vynáška, inštalácia, montáž a zaškolenie obsluhy v mieste dodania je v celom rozsahu zahrnutá v cene stanovenej podľa tejto Zmluvy. |
Za riadne dodaný sa považuje Tovar dodaný riadne a včas, bez vád, vrátane zaškolenia obsluhy, v súlade s touto Zmluvou. Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný Tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo Tovar je porušený, či je poškodený, prípadne dodaný Tovar vykazuje zjavné vady, Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie Tovaru ako celku; v takom prípade je Dodávateľ povinný dodať náhradný Tovar, a to bez zbytočného odkladu, tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na zmluvnú pokutu. |
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi na úhradu ceny Tovaru žiadny finančný preddavok ani zálohovú platbu. Úhrada za dodanie Tovaru sa vykoná podľa skutočne dodaného Tovaru na základe vystavenej faktúry, a to výhradne bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa uvedený vo faktúre. |
Fakturácia bude uskutočnená až po dodaní Tovaru, za ktorý prislúcha Dodávateľovi cena podľa tejto Zmluvy, a to po prevzatí príslušného Tovaru zo strany Objednávateľa. Podkladom pre vystavenie faktúry zo strany Dodávateľa bude Objednávateľom potvrdený dodací list, ktorý bude neoddeliteľnou prílohou príslušnej faktúry. Faktúra je splatná v lehote 60 (šesťdesiatich) Kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších prepisov. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Zmluvy, popis plnenia Tovaru, bankové spojenie, ITMS kód projektu a ako prílohu kópiu dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje, alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, alebo ak neobsahuje ako prílohu potvrdený dodací list, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Dodávateľ berie na vedomie, že predmet Zmluvy môže byť spolufinancovaný z fondov Európskej únie a je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy/zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného prostriedku (NFP), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Karadžičova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.10.2018 14:00
151,00 ks
26 787,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2018 09:39
16.10.2018 14:00
16.10.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2018 10:37 - Vstupná ponuka | 26 666,40 | € | Cena s DPH |
11.10.2018 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 666,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: