17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,6 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok za zmluvné obdobie 12 mesiacov | ks | 120000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ďalšími ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti stravnej poukážky |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Knižná papierová väzba (nie elektronická karta) | v bločkoch a hárkoch - konkrétny spôsob balenia a počtu stravných poukážok v jednom balení určí Objednávateľ pri objednávke |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | priebežne na základe čiastkových objednávok |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia, ktoré bude uvedené v čiastkových objednávkach. |
Miestom poskytovania stravovania sú zmluvné zariadenia dodávateľa akceptujúce tieto stravné poukážky. |
Pod pojmom zabezpečenie poskytovania stravovania sa rozumie poskytovanie:- služieb spojených s podávaním jedál v reštauráciách s obsluhou, zahŕňajúcich čašnícku obsluhu zákazníkov sediacich pri stole, pulte alebo v boxe a zahŕňajúcich prípravu a podávanie jedál poskytovaných v reštauráciách a podobných zariadeniach s obsluhou; |
služieb spojených s podávaním jedál v samoobslužných zariadeniach, zahŕňajúcich poskytnutie miesta na sedenie, ale neposkytnutie čašníckej obsluhy. Zabezpečujú určitý sortiment vopred uvarených alebo inak pripravených jedál, z ktorých si zákazník individuálne vyberá. Zahŕňajú prípravu jedál a samoobslužné podávanie v samoobslužných zariadeniach. |
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v sídle objednávateľa, akceptujúcich jeho stravné poukážky . |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, na miesto, určené v objednávke. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok , spôsob balenia a počet stravných poukážok v jednom balení podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy . |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra.Objednávateľ bude stravné poukážky objednávať u dodávateľa na základe písomnej objednávky, v ktorej bude špecifikované množstvo tovaru a miesto dodania.Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky,faxom alebo poštou. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch dní odo dňa doručenia objednávky. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách , výškou všetkých poplatkov súvisiacich s poskytnutím stravných poukážok v Eurách (provízia) a DPH z ceny všetkých poplatkov súvisiacich s poskytnutím stravných poukážok, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky . |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu a môže byť aj záporná, v takomto prípade sa odpočíta z nominálnej hodnoty stravného lístka. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a Zákonníka práce v platnom znení. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia zmluvy, ani jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od konečných potrieb objednávateľa. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Ul. 17. novembra 15, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
120 000,00 ks
435 888,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.10.2018 13:39
12.10.2018 08:30
12.10.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.10.2018 13:42 - Vstupná ponuka | 435 888,00 | € | Cena s DPH |
09.10.2018 17:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 435 886,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: