00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
00692069
LYNX s.r.o.
Jelačičova 8A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Obnova centrálnej IT infraštruktúry
prepínač, LAN, siete, modul,
Tovar, Služba
1. A. Dodávka centrálneho SAN prepínača
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. Dodávka centrálneho SAN prepínača montovateľného do 19" racku s nasledujúcimi vlastnosťami: | ks | 2 | ||
Fibre channel prepínač s FC portami podporujúcimi rýchlosti 2,4,8,16 Gbps a s licenciou pre 24 aktívnych FC portov; - kredit buffer 256 pre každú skupinu 4 portov | ks / FC portov | 48 | ||
Rýchlosť portov | Gbps | 2/4/8/16 | ||
Dedikovaný bandwidth na port | Gbps | 16 | ||
Osadených FC modulov o rýchlosti 8Gbps | ks | 16 | ||
Portchannel fyzických liniek | ks | 16 | ||
A.2. Práce súvisiace s dodávkou centrálneho SAN prepínača: - inštalácia a implementácia centrálneho SAN prepínača do produkcie a migrácia koncových zariadení do nového riešenia; - testovanie. | osobohodina | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Hot-swappable SFP+ optika; - Hot-swappable ventilátory; - VSAN funkcionalita; - SNMPv3; - PowerOn Auto Provisioning; - In-Service Software Upgrades; - Inter-Switch Link (ISL) pre trunk spojenia; - N-Port Virtualization; - CLI s podporou skriptovania; - podpora AAA služieb s využitím RADIUS; - Lightweight Directory Access Protocol (LDAP); - Microsoft Active Directory (AD); - TACACS+. | Požadované minimálne funkcionality centrálneho SAN prepínača |
- Inter-VSAN Routing; - Port security; - Fibre Channel Security Protocol; - Per-VSAN RBAC | Možnosť rozšírenia funkcionality centrálneho SAN prepínača o |
- SFTP; - SSHv2 s využitím AES; - SNMPv3 s využitím AES; - hardvérová podpora zónovania | Minimálne možnosti bezpečnosti centrálneho SAN prepínača |
- zabezpečenie rozšírenej záruky výrobcu navrhovaného zariadenia (priama podpora) na hardvér a upgrade softvéru po dobu 3 rokov od inštalácie zariadenia s pokrytím v režime 8x5 a dodaním náhradného zariadenia v režime Next-business-day po odsúhlasení výmeny. - požadovaná podpora výrobcu navrhovaného zariadenia sa musí vzťahovať aj na osadené optické moduly. | Požiadavka na dodávku centrálneho SAN prepínača |
2. B. Dodávka centrálneho DC LAN prepínača
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
B.1 Dodávka X2 modulov typu 10GB-SR, ktoré musia mať optické rozhranie typu X2 s konektormi typu SC, pričom optické rozhrania musia byť zabezpečené podporou navrhovaného centrálneho DC LAN prepínača, do ktoré budú optické moduly X2 osadzované. | ks | 4 | ||
B.2 Práce súvisiace s dodávkou centrálneho DC LAN prepínača: - inštalácia a implementácia centrálneho DC LAN prepínača do produkcie a migrácia koncových zariadení do nového riešenia; - testovanie. | osobohodina | 210 | ||
B.3 Dodávka centrálneho DC LAN prepínača montovateľného do 19" racku s uvedenými vlastnosťami: | ks | 2 | ||
- pasívny metalický kábel o dĺžke 5m pre 40Gbps pripojenie | ks | 1 | ||
- osadených SFP+ modulov typu 10GBase-SR | ks | 8 | ||
- prepínač so 48 SFP+ portami podporujúcimi rýchlosti | Gbps | 1 | 10 | |
- 6 QSFP+ portami podporujúcimi rýchlosti | Gbps | 40 | ||
- požiadavky na výkon - šírka pásma | Tbps | 1,44 | ||
- priepustnosť | mpps | 1150 | ||
- latencia | mikrosekundy | 1 | 2 | |
- zdieľaný buffer | MB | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- redundantný napájací zdroj; - Hot-swappable ventilátory; - napájacie zdroje s certifikáciou 80 Plus Platinum; - hardvérová podpora kompatibilná s Cisco Application Centric Infrastructure ACI; - minimálne 32000 IGMP snooping group; - minimálny počet ACL 4000 ingress; - minimálne 1000 egress. | B.3 Požadované minimálne funkcionality centrálneho DC LAN prepínača |
- zabezpečenie rozšírenej záruky výrobcu navrhovaného zariadenia (priama podpora) na hardvér a upgrade softvéru po dobu 3 rokov od inštalácie zariadenia s pokrytím v režime 8x5 a dodaním náhradného zariadenia v režime Next-business-day po odsúhlasení výmeny. - požadovaná podpora výrobcu navrhovaného zariadenia sa musí vzťahovať aj na osadené optické moduly. | B.3 Požiadavka na dodávku centrálneho DC LAN prepínača |
3. C. Dodávka prepínača
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
C.1. Dodávka prepínača s 24x 10/100 RJ45 PoE portami montovateľného do 19" racku s nasledujúcimi vlastnosťami: | ks | 1 | ||
- Prevedenie | U | 1 | ||
- Hĺbka zariadenia | cm | 24 | ||
- Priepustnosť na L2 vrstve | Gbps | 15 | ||
- Priepustnosť na L2 vrstve | mpps | 15 | ||
- Rozhrania 10/100 Ethernet ports s podporou PoE na všetkých portoch (370W | počet | 24 | ||
- Rozhrania SFP 1GE alebo 10/100/1000 Ethernet - combo port | počet | 2 | ||
- Rozsah prevádzkových teplôt prepínača | ◦C | -5 | +45 | |
- Hlučnosť prepínača | dB | 48 | ||
- Stredná doba prepínača medzi poruchami | hodín | 222 000 | ||
- Spotreba prepínača bez PoE | W | 30 | ||
- Spotreba prepínača s plným výkonom PoE | W | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- IEEE 802.1s/w Rapid Spanning Tree Protocol (RSTP); - Multiple Spanning Tree Protocol ; - IEEE 802.1Q VLAN encapsulácia ; - Podpora IEEE 802.3x; - Link Aggregation Control Protocol (LACP): IEEE 802.3ad; - Min. 8000 MAC adries, 256 IPv4 IGMP skupín; - SRR queueing, 4 výstupné fronty na port; - 802.1p class of service (CoS); - podpora min. aktívnych 64 VLAN; | Funkcie L2 |
- SSH v2, SNMP v3;- RFC 3580 - podpora 802.1x RADIUS;- Mac authentication bypass (MAB); - RFC 1492 - TACACS+;- ochrana spanning tree protokolu; | Bezpečnosť |
- Min. 9010 b pre GE | Jumbo MTU |
4. D. Obnova podpory pre centrálnu dynamickú vedecko-výskumnú platformu IBM
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
D.1 Podpora pre IBM DynAx SW Subscription & Support Reinstatement na obdobie 01.09.2018 – 31.12.2019 | ks | 1 | ||
C.2 Práce súvisiace s Upgrade pre dynamickú vedecko-výskumnú platformu IBM DynAx SW na obdobie trvania zakúpenej podpory výrobcu realizované raz ročne: - určenie potrebnej verzie, - nasadenie novej verzie, - overenie funkčnosti po aktualizácií. | osobohodina | 17 | ||
C.3 Zabezpečenie nevyhnutných prác pre dynamickú vedecko-výskumnú platformu IBM DynAx SW - na obdobie 10 mesiacov vykonávané 1x týždenne: - pravidelná proaktívna kontrola stavu a logov; pravidelná proaktívna kontrola softvérového vybavenia pre virtualizáciu technologických zdrojov a kapacít; - monitorovanie kapacít a sledovanie trendov; - kontrola vytvorených virtuálnych prostredí. | osobohodina | 250 |
5. E. Dodávka nástroja pre riadenie kontinuity činností
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
E.1 Dodávka nástroja pre riadenie kontinuity činností určeného pre vytváranie dotazníkov na analýzu funkčných dopadov a spracovania s možnosťou využívania spracovaných údajov s podporou do 31.12.2019. | ks | 1 | ||
E.2 Práce súvisiace s inštaláciou a školením nástroja pre riadenie kontinuity činností. | osobohodina | 190 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Správa registra ľudských zdrojov (základná evidencia CRUD): 1) Evidencia zamestnancov:- Kategorizácia zamestnancov;- Definovanie zoznamu zručností zamestnanca výberom z číselníka;- Definovanie zoznamu telefónnych kontaktov; 2) Evidencia zákazníkov (základná evidencia CRUD):- Kategorizácia zákazníkov;- Definovanie zoznamu kontaktných osôb; 3) Evidencia dodávateľov (základná evidencia CRUD):- Kategorizácia dodávateľov;- Definovanie zoznamu kontaktných osôb; 4) Správa registra umiestnení/pracovísk (základná evidencia CRUD):- Kategorizácia umiestnení;- Definovanie zoznamu aktív v danom umiestnení | E.1 Požiadavky nástroja pre riadenie kontinuity činností |
- Správa registra tímov/pracovných skupín (základná evidencia CRUD): - Kategorizácia tímov/pracovných skupín; - Definovanie zoznamu pozícií v tíme; 2) Správa registra úloh s možnosťou hierarchickej štruktúry (základná evidencia CRUD): - Presúvanie úloh v rámci štruktúry; 3) Evidencia LDRP (základná evidencia CRUD): - Kategorizácia plánov (napr. plány realizácie opatrení, resp. plány obnovy ...); - Nastavenie oprávnení nad daným plánom; - Priradenie aktív potrebných pre naplnenie cieľa plánu; - Priradenie ľudských zdrojov potrebných pre naplnenie cieľa plánu; | E.1 Požiadavky nástroja pre riadenie kontinuity činností |
- Priradenie zoznamu primárnych kontaktov (pre typ zamestnanec) resp. kontaktných osôb (pre typ zákazník alebo dodávateľ);- Priradenie umiestnení, ktorých sa bude týkať naplnenie cieľa plánu;-Priradenie tímov/pracovných skupín, ktoré sú potrebné pre naplnenie cieľa plánu;-Priradenie ľudského zdroja/zdrojov do jednotlivých pozícií v tíme/pracovnej skupine;-Priradenie úloh/pod úloh, ktoré je potrebné vykonať pre naplnenie cieľa plánu;-Definovanie vlastníka úlohy/pod úlohy priradením pozície z tímu/pracovnej skupiny;-Generovanie telefónneho zoznamu s možnosťou náhľadu, tlače resp. exportu do XLS. | E.1 Požiadavky nástroja pre riadenie kontinuity činností |
- Náhľad pred tlačou a možnosť exportu plánu vo zvolenom formáte napr. DOC, PDF s možnosťou nastaviť, ktoré časti plánu sa majú tlačiť resp. exportovať;- Nastavenie a možnosť spustenia workflow nad daným plánom;- Publikovanie a stiahnutie publikovaného plánu; Správa registra dokumentov (základná evidencia CRUD s FileUpload):- Kategorizácia dokumentov;- Hromadné presúvanie pod inú kategóriu;- Tvorba verzií dokumentov;- Nastavenia workflow pre schválenie dokumentu;- Správa oprávnení nad daným dokumentom; | E.1 Požiadavky nástroja pre riadenie kontinuity činností |
Správa preddefinovaných a užívateľských Living Disaster Recovery Plan reportov: Disaster Recovery Plan reportov: - Kategorizácia reportov; - Hromadné presúvanie pod inú kategóriu; - Možnosť vytvárania užívateľských reportov; - Náhľad pred tlačou a možnosť uloženia vo zvolenom formáte napr.: DOC, PDF; - Nastavenie oprávnení nad daným reportom; | E.1 Požiadavky nástroja pre riadenie kontinuity činností |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie - ďalej v skrátenej forme ako OPNP: |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.1 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
1.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
1.4 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
1.5 V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
1.6 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
1.7 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT(BIC), IBAN. |
1.9 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.10 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory. |
1.11 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva dodávateľa. Objednávateľ uvedenou požiadavkou požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, |
ktorí majú prepracovaný systém zabezpečovania environmentálneho manažérstva a už takúto prax majú a bude u nich predpoklad úspešnej realizácie predmetu zákazky, nakoľko povaha predmetu zákazky jej miesto realizácie si to vyžaduje. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky. |
1.12 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Systém manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 je dôkazom, že spoločnosť, ktorá je jeho držiteľom, dosiahla špecif. bezpečnostné ciele organizácie a je zárukou kvality v poskytovaní služby. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej a kvalitnej realizácii predmetu zákazky |
1.13 Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu/e platného/ých potvrdenia/í od spoločnosti IBM nie staršie ako 3 mesiace, že je certifikovaný na úrovni Silver Partner a oprávnený predávať produkty a súvisiacu podporu od spoločnosti IBM. Objednávateľ zadefinoval uvedenú požiadavku striktne vo vzťahu k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými Dodávateľmi. |
Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či Dodávateľ disponuje odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. či disponuje kvalifikovanými pracovníkmi s požadovanou výrobcom predpísanou odbornou spôsobilosťou pre zabezpečenie oficiálneho predaja a servisu uvedených produktov a teda, či je oprávnený a schopný plniť/dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite. |
1.14 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 1 - expert pre sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov sieťovej infraštruktúry - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych a pasívnych prvkov sieťovej infraštruktúry a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Routing and Switching. |
Požiadavky na experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné inštalačné a implementačné práce, ktoré súvisia s dodaním centrálneho DC LAN prepínača a súvisiacich prác. |
1.15 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 2 - expert pre bezpečnostnú sieťovú infraštruktúru - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti implementácie bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax; implementácie, správy, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS) - minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti |
- minimálne dve (2) praktické skúsenosti v oblasti implementácie sieťovej infraštruktúry, konfigurácie aktívnych prvkov bezpečnostnej sieťovej infraštruktúry v oblasti konvergencie sietí a kvality služby (QoS), a je držiteľom certifikátu Cisco Certified Internetwork Expert - Security. Požiadavky na experta č. 3 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné inštalačné a implementačné práce, ktoré súvisia s návrhom bezpečnosti sieťovej infraštruktúry. |
1.16 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 3 - expert pre dynamickú platformu - počet min. 1., ktorý preukáže odbornú spôsobilosť v oblasti zabezpečenia podpory virtualizačnej serverovej infraštruktúry - minimálne 2-ročná preukázateľná odborná prax; - minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie a správy dynamickej platformy IBM DynAx zameranej na dynamické prideľovanie (zmena rozsahu a parametrov) zdrojov, technologických prostriedkov a kapacít, vytváranie a klonovanie virtualizovaných prostredí, |
provisioning prostredí a je držiteľom certifikátu od spoločnosti IBM na implementáciu a správu dynamickej platformy DynAx. Požiadavky na experta č. 3 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením príslušnej podpory pre existujúcu dynamickú platformu IBM DynAx a zabezpečení prevádzkových činností (pravidelná proaktívna kontrola stavu a logov; pravidelná proaktívna kontrola softvérového vybavenia pre virtualizáciu technologických zdrojov a kapacít; - monitorovanie kapacít a sledovanie trendov; |
- kontrola vytvorených virtuálnych prostredí). |
1.17 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 4 - expert pre SAN infraštruktúru - počet min. 1.: - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na projektoch v oblasti riešení SAN infraštruktúry; - minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti SAN infraštruktúry pre zabezpečenie a konsolidáciu údajov s fyzickým oddelením údajov uložených na diskových storage systémov, serverov a páskových storage systémov; - |
- získaný a platný certifikát v oblasti potvrdzujúci spôsobilosť kľúčového experta v oblasti x86 serverovej infraštruktúry vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať; |
- získaný a platný certifikát IBM Virtualized Storage V1 potvrdzujúci spôsobilosť kľúčového experta v oblasti virtualizovaných diskových storage systémov vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať. Požiadavky na experta č. 4 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce, ktoré súvisia so zakúpením centrálneho SAN prepínača pre zabezpečenie a konsolidáciu údajov s fyzickým oddelením údajov uložených na IBM diskových storage systémov, |
serverov a IBM páskových storage systémov vrátane zabezpečenia nevyhnutných súvisiacich prác. |
1.18 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi životopis experta č. 5 - expert pre riadenie kontinuity činností - počet min. 1.: - minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na projektoch v oblasti práce s riadením kontinuity činností; - minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti plánovania a riadenia kontinuity činností v pozícii kľúčového odborníka pre riadenie kontinuity činností; - platný certifikát Business Continuity Institute pre riadenie kontinuity činností alebo ekvivalentný, vydaný vedúcou akreditačnou a certifikačnou autoritou uznávanou |
medzinárodne v oblasti riadenia kontinuity činností. Požiadavky na experta č. 4 sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky Objednávateľ požaduje realizovať nevyhnutné práce súvisiace s inštaláciou a školením nástroja pre riadenie kontinuity činností. |
1.19 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.9 až 1.18 OPNP predložením digitálnej kópie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo predložením digitálnej kópie úradne overenej kópie takéhoto dokladu. |
1.20 V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.21 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.18 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú emailovú adresu pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.22 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1,1.2,1.4,1.5,1.8,1.9 až 1.21 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty, reaktivačného poplatku a nevyhnutných profylaktických činností súvisiacich s obnovou podpory pre vybrané technológie. |
2.3 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu iba na základe objednávky Objednávateľa a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 - 2.3 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať plnenie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Predmet zákazky bude dodaný v zmysle predloženého harmonogramu a Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe objednávky, ktorá bude potvrdená Objednávateľom telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania |
3.3 Plnenie predmetu zákazky bude poskytnuté na základe písomnej výzvy – objednávky Objednávateľa zaslanej na emailovú adresu Dodávateľa, so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.4 Dodávateľ je povinný ukončiť plnenie predmetu zákazky v zmysle harmonogramu, ktorý musí Dodávateľ predložiť do 5 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa v Košiciach, presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Čas dodania je v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
4.2 Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
4.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy podpisom písomného preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie položkovitý súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. Predmet zmluvy sa považuje za dodaný a prevzatý Objednávateľom až podpisom príslušného preberacieho protokolu. |
4.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.8 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. |
5.8 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať predmet zákazky podľa bodu 2.1 a 2.3 OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky |
6.2 V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb |
6.3 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.4 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.5 Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
6.6 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
7. Ďalšie ustanovenia: |
7.1 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
7.3 V prípade, ak Dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar, služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy |
7.4 Dodávateľ / poskytovateľ touto zmluvou v zmysle Zákona č. 185/2015 Z. z. Autorského zákona (ďalej len „Autorský zákon“) udeľuje objednávateľovi práva v neobmedzenom rozsahu na území Slovenskej republiky ako aj v zahraničí, bez časového obmedzenia, na použitie autorského diela – t. j. k prípadnej dokumentácii vytvorenej na základe tejto zmluvy, ako aj k akémukoľvek inému dielu majúce povahu autorského diela vytvorenému na základe tejto zmluvy, a v súlade aj s §§87 až 89 Autorského zákona k počítačovému programu vytvorenému na základe tejto zmluvy. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
262 110,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2018 15:07
10.10.2018 12:09
10.10.2018 12:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2018 15:31 - Vstupná ponuka | 262 108,80 | € | Cena s DPH |
10.10.2018 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 262 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: