00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Stolička konferenčná 50ks
Stoličky sedadlá
Tovar, Služba
1. Stolička konferenčná
|
|
---|---|
Funkcia |
Stohovateľná konferenčná stolička, konštrukcia z oceľových oválnych trubiek (30 x 15 mm), povrchová úprava pochrómovaním, čierne plastové koncovky, čalúnenie: 100% akryl - farba čierna, odolnosť tkaniny 30000 cyklov, čierne plastové kryty operadla a sedadla, nosnosť 120 kg. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička konferenčná | ks | 50 | ||
Nosnosť | kg | 120 | 150 | |
Oteruvzdornosť poťahu | cyklov | 30000 | 50000 | |
Rozmer: celková výška | mm | 800 | 850 | |
Rozmer: výška sedáku | mm | 460 | 500 | |
Rozmer: šírka sedáku | mm | 430 | 460 | |
Rozmer: hĺbka sedáku | mm | 430 | 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stohovateľné | Áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa, ktoré objednávateľ v objednávke určí pred dodaním tovaru. Súčasťou dodania objednaného tovaru bude dokumentácia súvisiaca s riadnym užívaním predmetu zákazky vrátane návodu na zostavenie/ poskladanie stoličiek. Tovar bude odovzdaný tak aby sa mohla pred jeho prevzatím vykonať prehliadka. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ (osoba podľa predchádzajúcej vety) je povinný odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list za dodávateľa, ktorý bude podpísaný oprávnenou osobou. Záruka za akosť je minimálne 36 mesiacov, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar v originálnom vyhotovení, nepoužitý, kompatibilný, funkčný, spolu s príslušnou dokumentáciou a bez akýchkoľvek vád ( vrátane vzhľadových)., a v opačnom prípade nepodpísať dodací list. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo odoprieť prevziať tovar a podpísať dodací list pokiaľ plnenie nebude podľa funkčnej špecifikácie, technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie, nebude kompletné a v požadovanom množstve a kvalite. |
6. Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od prevzatia. |
7. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke). |
8. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo zmluvy. Fakturácia bude realizovaná po dodaní tovaru. Objednávateľ preddavky neposkytuje. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
9. Lehota dodania tovaru do 14 dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2018 08:00 — 15.11.2018 14:00
1,00 celok
2 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2018 10:25
26.10.2018 11:00
26.10.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2018 10:54 - Vstupná ponuka | 2 880,00 | € | Cena s DPH |
23.10.2018 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 757,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: