31745041
Základná škola
Podzáhradná 51, Bratislava, 82107, SVK
17311454
KEKO TRADING spol. s r.o.
Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK
Tanier, príbory, poháre, tácky,
jedálenský servis, porcelán, taniere, príbor, poháre
Tovar, Služba
1. Taniere, príbory, poháre, tácky
|
|
---|---|
Funkcia |
stravovanie, výdaj jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
lyžica jedálenská | ks | 300 | ||
vidlička jedálenská | ks | 300 | ||
nôž jedálenský | ks | 300 | ||
pohár sklenený - durit | ks | 300 | ||
tanier hlboký priemer 22 cm s hladkým okrajom | ks | 300 | ||
tanier plytký priemer 27 cm s hladkým okrajom | ks | 300 | ||
podnos plastový | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. lyžica jedálenská | dĺžka 19 cm, materiál - leštený nerez, vhodná do umývačiek riadu |
2. vidlička jedálenská | dĺžka 19 cm, materiál - leštený nerez, vhodná do umývačiek riadu |
3. nôž jedálenský | dĺžka 20 cm, materiál - leštený nerez, vhodný do umývačky riadu |
4.pohár sklenený - durit | materiál - tvrdené sklo, objem 0,22 l, vhodný do umývačky riadu |
5. tanier hlboký priemer 22 cm s hladkým okrajom | materiál - porcelán, farba biela, vhodný do umývačky riadu |
6. tanier plytký priemer 27 cm s hladkým okrajom | materiál - porcelán, farba biela, vhodný do umývačky riadu |
7. podnos plastový | materiál - plast, vhodný pre teploty do 90°C, rozmery 47,4 x 35,5 cm, farba iná ako biela |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe elektronickou formou : |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH , celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení, podľa určenej gramáže a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom . |
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy , jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH , sadzbu DPH , celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
5. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením a zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný , bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu z a neprebraný tovar. |
7. Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky vady na tovare aj v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list , vady na tovare neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru resp. bezplatným servisom. |
8. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) podľa pokynov objednávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu |
10. Splatnosť faktúry 60 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5 |
11. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
12. V prípade porušenia bodu 11. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom: dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.“ |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Podzáhradná 51, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.10.2018 11:38 — 19.10.2018 11:38
2 100,00 ks
3 081,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2018 13:01
10.10.2018 11:36
10.10.2018 11:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2018 13:52 - Vstupná ponuka | 3 081,00 | € | Cena s DPH |
09.10.2018 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: