30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Implementácia výkonného záložného zdroja na platformu IS PRV
záložný zdroj
Tovar, Služba
1. Záložný zdroj UPS
|
|
---|---|
Funkcia |
Záložný zdroj s redundanciou slúžiaci na zabezpečenie prevádzky informačno-komunikačných zariadení pred neočakávanými poruchami a výpadkami elektrickej rozvodnej siete u objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Profesionálny záložný zdroj UPS v modulárnom prevedení | ks | 2 | ||
Menovitý výkon UPS | kVA | 40 | ||
Menovitý výkon UPS | kW | 32 | ||
Vstupný prúd | A | 58 | ||
Výstupné napätie UPS | V | 380 | 415 | |
Rozsah vstupného napätia UPS | V | 304 | 480 | |
Rozsah vstupnej frekvencie (Auto detekcia) | Hz | 40 | 72 | |
Rozsah výstupnej frekvencie | Hz | 47 | 53 | |
Efektivita pri plnom zaťažení | % | 96 | ||
Prevádzková teplota UPS | °C | 0 | 40 | |
Hlučnosť UPS | dBA | 55 | ||
Tepelné vyžarovanie UPS | BTU/hr | 5460 | ||
Výška UPS | mm | 1490 | ||
Šírka UPS | mm | 523 | ||
Hĺbka UPS | mm | 842 | ||
Váha UPS | kg | 630 | ||
Krytie | IP | 20 | ||
Výška Battery modul | mm | 1500 | ||
Šírka Battery modul | mm | 523 | ||
Hĺbka Battery modul | mm | 925 | ||
Váha Battery modul | kg | 400 | ||
Záruka na kompletnú opravu alebo výmenu elektroniky (okrem batérií) UPS | roky | 2 | ||
Záruka na kompletnú opravu alebo výmenu elektroniky (okrem batérií) Battery modul | roky | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis UPS | UPS obsahuje minimálne jeden výkonový 40kVA modul, pričom výkonový modul je v prípade servisného zásahu ľahko vymeniteľný |
Komunikačné porty | RJ-45 10/100 Base-T , RS-232, Smart-Slot , USB |
Záťažový faktor | 3:1 |
Vzdialený management | Áno, Telnet, SSH, autentifikácia s podporou pres RADIUS, umožňujúca monitoring prostredia v okolí UPS, monitoring pomocou SNMP Management (v1/v2/v3), Data Event Logging, Modbus TCP Support. |
... | Podpora IPv6 |
Integrácia | Požadovaná jednoduchá a rýchla integrovateľnosť UPS do existujúceho monitorovacieho systému IT infraštruktúry objednávateľa |
Technológia | On-Line s dvojitou konverziou s priebehom sínusoida |
Riadiaci a signalizačný panel na UPS | Áno, Multifunkčný LCD displej |
Bypass Mode | Áno, zabudovaný servisný bypass, zabudovaný statický bypass |
Snímač teploty a vlhkosti | Áno |
Zariadenia musia obsahovať vymeniteľné batérie | Áno |
Batérie typ | HOT SWAP, VRLA, bez údržbové batérie |
Battery modul rovnaká farba a dizajn ako UPS | Áno |
Servis UPS | Servisné pokrytia UPS 24x7. Odozva do 4 hodín. Oprava do 24 hodín. Servis musí byť zabezpečený výhradne výrobcom certifikovaným servisným technikom. |
Názov |
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje kontaktnej osoby dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú technickú špecifikáciu potvrdenú výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou (zaslať emailom). |
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť doklad o odbornej spôsobilosti minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné práce na elektrických zariadeniach minimálne v rozsahu §23 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklad, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúkaného riešenia. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaných predmetov zákazky / ponúkaného riešenia a v lehote do 5 pracovných dní odo dňa doručenia požadovaných dokladov (t. j. technickej špecifikácie, dokladu o odbornej spôsobilosti a dokladu o autorizácii dodávateľa) oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky / ponúkané riešenie a predložené doklady spĺňajú ním požadované parametre. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), a/alebo ani v dodatočnej lehote (určenej objednávateľom) nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto časti zmluvy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a zároveň uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé takéto porušenie. |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa schválenia objednávateľom predloženej technickej špecifikácie. |
Ponúknutie a/alebo dodanie predmetu zákazky, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a/alebo osobitnú požiadavku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, kedy objednávateľ od uzavretej zmluvy odstúpi, v prípade dodaného zariadenia toto neprevezme, dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska a u dodávateľa si uplatní zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% zo zmluvnej ceny za každý jeden takýto prípad porušenia, minimálne však výšky 500 EUR. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy a opakovania aukcie, vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania a/alebo dodania predmetu zákazky, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a/alebo osobitnú požiadavku, prípadne z dôvodu, keď dodávateľ nie je schopný predmet zákazky dodať za zazmluvnenú cenu. |
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane dopravy, vykládky do určených priestorov objednávateľa, inštalácie, inštalačného materiálu (káble, svorky atď. ) a zaškolenie min. 2 osôb, likvidácia prepravných obalov a tiež všetky poplatky (dane, clá, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi) ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Predmet zákazky musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný, s rovnakými parametrami. |
Dodávka musí obsahovať CD disk s ovládacím SW, dokumentáciou a inštalačnou príručkou. |
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a objednávateľ bude mať pochybnosť, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požadované technické požiadavky objednávateľa, je dodávateľ povinný do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Faktúry budú v súlade s čl. 15 - Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ v OPET. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích a inštalačných listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru, o jeho odbornom nainštalovaní a uvedení do prevádzky. |
Plnenie sa uskutoční v mieste objednávateľa, a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
Objednávateľ požaduje zložiť na jeho účet vedený v Štátnej pokladnici sumu vo výške 10 % zo Zmluvnej ceny, ako výkonovú záruku zmluvného záväzku za účelom riadneho plnenia zmluvných povinností (najmä kvality a termínov plnenia) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, ak dodávateľ riadne plnenie neuskutoční, uvedená finančná čiastka v plnej sume prepadá v prospech objednávateľa. V prípade riadneho plnenia zmluvných povinností dodávateľom je objednávateľ povinný do 5 pracovných dní po splnení zmluvy vrátiť dodávateľovi na jeho účet výkonovú záruku v plnej výške. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.10.2018 11:00 — 02.11.2018 00:00
2,00 ks
49 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2018 15:32
11.10.2018 10:00
11.10.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2018 16:45 - Vstupná ponuka | 49 800,00 | € | Cena s DPH |
11.10.2018 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 794,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: