00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
44494254
BEBA plus s.r.o.
Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK
Jedálenské stoličky
jedálenská stolička,
Tovar, Služba
1. Kancelárske otočné stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedálenská plastová stolička |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jedálenská stolička ISO Plast chróm, odtieň K 59 zelená, resp. ekvivalent | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stolička | - s chromovanou kostrou |
- | - s plastovým sedákom a operadlom |
- | - v hornej časti operadla je otvor pre ľahšiu manipuláciu so stoličkou |
- | - oddelený sedák a operadlo vyrobené s polypropylénu |
- | - sťahovateľnosť stoličiek- možnosť uložiť na seba max 8 ks |
- | - škrupina : polypropylén, odtieň K 59 - zelená |
- | - celková hĺbka -42,5 cm |
- | - celková výška -78,5 cm |
- | - celková šírka - 54,5 cm |
- | - výška sedáku - 45 cm |
- | - šírka sedáku - 47,5 cm |
- | - hĺbka sedáku- 41,5 cm |
- | - hmotnosť - 5,4 kg |
- | - nosnosť - 120kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodaný tovar musí byt nový, nikdy nepoužívaný |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov. |
Ak dodávateľ dodá tovar, ktorý nespĺňa technické špecifikácie objednávateľa, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kpt. Nálepku 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
15.10.2018 10:54 — 09.11.2018 10:54
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2018 11:05
10.10.2018 14:00
10.10.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2018 12:43 - Vstupná ponuka | 1 999,00 | € | Cena s DPH |
09.10.2018 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 998,13 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: