36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
Antitrombotické činidlá - Enoxaparin
Antitrombotické činidlá, Enoxaparin
Tovar, Služba
1. Antitrombotické činidlá - Enoxaparin
|
|
---|---|
Funkcia |
Antitrombotické činidlá |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Antitrombotické činidlá, účinná látka - Enoxaparin 2000IU/0,2ml, ATC B01AB05, cesta podania - s.c. | Striek. inj. | 500 | ||
Antitrombotické činidlá, účinná látka - Enoxaparin 4000IU/0,4ml, ATC B01AB05, cesta podania - s.c. | Striek. inj. | 2000 | ||
Antitrombotické činidlá, účinná látka - Enoxaparin 6000IU/0,6ml, ATC B01AB05, cesta podania - s.c. | Striek. inj. | 1750 | ||
Antitrombotické činidlá, účinná látka - Enoxaparin 8000IU/0,8ml, ATC B01AB05, cesta podania - s.c. | Striek. inj. | 2250 | ||
Antitrombotické činidlá, účinná látka - Enoxaparin 10000IU/1ml, ATC B01AB05, cesta podania - s.c. | Striek. inj. | 1750 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Cena musí obsahovať všetky náklady (akékoľvek interné či externé náklady a výdavky) spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa. |
3. Lieky musia byť zabalené v originálnych obaloch a musia zodpovedať technickým podmienkam výrobcu, podľa ktorých tovar zodpovedá najnovším uznávaným medzinárodným štandardom. |
4. Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálnej platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. |
5. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy). |
6. Dodávateľ je povinný doručiť lieky zodpovednej osobe objednávateľa do 24 hodín od prijatia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávku je možné realizovať e-mailom, telefonicky alebo z lekárskeho elektronického programu. |
7. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa. |
8. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu. |
9. Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
11. Dodávateľ je povinný doručiť dodací list súčasne s dodávkou tovaru. |
12. Vo faktúre alebo dodacom liste je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy. |
13. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia. |
14. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania tejto zmluvy. |
15. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením uvedie podrobnú štruktúru ceny t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
16. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu aktuálne platné číslo ŠUKL kódu, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
17. Dodávateľ musí mať platné povolenie MZ SR na distribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov po celú dobu trvania tejto zmluvy. |
18. V prípade ak dodávateľ má v úmysle plniť predmet alebo časť predmetu zákazky subdodávateľom, má dodávateľ povinnosť preukázať splnenie podmienok v zmysle ČL. IV, bodu 4.4 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (zápis konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora). |
19. V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípadných subdodávateľov dodávateľa. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
21. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
• zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Union, poisťovne Dôvera. |
22. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
23. Dodávateľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov. |
24. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou- |
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
25. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka neplatný. |
26. Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
27. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka. |
28. V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodoberať žiadne množstvo tovaru. |
29. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou. |
30. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa času / lehoty plnenia uvedenej v tejto zmluve alebo do vyčerpania zazmluvnenej ceny za celý predmet zákazky. |
31. K nadobudnutiu vlastníckeho práva zo strany objednávateľa dochádza momentom prevzatia tovaru v mieste dodania. Skutočnosťou potvrdzujúcou tento moment je podpis oprávnenej osoby objednávateľa na sprievodnom doklade. |
Poprad, Prešovský, Slovenská republika
25.10.2018 00:00 — 24.10.2019 23:59
1,00 Komplet
20 309,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2018 14:34
18.10.2018 13:00
18.10.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2018 11:01 - Vstupná ponuka | 20 309,10 | € | Cena bez DPH |
18.10.2018 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 309,09 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: