• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2018 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2018 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2018 10:25

Detail zákazky Z201842801

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2018 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2018 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2018 10:25

Základné údaje

Z201842801

OF-175552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3688707

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

34113924

MED - ART, spol. s r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systémové hormonálne prípravky okrem pohlavných hormónov

OXYTOCÍN, REMESTYP

  • 33642000-2 - Systémové hormonálne prípravky okrem pohlavných hormónov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systémové hormonálne prípravky okrem pohlavných hormónov
Funkcia
lieky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lieky s účinnou látkou oxytocín 5IU/1ml vo forme injekčného roztoku s obsahom 5IU oxytocínu v sklenenej ampule ampula 2 970
Lieky s účinnou látkou oxytocín2IU/2ml vo forme injekčného roztoku s obsahom 2IU oxytocínu v sklenenej ampule ampula 2 250
Lieky s účinnou látkou terlipresín vo forme injekčného roztoku s koncentráciou 0,1 mg/ml s obsahom 1 mg terlipresínu v sklenenej ampule s objemom 10 ml balenie (1 balenie=5x10ml) 190
Lieky s účinnou látkou karbetocín vo forme injekčného roztoku s koncentráciou 100 mikrogramov/ml s obsahom 100 mikrogramov karbetocínu v injekčnej liekovke s objemom 1 ml balenie (1 balenie=5x1ml) 10
Lieky s účinnou látkou dezmopresín vo forme perorálneho lyofilizátu s obsahom 120 mikrogramov dezmopresínu v každom perorálnom lyofilizáte balenie (1 balenie=100 ks perorálneho lyofilizátu) 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia pre položku 1 a 2
ATC klasifikácia HLH01BB02
názov účinnej látky oxytocín
Špecifikácia pre položku 3
ATC klasifikácia HLH01BA04
názov účinnej látky terlipresín
Špecifikácia pre položku 4
ATC klasifikácia HLH01BB03
názov účinnej látky karbetocín
Špecifikácia pre položku 5
ATC klasifikácia HLH01BA02
názov účinnej látky dezmopresín
vonkajší obal ponúkaných produktov musí obsahovať údaje podľa § 61 ods.1 zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
3. Zazmluvnený rámec plnenia predstavuje len orientačný odhad celkového objemu tovaru, ktorý má byť dodávateľom dodaný objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi na základe čiastkových výziev (objednávok) objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo telefonicky. Dodanie do 24 hodín od prijatia objednávky s priloženým dodacím listom.
5. Fakturácia bude zberná v týždenných intervaloch so splatnosťou 60 dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu.
6. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení : - v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
pokračovanie 6: v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
pokračovanie 6: nižšia ako úradne určená cena podľa Zoznamu liekov s úradne určenou cenou platnou v čase dodania tovaru,
pokračovanie 6: nižšia alebo rovnaká ako maximálna úhrada zdravotnou poisťovňou stanovená v zozname kategorizovaných liekov platných v čase dodania tovaru. Uvedené neplatí pre lieky kategorizované so spôsobom úhrady "S",
pokračovanie 6: nižšia alebo rovnaká ako cena rovnakých alebo porovnateľných liekov, ktoré dodávateľ predáva tretím osobám.
7.Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto zmluve, inak je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť a uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku sumy presahujúcej cenu tovaru podľa týchto podmienok, ktorá je nezávislá od nároku na náhradu škody.
pokračovanie 7: Celková výška ceny sa vypočíta v závislosti od množstva dodaného tovaru podľa čiastkových výziev.
8. V prípade, ak dodávateľ po doručení čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľa zistí, že nie je schopný dodať tovar, resp. časť tovaru podľa príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) riadne a včas, je povinný bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky), písomne oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi.
9. Miestom plnenia rámcovej dohody je nemocničná lekáreň objednávateľa.
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
11. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov:
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom,
- elektronickou aukciou,
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok,
- iným preukázateľným spôsobom.
12. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, veľkosť balenia, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
13. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail).
14. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie 15: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks, balenie

31 407,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2018 11:15

12.10.2018 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2018 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 52
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2018 14:58 - Vstupná ponuka 31 407,00 € Cena bez DPH
12.10.2018 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 31 406,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS