00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Pracovná obuv zdravotnícka
obuv, zdravotníctvo
Tovar, Služba
1. Pracovná obuv zdravotnícka
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka pracovnej obuvi určenej do zdravotníckych zariadení vrátane súvisiacich služieb - doprava a vyloženie tovaru na miesto plnenia, v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácii, množstva a lehote. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pol. č.1 Pracovné sandále pánske ARTRA alebo ekvivalent pri dodržaní všetkých vlastností a parametrov | ks | 60 | ||
Pol. č.2 Pracovné sandále dámske ARTRA alebo ekvivalent pri dodržaní všetkých vlastností a parametrov | ks | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pol. č.1 | Perforované, uzatvorená špica, otvorená päta so zadným remienkom |
Pol. č.1 | Zvršok : hydrofóbne mikrovlákno alebo useň o hrúbke min. 2-2,2 mm, odolné proti ťahu a oderu, vysoká priedušnosť |
Pol. č.1 | Podšívka : textilná |
Pol. č.1 | Stielka : ortopedicky tvarovaná, obalovaná |
Pol. č.1 | Podošva : termoplastický kaučuk, protišmyková |
Pol. č.1 | Farba : biela |
Pol. č.1 | Absorpcia energie v päte E min. 30 J |
Pol. č.1 | Norma min. EN ISO 20347:2012 OB E SRA |
Pol. č.2 | Perforované, uzatvorená špica, otvorená päta so zadným remienkom |
Pol. č.2 | Zvršok : hydrofóbne mikrovlákno alebo useň o hrúbke min. 2-2,2 mm, odolné proti ťahu a oderu, vysoká priedušnosť |
Pol. č.2 | Podšívka : textilná |
Pol. č.2 | Stielka : ortopedicky tvarovaná, obalovaná |
Pol. č.2 | Podošva : termoplastický kaučuk, protišmyková |
Pol. č.2 | Farba : biela |
Pol. č.2 | Norma min. EN ISO 20347:2012 OB E SRA |
Pol. č.2 | Absorpcia energie v päte E min. 30 J |
Pol. č.2 | Stielka odolnosť proti oderu za sucha min. 25.600 cyklov/za mokra min. 12.800 cyklov |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. |
2. Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom dodávateľ predloží : |
a) Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky vrátane typu tovaru, ktorý bude reálne dodaný - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy s uvedením minimálne nasledovných údajov : názov položky predmetu zákazky, merná jednotka (MJ), počet MJ, typ ponúkanej položky predmetu zákazky, jednotková cena bez DPH, vrátane DPH, cena celkom bez DPH a cena celkom vrátane DPH za príslušnú položku predmetu zákazky zaokrúhlená na dve desatinné miesta, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. |
2a. bod pokračovanie : Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkových cien tovaru. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
b) Kontaktné údaje osoby poverenej dodávateľom zodpovedajúcej za plnenie zmluvy. |
c) Podrobný opis ponúkanej položky s uvedením údajov deklarujúcich požadované parametre, vlastnosti a hodnoty ponúknutej položky predmetu zákazky. |
d) Vzorky obuvi na porovnanie vlastností požadovaných v zákazke a na fyzické testovanie v prevádzke. |
e) Protokol o skúške, ktorým dodávateľ potvrdí zhodu predložených vzoriek a požiadaviek uvedených v zákazke, originál alebo úradne overenú kópiu. |
3. Počet jednotlivých veľkostí bude upresnený po uzatvorení zmluvy. |
4: Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané nové, nepoužité a minimálne v špecifikácii uvedenej vo fufnkčných technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. |
5. Pri dodávke objednávateľ požaduje doloženie certifikátov, ktoré preukazujú splnenie vlastností požadovaných v opisnom formulári. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo skontrolovať predmet dodávky a prevziať iba tovar v súlade s predmetom zákazky, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na základe dodacieho listu a záručného listu. |
7. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád najneskôr do 14 dní od doručenia reklamácie. |
8. Dodávateľ spolu s tovarom dodá dodací list a faktúru, ktoré musia obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, cena za balenie bez DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
9. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality predmetu zákazky, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. |
10. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní, preddavky nebudú poskytnuté. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
12. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 78 zákona č.374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
13. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
14. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
22.10.2018 10:10 — 22.11.2018 10:11
300,00 pár
8 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2018 11:41
17.10.2018 10:10
17.10.2018 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2018 13:37 - Vstupná ponuka | 8 600,00 | € | Cena bez DPH |
17.10.2018 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: