00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
48004421
MODIFIN Facility s. r. o.
Domkárska 12, Bratislava, 82105, SVK
Zabezpečenie zimnej údržby
odpratávanie snehu z komunikácií, chodníkov, schodov, odpratávanie ľadu, soľ na posyp komunikácií, chodníkov a schodov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie zimnej údržby a 24 hodinovej pohotovosti a dispečingu vrátane posypového materiálu na vybraných komunikáciách IV. triedy, chodníkoch a schodoch.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie zimnej údržby a 24 hodinovej pohotovosti a dispečingu vrátane posypového materiálu na vybraných komunikáciách IV. triedy, chodníkoch a schodoch v zmysle a rozsahu tejto zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstraňovanie závad v schodnosti chodníkov priľahlých k nehnuteľnostiam, ktoré sa nachádzajú v súvisle zastavanom území a hraničia s cestou alebo miestnou komunikáciou, pokiaľ tieto závady vznikli znečistením, poľadovicou alebo snehom v celkovej dĺžke | m2 | 77 297 | ||
Pohotovosť | mes. | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pohotovosť v mesiacoch november, december, január, február, marec | 24 hodín denne, 7 dní v týždni v období od 15.11.2018 do 15.03.2019 |
Zimná údržba podľa potreby | od 15.11.2018 do 15.03.2019 |
Kontrola zjazdnosti a pochôdznosti komunikácií a chodníkov | od 15.11.2018 do 15.03.2019 |
Ponúknutá suma musí zahŕňať | pohotovosť na 4 mesiace a min. 15 odhrnutí a 25 posypaní celého predmetu obstarávania (77 297 m2) |
Suma resp. pomer cien v ponuke musí byť v členení: | - žiadna z uvedených služieb nesmie tvoriť menej ako 25% a viac ako 50% z vysúťaženej ceny |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy v členení cena za: paušál za pohotovosť v eur/1 deň(24h), cena za odhrnutie 1 km komunikácií/chodníkov v šírke 1,5 m, cena za posyp vrátane posypového materiálu 1 km komunikácií/chodníkov v šírke 1,5 m. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Služby podľa tejto zmluvy bude dodávateľ vykonávať vlastnými mechanizmami a prostriedkami, na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť. |
Výkon zimnej údržby riadi a organizuje dispečing zimnej údržby zriadený Dodávateľom na základe objednávky od Objednávateľa |
Dodávateľ vyčlení alebo zriadi minimálne jednu telefonickú linku za účelom nahlasovania závad v zjazdnosti alebo schodnosti udržiavaných komunikácií |
Dodávateľ sa zaväzuje na miestnych komunikáciách IV. Triedy/chodníkoch - zabezpečiť ich schodnosť počas doby trvania zmluvy,- zabezpečiť ich schodnosť aj počas sneženia alebo mrznúceho mrholenia- odstrániť zvyšky snehu alebo ľadu do 15.hodín po skončení spádu snehu alebo mrznúceho mrholenia. |
Dodávateľ je povinný dodržať 50 minútový limit výjazdu mechanizmov zimnej údržby na miesto zásahu(tzn. príchod na miesto zásahu do 50 minút) od vydania príkazu dispečingu. |
V prípade pretrvávajúcich nízkych teplôt pod 7° Celzia, kedy nie je možné odstrániť z miestnych komunikácií zvyšky snehu alebo ľadu v termíne do 15 hod., dodávateľ zabezpečí ich trvalú schodnosť vhodným posypom. Odstránenie zvyškov snehu alebo ľadu dodávateľ zabezpečí v termínoch do 15 hod. alebo ihneď ako to zvýšenie vonkajšej teploty umožní. |
Dodávateľ musí vybaviť systémom monitorovania vozidiel všetku techniku, ktorú používa na zimnú údržbu. Za týmto účelom je Dodávateľ povinný zabezpečiť Objednávateľovi online prístup k sledovaniu techniky, ktorá je určená na výkon údržby. Nedodanie alebo zablokovanie takéhoto prístupu sa považuje za hrubé porušenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 24 hodín od skončenia dňa, v ktorom bola použitá technika, zabezpečiť pre Objednávateľa záznamy jázd s podrobným rozpisom miesta a času zasahovania techniky (napríklad GPS súradnice) v elektronickej forme (cez web portál alebo zaslaním na e-mailovú adresu určenú Objednávateľom). Nedodanie týchto údajov v stanovenom čase sa považuje za porušenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 24 hodín od skončenia dňa, v ktorom bol vykonaný posyp komunikácii, zaslať Objednávateľovi na ním uvedenú e-mailovú adresu vážne listky s uvedením množstva posypového materiálu ako aj jeho druhu (posypová soľ, drť, zmes s uvedením pomeru posypovej soli a drte). Nedodanie týchto údajov v stanovenom čase sa považuje za porušenie zmluvy. |
Dodávateľ musí dopredu oznámiť, ktoré zariadenia budú vykonávať aký druh činnosti (odhŕňanie alebo posyp), aby bolo možné tieto činnosti priebežne kontrolovať. |
Dodávateľ, okrem pohotovostnej služby a dispečingu, nemôže fakturovať služby, ktorých dodanie nevie preukázať cez systém monitorovania vozidiel. |
Objednávateľ je oprávnený určiť poradie dôležitosti udržiavaných komunikácií podľa svojho návrhu. V takomto prípade budú zoznamy komunikácií podľa poradia ich dôležitosti tvoriť neoddeliteľnú prílohu tejto zmluvy. |
Objednávateľ má právo k online monitoringu dodávateľskej techniky, ktorá zabezpečuje zimnú údržbu a schodnosť komunikácii v mestskej časti a je oprávnený túto činnosť kontrolovať a zaznamenávať |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 15.11.2018 do 15.03.2019 alebo do vyčerpania vysúťaženej celkovej sumy. |
Názov | Upresnenie |
Platobné podmienky: | |
Vykonané práce budú vyfakturované na základe výstupu z monitoringu vozidiel a vážnych lístkov.Spotreba posypového materiálu musí byť uvedená podľa skutočnosti. Fakturačný podklad musí obsahovať knihu jázd ako aj spotrebu technickej soli, drte alebo zmesi technickej soli a drte. Tieto podklady sú neoddeliteľnou súčasťou vystavenej faktúry. | |
Dodávateľ môže fakturovať len práce, ktoré skutočne vykonal, a ktoré sú predmetom tejto zmluvy,resp. predmetom dodatkov uzavretých regulárne k tejto zmluve. | |
Faktúru je dodávateľ povinný vyhotoviť v súlade s platnou legislatívou- zákon č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. | |
Faktúra musí obsahovať minimálne: číslo faktúry,označenie Dodávateľa a objednávateľa v rozsahu: názov, právna forma, sídlo; peňažný ústav,číslo účtu,IČO a DIČ Objednávateľa,IČO a DIČ Dodávateľa,označenie registra, ktorý FO/PO zapísal v živnostenskom/obchodnom registri a číslo zápisu,číslo zmluvy,číslo objednávky Objednávateľa,v prípade objednania prác navyše,dátum vystavenia faktúry,zdaniteľné obdobie,cenu za dodané služby a množstvo spotrebovaného posypového materiálu,súpis zmluvne vykonaných prác, vrátane knihy jázd a spotrebovaného posypového materiálu ako prílohu k faktúre,pečiatku,podpis | |
V prípade, ak bude faktúra obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie údajov; prípadne vystavenie novej faktúry. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a začne plynúť prevzatím opravenej, doplnenej resp. novej faktúry Objednávateľom. | |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. | |
Zodpovednosť za vady a náhrada škody: | |
Dodávateľ vyhlasuje, že disponuje potrebnými a spôsobilými materiálnymi a personálnymi zložkami na riadne a včasné plnenie predmetu tejto zmluvy. | |
V prípade vady poskytovanej zimnej údržby čo do množstva alebo kvality, je Objednávateľ povinný tieto vady bez zbytočného odkladu po ich zistení oznámiť Dodávateľovi. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do dvoch hodín, na svoje náklady vady odstrániť a upovedomiť o tom Objednávateľa. | |
Objednávateľ má popri nárokoch z vád tiež nárok na náhradu škody, ktorá mu vadným plnením vznikla a zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy. | |
Dodávateľ v čase výkonu zimnej údržby preberá na seba zodpovednosť za všetky uplatnené regresy z dôvodu poškodenia zdravia alebo majetku účastníkov cestnej premávky a chodcov, ak k poškodeniu došlo z dôvodu schodnosti na komunikáciách, na ktorých dodávateľ vykonáva zmluvne dohodnutú zimnú údržbu. | |
Sankcie a zmluvná pokuta: | |
Dodávateľ je v omeškaní, ak neposkytne služby v zmysle tejto zmluvy riadne a včas; v takom prípade má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 500,- eur za každý jednotlivý prípad, to neplatí, ak k takémuto porušeniu povinnosti došlo v dôsledku nepredvídateľných okolností, ktoré zapríčinili nezjazdnosť udržiavanej komunikácie pre vozidlá zimnej údržby. O každej takejto nepredvídateľnej okolnosti spíše Dodávateľ záznam a bezodkladne o tom upovedomí Objednávateľa. Právo uplatniť si zmluvnú pokutu má Objednávateľ do 30 dní od zistenia pochybenia najneskôr však do 60 dní od jej vzniku. | |
Ak Dodávateľ preukáže nemožnosť riadneho výkonu zimnej údržby z dôvodu nezjazdnosti/neschodnosti udržiavanej komunikácie pre vozidlá zimnej údržby, napr. z dôvodu neoprávnene odstavených vozidiel na udržiavaných komunikáciách, dopravnej nehody a pod., zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy objednávateľ nebude uplatňovať. | |
V prípade omeškania úhrady faktúry Objednávateľom, je Objednávateľ povinný zaplatiť poplatok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý, aj začatý deň omeškania. | |
V súlade s ustanovením § 364 Obchodného zákonníka, je po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán možná úhrada sankcií vzájomným započítaním pohľadávok formou samostatnej penalizačnej faktúry, ktorá bude započítaná pri úhrade mesačnej faktúry za vykonané služby. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
15.11.2018 00:00 — 15.03.2019 23:59
1,00 služba
264 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2018 12:46
15.10.2018 12:42
15.10.2018 12:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2018 12:50 - Vstupná ponuka | 264 000,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2018 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 252 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: