00305669
Obec Orechová Potôň
Orechová Potôň 281, Orechová Potôň, 93002, SVK
34242228
Lindák Rastislav - NILTEX
Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK
Obstaranie záhradných kompostérov.
Záhradné kompostéry
Tovar, Služba
1. Obstaranie záhradných kompostérov.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kompostérov | kus | 580 | ||
Objem kompostéra | liter | 1000 | 1200 | |
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 | |
Hrúbka steny | mm | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové prevedenie | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi. Materiál je ÚV stabilizovaný. |
Vrchný kryt kompostéra | Na pántoch |
Vetranie | Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu na každejstrane kompostéra |
Dno | Bez dna |
Vyberanie kompostu | Po celom obvode kompostéra |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byťnávody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
stabilita a životnosť kompostéra | minimálne 10 rokov |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 3 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ako po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysútažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa |
Nesplnenie povinnosti podľa bodov 1 až 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technických špecifikácií, technických vlastností, bude toto považované za podstatné porušenie Zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ doručí objednávateľovi poštou alebo osobne do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: a) obchodnú značku a typ kompostéra, b) meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, c) doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností kompostérov podľa požiadaviek Objednávateľa |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameraním na špecifický cieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronické hotrhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom(dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ)bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Kostolná 281, Orechová Potôň, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2019 11:22 — 31.03.2019 11:22
1,00 súbor
95 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2018 13:08
09.10.2018 11:32
09.10.2018 11:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2018 13:19 - Vstupná ponuka | 95 700,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2018 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 694,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: