738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
50259440
P&PENDO s.r.o.
Fraňa Mojtu 281/18, Nitra, 94901, SVK
Čestvá zelenina
Zelenina, Kapusta hlávková, Kel, Paprika, Paradajky,Uhorky šalátové, Petržlen, Zeler
Tovar, Služba
1. Čerstvá zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Čerstvá zelenina na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Kapusta hlávková | kg | 600 | ||
Položka č. 2 - Kel | kg | 400 | ||
Položka č. 3 - Paprika | kg | 1 600 | ||
Položka č. 4 - Paradajky | kg | 1 600 | ||
Položka č. 5 - Uhorky šalátové | kg | 1 600 | ||
Položka č. 6 - Petržlen | kg | 1 600 | ||
Položka č. 7 - Zeler | kg | 1 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čerstvosť, kvalita |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať v čase od 7:30 do 14:30 hod.. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa Želiezovce, Santovka. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: |
- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
12 576,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2018 08:58
12.10.2018 12:00
12.10.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2018 10:27 - Vstupná ponuka | 12 504,00 | € | Cena s DPH |
12.10.2018 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: